Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Mega Uitverkoop 2018 - Haokan Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

  • ddfirework
    replied
    Het is inmiddels 6 Juni, gaat de mega mei sale door? Of kunnen we op kort termijn veranderingen verwachten? En de week aanbieding, word deze nog aangepast?

    Leave a comment:


  • Martin1978
    replied
    In Oisterwijk kom ik ook even langs. Mezelf vandaag maar even getrakteerd op de laatste golden illusion en een extacy of gold. Twee cakeboxen voor de prijs van één. Haokan bedankt voor deze mooie deal

    Leave a comment:


  • vuurwerkfreakk
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    Jo, er staat o.a. dat jullie ruimte gaan maken voor de nieuwe collectie. Wanneer is het plan dat deze online gaat komen?
    Ben ik ook benieuwd naar. Ben verder even inactief geweest maar wat een geweldige actie hebben jullie neergezet Haokan in de tussentijd. Er er staan nog altijd wat pareltjes tussen!

    Leave a comment:


  • Pyro Is Art
    replied
    Jo, er staat o.a. dat jullie ruimte gaan maken voor de nieuwe collectie. Wanneer is het plan dat deze online gaat komen?

    Leave a comment:


  • ddfirework
    replied
    Thanks Haokan, gisteren en vandaag aardig wat leuks weten te bemachtigen voor hele goede prijzen!

    Leave a comment:


  • RandomDaniel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Op..........
    Nee hoor, want de losse pakjes Extreme Shocking zijn nog ruim op voorraad. En die deal bestaat uit 10x zo'n los pakje Extreme Shocking. Maar waarschijnlijk wordt die deal nog wel weer toegevoegd.

    Leave a comment:


  • the cigarman
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Waar is de deal van 7,50 voor 40 extreme shockings in Roosendaal gebleven als ik vragen mag?
    Op..........

    Leave a comment:


  • RandomDaniel
    replied
    Waar is de deal van 7,50 voor 40 extreme shockings in Roosendaal gebleven als ik vragen mag?

    Leave a comment:


  • bolle-040
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Bolle zegt letterlijk 'je voelt je genaaid'. Dat gevoel zou ik ook hebben, tegen je eigen verwachting in komen er nog dikkere kortingen waardoor je nu beter uit zou zijn geweest.
    Elke freak zou dat gevoel hebben.
    Hij kraakt nergens haokan af verder dus om nou zo verontwaardigd te reageren begrijp ik niet echt.
    Bedankt nederlandsvuurwerk, Fijn dat er ook nog mensen zijn die begrijpend kunnen lezen. Ik zeur ook helemaal niet, leg alleen mijn gevoel uit. Blijkbaar is dat negatief gevoel niet bij iedereen welkom hier en ziet het meteen aan als zeuren of klagen. Het mooiste is dat ik deze reacties van bepaalde mensen ook al wel had verwacht

    Maar fijn we kunnen weer ontopic:
    Wat een geweldige prijzen Haokan, je bent stom geweest als je in februari al je budget al verspeeld heb en nu niet kan profiteren van deze geweldige kortingen.

    Leave a comment:


  • Robin30
    replied
    Ik doe natuurlijk mee samen met me broer kom wel ff rijden hoor vanuit IJsselmuiden naar jullie dan Hoakan

    Leave a comment:


  • Martin1978
    replied
    Eerste bestelling van het jaar gedaan, wie had dat gedacht? En dat begin mei... Maar ja, met zulke aanbiedingen op cakeboxen kon ik die niet laten staan. Nog nooit zo goedkoop kunnen aanschaffen. Hoakan alvast bedankt.

    Leave a comment:


  • nederlandsvuurwerk
    replied
    Bolle zegt letterlijk 'je voelt je genaaid'. Dat gevoel zou ik ook hebben, tegen je eigen verwachting in komen er nog dikkere kortingen waardoor je nu beter uit zou zijn geweest.
    Elke freak zou dat gevoel hebben.
    Hij kraakt nergens haokan af verder dus om nou zo verontwaardigd te reageren begrijp ik niet echt.

    Leave a comment:


  • Robbert28
    replied
    Idd mee eens

    Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Sorry hoor jongens, maar er zijn grenzen aan waar je over kunt zeuren.
    Ik ben ook een koopjesjager, en als ik een aanbieding tegenkom die ik acceptabel vind dan koop ik die, en anders niet.
    Je hebt je spullen al tegen extreem scherpe prijzen kunnen kopen, en dan is het nog niet goed?
    Het gebruik van het woord "genaaid" slaat echt helemaal nergens op.

    De prijzen waren al laag, maar er is desondanks teveel van de voorraad overgebleven.
    Dat was op voorhand niet te voorzien en dus aan het begin van de actie niet bekend.
    Nu inmiddels wel, en om toch van de bunkervoorraad af te komen gaat er nog een stuk van de prijs af om mensen alsnog over de streep te trekken. Zo simpel werkt de markt.
    En ja, wellicht was je nu goedkoper uit geweest, dat kan.
    Maar waarschijnlijk zou je nu ook niet alles hebben kunnen krijgen wat je begin dit jaar wel hebt kunnen scoren.
    Het zij zo...
    Laatst aangepast door Robbert28; 16 June 2018, 20:08.

    Leave a comment:


  • elburgersc
    replied
    Wat een stelletje zeikerds enkele posts hierboven zeg, typisch Nederlands om daar weer over te gaan zeuren. Missch wist Haokan ditzelf niet en idd mogen ze doen wat ze willen maar een ieder mag z’n mening geven ok maar schandalig om hier over te zeuren. Wees s tevreden...

    Leave a comment:


  • WJE
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Sorry hoor jongens, maar er zijn grenzen aan waar je over kunt zeuren.
    Ik ben ook een koopjesjager, en als ik een aanbieding tegenkom die ik acceptabel vind dan koop ik die, en anders niet.
    Je hebt je spullen al tegen extreem scherpe prijzen kunnen kopen, en dan is het nog niet goed?
    Het gebruik van het woord "genaaid" slaat echt helemaal nergens op.

    De prijzen waren al laag, maar er is desondanks teveel van de voorraad overgebleven.
    Dat was op voorhand niet te voorzien en dus aan het begin van de actie niet bekend.
    Nu inmiddels wel, en om toch van de bunkervoorraad af te komen gaat er nog een stuk van de prijs af om mensen alsnog over de streep te trekken. Zo simpel werkt de markt.
    En ja, wellicht was je nu goedkoper uit geweest, dat kan.
    Maar waarschijnlijk zou je nu ook niet alles hebben kunnen krijgen wat je begin dit jaar wel hebt kunnen scoren.
    Het zij zo...
    Amen........

    Leave a comment:

Working...
X