Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Winkels in Valencia

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk Winkels in Valencia

    Het allerbeste tijdverdrijf in Valencia tijden Fallas (Als je niet bij een Mascleta of avond show bent) is natuurlijk vuurwerk afsteken! Maargoed, voordat je vuurwerk af kunt gaan steken moet je eerst vuurwerk kopen.

    De meeste Valencia gangers zijn wel bekend met een paar winkels, maar het blijft lastig om nou precies uit te vinden waar alles zit en wat je er kunt kopen. Zeker als je, net als ik vorig jaar, voor de eerste keer naar Valencia gaat.

    Daarom heb ik maar even een kaartje gemaakt met daar op alle vuurwerkwinkels die ik kon vinden. Een deel van de locaties komt van de folders die ik vorig jaar mee terug heb genomen en de rest komt van wat speurwerk op het internet. Ik kan dus niet mer 100% zekerheid zeggen dat al deze winkels bestaan maar volgens mij klopt de lijst best goed.



    Elke winkelketen heeft zijn eigen kleur en layer, zo kun je ook bijvoorbeeld alleen de winkels van pyroshopping bekijken.

    Mocht iemand nog aanvullingen hebben dan hoor ik het wel en kan ik de winkels erbij zetten.
    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.
Working...
X