Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC in 2021; tips of suggesties?

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Jammer, maar helaas.

Echter is het forum toch redelijk vrij in wat voor topics we aanmaken. Mocht iemand tijd en zin hebben. Kan men toch een onofficiŽle topics aanmaken in het https://forum.vuurwerkcrew.nl/forumd...rwerk-algemeen. Alleen zelf geen tijd om het goed uit te werken.
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

Comment

Ik denk dat het tijd is om de volgende importeurs naar het archief te verplaatsen;

Fireworks4All
      Meester Vuurwerk
      Pronk
      Pyrostar NL
      Welkoop
      Witte Vuurwerk

Comment

Daarnaast, mocht een van de mods binnenkort en heleboel tijd over hebben, zou het erg handig zijn om de juist categorieŽn voor de verschillende lijnen bij te werken, of in ieder geval aan te vullen tot de huidige lijnen per importeur.

Dat maakt het vele malen gemakkelijker om een product te vinden (daar de zoekfunctie nog steeds niet optimaal werkt)

Comment

Nog eentje; hier mag 'knalvuurwerk' wel uit. En eventueel deze hele afdeling archiveren. Het kleine vuurwerk staat ook bij de importeurs subtopics in eigen topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
            De reden is dat het promoten van verkoop in het buitenland steeds een groter punt van kritiek is, maar de vraag is wat er onder "promoten" valt. Grijs gebied dus en dat zullen we in het nieuwe jaar concreet uitzoeken en bekijken. Dus nee, het gaat niet open, sorry.
            Is er al wat meer bekend hierover? Gaan de topics dit jaar wel open?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
              Is er al wat meer bekend hierover? Gaan de topics dit jaar wel open?
              Het zal ook dit jaar niet open gaan helaas, we zullen het houden bij het bespreken van Nederlandse winkels.

Comment

Dit subforum mag heel hard naar het archief! Staat nu nog bovenaan bij 'vuurwerk in de media'

Comment

Ik was aan het scrollen door het topic van de “tripreports”, en wilde, nadat ik een korte trip richting onze zuiderburen had gemaakt, zelf een stukje schrijven. Echter is dit niet mogelijk, omdat het niet mogelijk is om te reageren, pas vanaf december zijn de winkelierstopics van het buitenland geopend.

Kan hier wat aan gedaan?
                  16e jaar op vuurwerkcrew!!

Comment

Vraag; niet ingelogd zie ik mediaberichten in mn lijst "nieuwe berichten", ingelogd niet meer en ik kan er geen instelling in mn voorkeuren voor vinden? Tips?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      Vraag; niet ingelogd zie ik mediaberichten in mn lijst "nieuwe berichten", ingelogd niet meer en ik kan er geen instelling in mn voorkeuren voor vinden? Tips?
                      Bovenaan heb je naast nieuwe berichten ook de media berichten.
                      We hebben dit niet standaard aangezet aangezien de meesten het juist sfeerverlagend vinden, maar het is wel op te zoeken dus.

Comment

Ja wist ik, maar gek dat het oningelogd wel onder nieuwe berichten verschijnt, dacht dat 't mss in te stellen was in voorkeuren. Tnx anywayz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Bovenaan heb je naast nieuwe berichten ook de media berichten.
                          We hebben dit niet standaard aangezet aangezien de meesten het juist sfeerverlagend vinden, maar het is wel op te zoeken dus.
                          Er wordt door sommigen met de grootste aandacht artikelen (die online voor de meesten niet vrij toegankelijk zijn) geplaatst in de sectie media. Dit alles om op dit mooie forum een zo waardig en compleet mogelijk overzicht van alle media mbt vuurwerk te krijgen. Uiteraard vindt er al een voorselectie plaats om de bekende (te) negatieve media meuk hierbij te negeren. Bij veel media berichten ontstaan doorgaans prettige en soms diepgaande discussies. Zo ontstaat een informatief en onmisbaar hoekje van dit forum buiten de countdown en (overgebleven) vuurwerkartikelen, waar achtergronden, relevante ontwikkelingen en de toekomst van onze hobby aan bod komt.

Het voelt dan niet direct gepast wanneer de admin deze sectie wegzet als sfeerverlagend, maar misschien begrijp ik je reaktie verkeerd..
                          Laatst aangepast door Guusje; 25 December 2023, 21:27.
                          Het beste van VWC

Comment

Het juist beter zo in mijn ogen... Die negatieve titels in de media, hoef ik niet in mijn nieuwe berichten te zien.
                            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

Comment

Dit was een breed gedeeld verzoek Guusje en al jaren de standaard inmiddels.
                              Kunnen wel kijken voor een duidelijker alternatief wellicht qua knop.

Comment

win 10, Brave browser, krijg ik geen navigatiebalk, ook niet als ik de blocking fucnties voor de site uitzet; dat werkte voor Android wel afdoende.

Comment

Working...
                                X