Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Veel succes! Heb zelf niks met de chat maar als daar vraag naar is, waarom dan ook niet. En de snelheid is inderdaad een dingetje, hopelijk krijg je dat gefikst.

Soort van meer een desktop layout zou inderdaad fijn zijn net als eerst, vind dat wat beter ogen en de gebruiksvriendelijkheid was zo slecht nog niet. Hooguit met typen is het nu iets beter dan bij de vorige site maar daar in tegen levert het qua layout weer flink in imo. Dus wat breder dan nu scheelt al veel, vond de kleuren van toen ook mooi en typerend voor Vuurwerkcrew en dat lijkt wat weg te zijn. Weet m'n vinger er niet op te leggen wat het was want er wordt nog steeds oranje gebruikt, maar overall oogde de site wat zachter. Misschien doordat er meer grijs verwerkt is nu dat het anders oogt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vBarrytin Bekijk bericht
      Ok, kleine update. Chat is mislukt VOOR NU, het maakte meer kapot dan ons aller lief is. Wel heb ik caching ingeregeld wat zou moeten resulteren in een snellere ervaring van de site an sich.
      Vandaag weer verder met de chat.
      Jammer! Als het wat lastig, is het niet een idee om te zeggen, we maken een button ergens naar een shoutbox? Dus niet meer in 1 opslag de chat te zien, maar via een knop...dan opent die dus in een nieuwe pagina..

Comment

Een geboxte layout zou fijn zijn voor op de desktop idd. Het is nu wel heel breed maar weet niet goed hoe de ervaring dan is natuurlijk.
        Dank voor alle werk zie je eraan hebt iig.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Comment

Ik weet nu niet of me reactie verwijderd is of dat ik hem niet goed geplaatst hebt..... bijgaand nogmaals:

Is het mogelijk om duidelijker zichtbaar te krijgen in welke topics je zelf hebt gereageerd? bijv. dik gedrukt of iets dergelijks.
          Ik vind dat kleine icoontje nu niet echt overzichtelijk.

Comment

Ik mis de chat/shoutbox enorm. De sfeer, gezelligheid en het vluchtige kletsen moet echt terug komen! Ik begrijp dat die voor nu mislukt is, maar lopen er nog nieuwe initiatieven of opties?
            VUURWERK BRUCHEM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dansplaat Bekijk bericht
              Ik mis de chat/shoutbox enorm. De sfeer, gezelligheid en het vluchtige kletsen moet echt terug komen! Ik begrijp dat die voor nu mislukt is, maar lopen er nog nieuwe initiatieven of opties?
              idem... Sfeer zakt een beetje weg. Af ten toe even wat ouwehoeren is toch wel lekker..

Comment

Die chat komt echt terug. Helaas zitten er wat dingen tegen en heeft Barry het enorm druk op het werk, maar zoals Barry zelf ook al aangaf hij komt echt terug. Helaas duurt het allemaal een stuk langer dan gehoopt.

Comment

Goed om te horen dat de chat terugkomt. Deed er zelf niet veel mee maar las met regelmaat mee. Zorgt tevens voor bedrijvigheid.

Comment

Geen nieuwe update over de chat?

Comment

Hallo allemaal, de chat heb ik nog geen update over. Ik ben met Mike (mattenfreak) in overleg wat de beste weg vooruit is voor het forum qua software, ik heb hier wat opties voor.

Wel heb ik de site nu gemaxt qua breedte. Dus op mobiel groeit hij mee, maar op desktop zie je dat hij niet meer oneindig breed is. Laat maar weten hoe dit voelt

Comment

Lekker bezig Barry. Fijn om te weten dat je er mee bezig bent. Desktop layout voelt prettig
                        Werkt Aanstekelijk

Comment

Hallo allemaal, de chat heb ik nog geen update over. Ik ben met Mike (mattenfreak) in overleg wat de beste weg vooruit is voor het forum qua software, ik heb hier wat opties voor.

Wel heb ik de site nu gemaxt qua breedte. Dus op mobiel groeit hij mee, maar op desktop zie je dat hij niet meer oneindig breed is. Laat maar weten hoe dit voelt
                          Is anders discord niet een optie?

Ik krijg op de desktop onder Forums onderin nu deze 2 balken die niks toevoegen?...

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image.png
Vertoningen:65
Grootte:86,2 KB
ID:	1797028

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PyroFussion Bekijk bericht

Is anders discord niet een optie?

Ik krijg op de desktop onder Forums onderin nu deze 2 balken die niks toevoegen?...

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image.png
Vertoningen:65
Grootte:86,2 KB
ID:	1797028
                            Ook als je ctrl+f5 doet? Harder refresh?

Comment

Bedankt weer Barry, topper. En hopelijk heb je snel wat gevonden voor de chat, wordt gemist hier.

Comment

Ook als je ctrl+f5 doet? Harder refresh?
                                Cookies en cache geleegd daarnaast ook de ctrl + f5, maar nee zie dit nog steeds...

Update: Lag aan een plugin in Chrome, opgelost dus.
                                Laatst aangepast door PyroFussion; 18 July 2024, 15:03.

Comment

Working...
                                X