Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ook ik heb kaartjes gekocht lijkt me zeer vet om hier bij te zijn

    Comment


      #17
      Mooi vooruitzicht weer. Ben dr bij..kruutsjoef!
      http://youtube.com/user/ broodje pyro

      Comment


        #18
        Is er iemand omgeving Utrechtse heuvelrug die gaat en waar ik mee kan rijden?
        https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

        Comment


          #19
          Al bekend wie de surprise act gaat verzorgen?
          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

          Comment


            #20
            WOW! Wat vet zeg! Dit wil ik zeker niet missen! Ben er zeker bij, 2 kaarten gekocht
            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              #21
              Ik zou er best bij willen zijn, maar ver weg en ben ik nou blind en zit er in DE tussen de grens en Aldenhoven niet één camping?! (Google maps is opeens ook ten nadele van dat soort zoektochten verslechterd wtf). In NL op campings zit je net met fucking Pinkpop...

              Comment


                #22
                Wat een eind weg

                Comment


                  #23


                  De Mystery guest is zojuist ontrafeld!
                  Hermanos Caballer zal het domein laten trillen met een gruwelijke mascleta!
                  De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                  Comment


                    #24
                    Oeff, heel nice!
                    Heel benieuwd naar wat we gaan horen, voelen en zien!
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
                      https://youtube.com/shorts/mjEnKNjXx...XIlO87l9AsqdzM

                      De Mystery guest is zojuist ontrafeld!
                      Hermanos Caballer zal het domein laten trillen met een gruwelijke mascleta!
                      Dit is goed nieuws! Ik had al gehoopt op een Spaanse firma met een mascleta. O.a. in 2023 en 2024 Hermanos in actie gezien in Valencia en dat klapt er keer op keer goed hard op.

                      Al eerder gezegd maar echt een dikke line up. Ben wel benieuwd of we in de aanloop naar het evenement nog wat teasers krijgen. Wat foto's van Italiaans materiaal dat al klaar ligt in de bunkers ofzo werkt wel lekker sfeer verhogend.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht

                        Dit is goed nieuws! Ik had al gehoopt op een Spaanse firma met een mascleta. O.a. in 2023 en 2024 Hermanos in actie gezien in Valencia en dat klapt er keer op keer goed hard op.

                        Al eerder gezegd maar echt een dikke line up. Ben wel benieuwd of we in de aanloop naar het evenement nog wat teasers krijgen. Wat foto's van Italiaans materiaal dat al klaar ligt in de bunkers ofzo werkt wel lekker sfeer verhogend.
                        Ja dat moet wel goed komen!
                        Roep overigens al je vuurwerk fanaten bij elkaar om naar dit gruwelijke evenement te gaan!
                        Kaarten zijn te koop op pyrodise.com waar je de actie code vuurvent kunt gebruiken.
                        De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                        Comment


                          #27
                          Aanwezig!
                          Maar even serieus: Ik roep al jaren dat ik naar Valencia wil, naar Adelfia wil, lukt me niet.
                          Maar nu ga ik dit een soort van meemaken! Als een Zena Trophy...
                          Waar ik Dirkie destijds voor het laatst gesproken heb. Hoor hem nog roepen: Tijntjuhhhh
                          Heel benieuwd wat me te wachten staat. Maar ik weet zeker dat me dit nog lang bij gaat staan
                          Ik zei nog zo, geen bommetje!

                          Comment


                            #28
                            Heel vet! Ook wij zijn vrijwel zeker aanwezig!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Koelkast Bekijk bericht
                              Wat een eind weg
                              Je kan ook naar Fallas of Adelfia, dat ligt een stuk dichterbij...

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Koelkast Bekijk bericht
                                Wat een eind weg
                                Ligt eraan waar je woont hé en wat je definitie van ver is .

                                Meer dan bereid om hier 2.5 uurtjes voor te rijden. Nu al zin in!

                                Comment

                                Working...
                                X