Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht

De Fire Festival van Wolff is mij persoonlijk tegen gevallen de laatste keer. Uitwerking was rommelig en minder heftig qua kleur dan voorheen. Volgens mij waren er hier meer die dat vonden.

Eventueel de "something different" van Wolff een optie?
    Sorry doelde op de Ultimate van wolff die viel tegen. Fire festival is prima.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje PYRO Bekijk bericht
      Hey Benz,

Klinkt als een mooie start met de fonteinen, Mad Riot en Bengals. Om op die kleuren door te gaan is het wellicht een leuke idee om crossettes (Pyroshow?) in de zelfde kleur achter het Bengaals vuur omhoog te laten gaan.
      Daarna de Full Assault lijkt me geen slechte keuze. Plak er een mooie waaier achter aan met veel kleur (Break Even - Hello Fireworks / Rock & Raw - Wolff?).
      Wellicht een herrie momentje door een fluitbak (Hellfire Thunder - Evolution/Whistling Rainbow - GBV?)
      Dan kan de Ocean of Light. Deze laten volgen door een spectaculaire waaier zoals Tailgate fan. 4x een mooie fontein na keuze op de grond en na 10 seconden 3x een trage 30mm cake in W (kruipend goud?)
      Dan de Metalion Blitz into finale.

Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt of in ieder geval op ideeŽn hebt gebracht.

Fijne avond!

Thanks voor je uitgebreide inbreng, finale heb ik echter al rond. Eindig met breakout en erna de hardcore helium

Comment

Hoe doen jullie dat? Ik weet dat je niks mag doorlonten e.d. of aan elkaar mag verbinden maar als je een showtje wil schieten welke opties zijn er dan? Alleen fakkelen? maar dan vind ik het zelf niet zoveel aan, ben je alleen maar bezig en geniet je er te weinig van.

Wil bijv. meerdere compounds achter elkaar schieten, tips?

Comment

Tot een paar jaar geleden schoot ik echt shows die mooi in elkaar overliepen. Maar dan was ik dus vooral daarmee bezig en kon ik minder genieten van het vuurwerk zelf. Sinds een aantal jaar zet ik alles op het kruispunt schiet de spullen achter elkaar af. Als een product is afgelopen loop ik snel naar de volgende. Heb je alsnog een soort show maar dan met kleine rust momenten. Ik geniet hier veel meer van, je krijgt alles fatsoenlijk mee zo.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Tot een paar jaar geleden schoot ik echt shows die mooi in elkaar overliepen. Maar dan was ik dus vooral daarmee bezig en kon ik minder genieten van het vuurwerk zelf. Sinds een aantal jaar zet ik alles op het kruispunt schiet de spullen achter elkaar af. Als een product is afgelopen loop ik snel naar de volgende. Heb je alsnog een soort show maar dan met kleine rust momenten. Ik geniet hier veel meer van, je krijgt alles fatsoenlijk mee zo.
            Goed idee.. Je pleurt dan voor 00:00 dus alles gewoon op de straat?
            Anders blijf je aan het wandelen
            Enneh, het is soms ook wel lekker om anderen wat ruimte te geven.. Je blijft zelf maar compounds gooien terwijl de buurman ook een fontijntje af wil steken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanFireman Bekijk bericht

Goed idee.. Je pleurt dan voor 00:00 dus alles gewoon op de straat?
              Anders blijf je aan het wandelen
              Enneh, het is soms ook wel lekker om anderen wat ruimte te geven.. Je blijft zelf maar compounds gooien terwijl de buurman ook een fontijntje af wil steken
              Wij wachten altijd netjes tot 00:30, zodat we eerst van de buurt kunnen genieten. Heb het geluk in een wijk te wonen waar goed wordt gestookt. Als dat wat inkakt beginnen wij met alles te pakken en beginnen pas te fakkelen als alles staat. Want tussendoor weg lopen is niet handig inderdaad.

Comment

Is de totale tijd die je dan kwijt bent ook wat korter? Ik vind het heen en weer geloop ook erg vervelend, bovendien is publiek soms al weg als je er net wat langer over doet omdat je wat verder soms moet lopen. En ben je niet bang voor vonkoverslag als je alle producten al neerzet op straat? Nooit last van auto's gehad die denken dat ze er wel langs kunnen?
                There is no such thing as enough fireworks.

Comment

Nee voordat wij beginnen met schieten staat alles klaar, hoeven dan niet meer weg te lopen om nieuwe spullen te halen. Enkel 10 meter heen lopen om het volgende aan te steken. Vonkoverlsag hebben we gelukkig nog nooit gehad en ook met de autos gaat het prima.

Op onderstaande film kun je kleine stukjes zien hoe het een beetje staat opgesteld, al is het niet heel duidelijk.

Comment

Working...
                  X