Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Koelkast Bekijk bericht
    Volgens mij komt die niet meer terug
    Waar haal je dit vandaan? Er is meermaals aangegeven dat de chat terug komt. Maar ook wij hebben allemaal een fulltime baan, gezinnen en andere verplichtingen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Jammer dat voor de chat weinig prio in zit. Dat hield he toch levend.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht

        Waar haal je dit vandaan? Er is meermaals aangegeven dat de chat terug komt. Maar ook wij hebben allemaal een fulltime baan, gezinnen en andere verplichtingen.
        Dit las ik in een topic. Dat krijg je als er geen updates komen, dan krijg je praatjes

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door PyroFussion Bekijk bericht
          Jammer dat voor de chat weinig prio in zit. Dat hield he toch levend.
          Het is niet zo dat er weinig prio inzit, ook wij hadden het liefst dat de chat al terug zou zijn. We willen de chat het liefst op de oude manier terug, maar dat blijkt wat lastiger dan gedacht. We doen echt ons best.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht

            Het is niet zo dat er weinig prio inzit, ook wij hadden het liefst dat de chat al terug zou zijn. We willen de chat het liefst op de oude manier terug, maar dat blijkt wat lastiger dan gedacht. We doen echt ons best.
            Het zal ongetwijfeld moeilijker zijn dan verwacht.
            Ik heb er alle vertrouwen in dat de chatbox terug komt

            Werkt Aanstekelijk

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht

              Het is niet zo dat er weinig prio inzit, ook wij hadden het liefst dat de chat al terug zou zijn. We willen de chat het liefst op de oude manier terug, maar dat blijkt wat lastiger dan gedacht. We doen echt ons best.
              Goed bezig, succes!

              Comment


                Al geregeld...
                Laatst aangepast door Waltr; 12 June 2024, 23:00.

                Comment


                  Multiquote is niet mogelijk, Android iig niet

                  Comment


                    Hoi allemaal, vanavond tussen 21:00 en 23:00 kan het zijn dat er wat storingen optreden op het forum i.v.m. live-zetten van wat fixes. Ook ga ik proberen een "gefixte" versie van de chatbox terug te zetten. Ik snap namelijk echt dat jullie die graag terugwillen echter, de chatbox van het oude systeem werkt niet op het nieuwe systeem en deze partijen zien er geen brood in om dat te fixen... dus moet ik zelf het een en ander proberen. Ik ben er dus mee bezig en als het vanavond niet werkt, komt het echt, want fixen zal ik het :P

                    PS. ik lees nogal wat wensen over hoe breed de site is. Ik kan eventueel kijken of we het kunnen boxen op desktop zodat het een vaste (beter leesbare) breedte heeft. Is dat een idee?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door vBarrytin Bekijk bericht
                      Hoi allemaal, vanavond tussen 21:00 en 23:00 kan het zijn dat er wat storingen optreden op het forum i.v.m. live-zetten van wat fixes. Ook ga ik proberen een "gefixte" versie van de chatbox terug te zetten. Ik snap namelijk echt dat jullie die graag terugwillen echter, de chatbox van het oude systeem werkt niet op het nieuwe systeem en deze partijen zien er geen brood in om dat te fixen... dus moet ik zelf het een en ander proberen. Ik ben er dus mee bezig en als het vanavond niet werkt, komt het echt, want fixen zal ik het :P

                      PS. ik lees nogal wat wensen over hoe breed de site is. Ik kan eventueel kijken of we het kunnen boxen op desktop zodat het een vaste (beter leesbare) breedte heeft. Is dat een idee?
                      Goed bezig Barry, en veel succes
                      https://store.steampowered.com/curator/43922535

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door vBarrytin Bekijk bericht
                        Hoi allemaal, vanavond tussen 21:00 en 23:00 kan het zijn dat er wat storingen optreden op het forum i.v.m. live-zetten van wat fixes. Ook ga ik proberen een "gefixte" versie van de chatbox terug te zetten. Ik snap namelijk echt dat jullie die graag terugwillen echter, de chatbox van het oude systeem werkt niet op het nieuwe systeem en deze partijen zien er geen brood in om dat te fixen... dus moet ik zelf het een en ander proberen. Ik ben er dus mee bezig en als het vanavond niet werkt, komt het echt, want fixen zal ik het :P

                        PS. ik lees nogal wat wensen over hoe breed de site is. Ik kan eventueel kijken of we het kunnen boxen op desktop zodat het een vaste (beter leesbare) breedte heeft. Is dat een idee?
                        Hoop dat het lukt met de chat!

                        Comment


                          Je bent een held Barry. Succes, en hopelijk lukt het allemaal en kunnen we vanavond weer los in de chat.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            heeuujj lekker bezig! Heel veel succes gewenst!
                            Werkt Aanstekelijk

                            Comment


                              Hopaa, lekker bezig!

                              Comment


                                Ok, kleine update. Chat is mislukt VOOR NU, het maakte meer kapot dan ons aller lief is. Wel heb ik caching ingeregeld wat zou moeten resulteren in een snellere ervaring van de site an sich.
                                Vandaag weer verder met de chat.

                                Comment

                                Working...
                                X