Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue 'm Up

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Deze vond ik, mede door het tempo, erg goed gisteravond! Burst dikke prima in orde, mooie volle boeketten en die 2e cake.... Heerlijk!

Comment

Dus dit zijn maar 2 cakes van elk 42 schoten?
      There is no such thing as enough fireworks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
        Omschrijving klinkt mij als muziek in de oren. Zeer benieuwd hiernaar.

Grote peonies met blauwe mijnen worden al snel opgevolgd door rapid fire en eindigd in totale chaos! Je blaast de straat op met deze 84 shots compound.
        Geen enkele peony gezien. Snel is 'ie wel.

Comment

niet toevallig iemand deze geschoten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
            niet toevallig iemand deze geschoten?
            Volgens mij zag ik 'm zaterdag in Loenen, op 6:57-7:24. Deed het top!

www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

Comment

Zoo die doet het inderdaad goed!! Thanks voor het delen, toch wel een heel dikke box

Comment

https://youtube.com/@Pyroblom

Comment

Ik vind hem goed op het filmpje Stafan Works in loenen, maar filmpje van vandaag vind ik hem gewoon ontzettend slap en slecht overkomen.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Ik vind hem goed op het filmpje Stafan Works in loenen, maar filmpje van vandaag vind ik hem gewoon ontzettend slap en slecht overkomen.
                    Ik snap dat dat lijkt, de afstand tussen vuurwerk en publiek was minimaal 100 meter, daarbij was de wind een echte spelbreker.
                    Deze box is zeker niet slecht!

Comment

Is dit product zijn geld waard (gemiddeld 100€) absoluut niet.
                      Oogde die op dik 100 meter en harde wind goed, opzich wel.

Effecten zullen in de straat beter waarneembaar zijn dan op dit weiland maar zou hier hooguit 75€ voor neerleggen.
                      Ik vind de eentonigheid van de box gewoon niet voldoende om deze te nemen en kan hier vele producten noemen die dus beter zijn voor zijn centen.
                      The final ignition

Comment

Vind hem er toch wel goed uitzien, blauwe mines vallen duidelijk op, die mis je volledig op de film van Stefan in Loenen. Moet wel zeggen dat daar de boeketten inderdaad meer overweldigend overkwamen, maar het weer speelt duidelijk ook nadelig mee bij bovenstaande film.

Comment

Staat voor de demoprijs van €74,96 in de webshop bij Avri

Comment

Helemaal niks mis mee, erg mooie blauwe mines en het goud wist zich ook goed staande te houden in de harde wind. De soort red strobe willow met blinkers deden me denken aan Magnum, vind dat altijd wel een goede combinatie. Een lekkere rammer is dit

Comment

Prima doosje! Hield zich in de wind goed staande ook. Goud en blauw blijf ik nog altijd een prachtige combi vinden. Ook het tweede deel met de rode strobe kwam goed over. De burst en boeketgrootte was ook prima. En van de betere producten van de demo bij AVRI gister.

Comment

Komt zo op film prima over als je bedenkt dat er dus een harde wind stond. De blauwe mines vind ik wel echt een mooie toevoeging.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Comment

Working...
                                X