Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2024] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Klein stukje feedback nadat ik een bestelling heb geplaatst: Bij mij is de site echt serieus langzaam en ik vraag me af of het daadwerkelijk nodig is om na iedere klik die je op de site doet de mededeling krijgt "Ho, wacht even, vergeet je niet aan te melden" of iets dergelijks. Zelfs nadat ik me twee keer hiervoor heb aangemeld.
    Ik weet niet hoe anderen dit ervaren maar ik vond het in ieder geval bloedje irritant worden na 10 minuten.

    Wel blij met de B.I.G. voor een mooie prijs overigens. Tot ziens in Breda!

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Opa Bekijk bericht
      Klein stukje feedback nadat ik een bestelling heb geplaatst: Bij mij is de site echt serieus langzaam en ik vraag me af of het daadwerkelijk nodig is om na iedere klik die je op de site doet de mededeling krijgt "Ho, wacht even, vergeet je niet aan te melden" of iets dergelijks. Zelfs nadat ik me twee keer hiervoor heb aangemeld.
      Ik weet niet hoe anderen dit ervaren maar ik vond het in ieder geval bloedje irritant worden na 10 minuten.

      Wel blij met de B.I.G. voor een mooie prijs overigens. Tot ziens in Breda!
      Inderdaad dat ja, stront irritant !
      De mail zelf ben ik dan weer wel erg blij mee, fijn dat je voor de hele maand al weet wat er aan acties gaat komen.
      Ik wacht nog even met bestellen tot ze hopelijk de Scuba een keer in de actie gooien.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Mr.unknown Bekijk bericht
        Fijn dat je een mail krijgt begin van de maand met wat de week acties worden die maand. Graag zo houden de komende maanden!
        Leuk dat je ervoor hebt gekozen om onze updates te ontvangen. Gaan we zeker zo houden. Ook eventuele extra acties zullen (meestal) al in de nieuwsbrief staan!
        Het hele jaar de beste deal! Vuurwerk365.nl Outlet

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Opa Bekijk bericht
          Klein stukje feedback nadat ik een bestelling heb geplaatst: Bij mij is de site echt serieus langzaam en ik vraag me af of het daadwerkelijk nodig is om na iedere klik die je op de site doet de mededeling krijgt "Ho, wacht even, vergeet je niet aan te melden" of iets dergelijks. Zelfs nadat ik me twee keer hiervoor heb aangemeld.
          Ik weet niet hoe anderen dit ervaren maar ik vond het in ieder geval bloedje irritant worden na 10 minuten.

          Wel blij met de B.I.G. voor een mooie prijs overigens. Tot ziens in Breda!
          Heel erg bedankt voor je feedback! De snelheid van de site gaan we naar kijken.
          De popup, daar gaat echt iets fout dan. Dat heeft waarschijnlijk met cookies / privacy instellingen te maken. Het is namelijk de bedoeling dat je deze popup 1x krijgt net voordat je de site verlaat, zeker niet na elk klik. Omdat dit bij onszelf wel goed werkt hebben we dit nog niet ervaren. Als anderen dit wel ervaren kan ik me voorstellen dat dit idd bloedirritant is. Ik heb het meteen uitgezet en we gaan er in de komende week naar kijken, als we een oplossing denken te hebben zou ik je dan via en privé bericht mogen vragen om dit even te testen?

          Nogmaals bedankt en tot ziens in Breda!
          Het hele jaar de beste deal! Vuurwerk365.nl Outlet

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht

            Inderdaad dat ja, stront irritant !
            De mail zelf ben ik dan weer wel erg blij mee, fijn dat je voor de hele maand al weet wat er aan acties gaat komen.
            Ik wacht nog even met bestellen tot ze hopelijk de Scuba een keer in de actie gooien.
            We hebben de functie inmiddels even uitgezet, super dat je bent ingeschreven op de updates! Dan weet je in ieder geval dat de Scuba deze maand niet als actie voorbij zal komen. Toch maar een tipje van de sluier : het duurt nog een tijdje maar de Scuba verschijnt dit jaar nog als weekactie

            Dus blijf de email updates volgen en je ziet hem vanzelf voorbij komen!
            Het hele jaar de beste deal! Vuurwerk365.nl Outlet

            Comment


              #51
              Gaan jullie alleen cakes in de week acties doen of komen hier naast de maandactie ook wel eens compounds in voor?

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Mr.unknown Bekijk bericht
                Gaan jullie alleen cakes in de week acties doen of komen hier naast de maandactie ook wel eens compounds in voor?
                In de weekacties zitten de komende tijd alleen cakes. Wel komen er naast de maandacties nog wat extra actie's, ook met compounds!
                Het hele jaar de beste deal! Vuurwerk365.nl Outlet

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk365 Bekijk bericht

                  In de weekacties zitten de komende tijd alleen cakes. Wel komen er naast de maandacties nog wat extra actie's, ook met compounds!
                  Helemaal super, ben benieuwd!

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk365 Bekijk bericht

                    Heel erg bedankt voor je feedback! De snelheid van de site gaan we naar kijken.
                    De popup, daar gaat echt iets fout dan. Dat heeft waarschijnlijk met cookies / privacy instellingen te maken. Het is namelijk de bedoeling dat je deze popup 1x krijgt net voordat je de site verlaat, zeker niet na elk klik. Omdat dit bij onszelf wel goed werkt hebben we dit nog niet ervaren. Als anderen dit wel ervaren kan ik me voorstellen dat dit idd bloedirritant is. Ik heb het meteen uitgezet en we gaan er in de komende week naar kijken, als we een oplossing denken te hebben zou ik je dan via en privé bericht mogen vragen om dit even te testen?

                    Nogmaals bedankt en tot ziens in Breda!
                    Geen probleem hoor.

                    Comment


                      #55
                      Nieuwe week, nieuwe deal!

                      Barely Legal 'The General' voor minder dan de helft. Normaal 44,95, nu maar 22,- Lekkere meepakker en OP=OP.

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Weekactie-The-General.png
Vertoningen:953
Grootte:131,5 KB
ID:	1792975



                      Bestellen? https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/weekactie

                      Tip! Aboneer je onderaan in de webshop op onze nieuwsbrief en je krijgt aan het begin van de maand een mail met alle acties van die maand.
                      Het hele jaar de beste deal! Vuurwerk365.nl Outlet

                      Comment


                        #56
                        Zeker leuke meepakker. Alléén blijkt de productvideo totaal niet op het eind product te lijken waardoor je dus gewoon een heel ander product krijgt dan word aangeboden.

                        Comment


                          #57
                          Dit blijkt waarschijnlijk een omlabeling te zijn van de White Red Rebel​

                          Comment


                            #58
                            En ook deze week weer een leuke deal! Turbo Finalecake: de Usain VOLT! - 84 schoten als een malle de lucht in. Nu met 44% korting!

                            Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Weekactie-Usain-VOLT.png Vertoningen:0 Grootte:107,6 KB ID:	1793312



                            Bestellen? https://www.vuurwerk365.nl/vuurwerk-outlet/weekactie

                            Tip! Aboneer je onderaan in de webshop op onze nieuwsbrief en je krijgt aan het begin van de maand een mail met alle acties van die maand.​
                            Het hele jaar de beste deal! Vuurwerk365.nl Outlet

                            Comment


                              #59
                              Komt er deze week nog een mooie weekaanbieding ?

                              Comment


                                #60
                                De site werkt niet goed. Er staat nog een oudexweekactie met een te hoge prijs.

                                Comment

                                Working...
                                X