Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pronk 2010 - 2011

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Pronk 2010 - 2011

Ik ben door mijn positieve ervaring van afgelopen jaar met deze importeur en het mooie vuurwerk welke zij zelf importeren, ja je leest het goed ze zijn ook zelf importeur, erg nieuwsgierig naar wat er dit jaar gaat gebeuren bij deze broers met een grote passie voor vuurwerk.

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en dus heb ik na enkele mailtjes met Bart Pronk, wat antwoorden gekregen op mijn vragen. Die wil ik, mede namens de gebroeders Pronk, graag met jullie delen.

Mijn vragen en het antwoord dat ik erop kreeg:

Is er al iets bekend over eventuele nieuwe produkten?

Wij zijn met nieuwe cake's bezig. Met name 500 grammers.
    Hier kunnen we nog helaas nog niets over kwijt ;-p
    (We zijn nog in prototype fase)

Hoe is de enquête afgelopen ingevuld (hebben jullie er iets uit kunnen opmaken)?

De enquête is goed ingevuld en we kunnen concluderen dat we al heel goed bezig zijn. Dit jaar de puntjes op de I zetten. Wij streven naar perfectie. Je krijgt natuurlijk nooit alle hoofden in 1 zak,
    zoals het gezegde luidt... maar we doen ons best.

Hoe gaat het met de productie op dit moment?

Wij hebben wel al ons CE certificaat.
    Dus alles wat we vanaf nu importeren voldoet aan CE.
    Daar zijn we natuurlijk hartstikke trots op en blij mee.

Het blijft bij 1 verkoop locatie?

Aan onze locatie hebben we ook hard gewerkt.
    Want de kas (waar je doorheen moet als je ons vuurwerk haalt) is omgetoverd tot een mooi tuincentrum.
    Dit heeft niets met vuurwerk te maken , maar dit houdt me o.a. wel bezig.
    Wij houden het voorlopig bij 1 verkoop locatie.

Weet je misschien al iets te zeggen over eventuele prijsveranderingen?

De prijzen zijn nog niet bekend en ik kan nog niet zeggen wanneer de nieuwe cakes klaar zijn.

Ik hoop je zo weer voldoende op de hoogte te hebben gebracht.

met vriendelijke groeten,

Bart Pronk
    Pronk Vuurwerk

Tot zover.
    Ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig naar de nieuwe produkten.

Bedankt Bart, en we hopen spoedig meer van jullie te vernemen!!!

FD

Geweldig werk Jurrien, bedankt voor je actie in deze.
    Pronk Vuurwerk heeft goede cake,s, ik heb er ervaring mee en ben bijzonder over hun vuurwerk te spreken.
    Wacht met smart op het volgende nieuws.

Comment

Bedankt voor je informatie
      Pronk heeft goed spul, ik kijk uit naar de nieuwe 500grams cake,s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FireDragon Bekijk bericht

Het blijft bij 1 verkoop locatie?

Aan onze locatie hebben we ook hard gewerkt.
        Want de kas (waar je doorheen moet als je ons vuurwerk haalt) is omgetoverd tot een mooi tuincentrum.
        Dit heeft niets met vuurwerk te maken , maar dit houdt me o.a. wel bezig.
        Wij houden het voorlopig bij 1 verkoop locatie.
        Het is echt jammer dat ze het voorlopig nog bij 1 verkooppunt houden, mede omdat ze aan de filmpjes en aan de reacties hier te zien echt een mooi eigen label hebben en dit voor menig vuurwerk liefhebber net even te ver rijden is.
        Zijn er voor de toekomst geen plannen om andere winkeliers te benaderen om dit label te gaan verkopen ?
        Vuurwerk doet de duivels dansen

Comment

Firedragon, na jouw bericht van 2 maanden geleden over Pronk, heb je daarna nog iets van hen gehoord wat voor ons interessant is om te weten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manukruit Bekijk bericht
            Firedragon, na jouw bericht van 2 maanden geleden over Pronk, heb je daarna nog iets van hen gehoord wat voor ons interessant is om te weten?
            Jazeker. Men is net terug uit China en men hoopt later deze week of komend
            weekend met nieuws te komen.

Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Zijn er voor de toekomst geen plannen om andere winkeliers te benaderen om dit label te gaan verkopen ?
            Ook nagevraagd bij Bart. Men houdt het vooralsnog bij een verkooppunt. Hiermee blijven de prijzen ook laag.

Comment

ik heb een mailtje gekregen van bart en heb meer nieuws voor jullie freaks

Beste Arvid,

Wij krijgen 4 nieuwe 500 grams cake's.
              Twee zijn uitontwikkeld en van 2 krijg ik nog nieuwe filmpjes, hopelijk
              deze week nog.
              Zodra ik deze heb kan ik er meer over vertellen.
              Tipje van de sluier.... 4 elements...

Groeten,

Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pronk freak Bekijk bericht
                ik heb een mailtje gekregen van bart en heb meer nieuws voor jullie freaks

Beste Arvid,

Wij krijgen 4 nieuwe 500 grams cake's.
                Twee zijn uitontwikkeld en van 2 krijg ik nog nieuwe filmpjes, hopelijk
                deze week nog.
                Zodra ik deze heb kan ik er meer over vertellen.
                Tipje van de sluier.... 4 elements...

Groeten,

Bart
                Goed nieuws, hopleijk komt er binnenkort meer info ovder deze nieuwe blokjes.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

Comment

idd ben ook een zeer groot fan van Pronk vuurwerk en kijk er dit jaar weer zeer naar uit!

Comment

Weet iemand al of de actie van de extreme salute dit jaar weer gaat gelden. 2 halen 1 betalen was een hele toffe actie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                      Weet iemand al of de actie van de extreme salute dit jaar weer gaat gelden. 2 halen 1 betalen was een hele toffe actie!
                      heb het een mail getuurd naar bart en wacht op ant woord

Comment

Heb je inmiddels berich terug ?

Gr.

Comment

ik heb van richard vernomen dat ze dit jaar ook de extreme salute hebben en weer twee halen een betalen.

Comment

Is er toevallig ook wat bekend over de andere collecties van andere importeurs? Ik weet dat er van Lesli producten verkocht worden (ivm de welkoop winkel) maar vorig jaar waren er ook producten van Broekhoff en Brave & Wichers. Blijft dit allemaal een beetje hetzelfde, komt er wat bij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bitorro Bekijk bericht
                              Is er toevallig ook wat bekend over de andere collecties van andere importeurs? Ik weet dat er van Lesli producten verkocht worden (ivm de welkoop winkel) maar vorig jaar waren er ook producten van Broekhoff en Brave & Wichers. Blijft dit allemaal een beetje hetzelfde, komt er wat bij?
                              de collectie blijft het zelfde maar brave & wichers is er niet meer! dat is wolff geworden en ze nemen ook niet veel zena spullen meer...en heel misschien hebben ze de nl zink sier pijlen dit jaar!! maar dat is nog de vraag dat is effe afwachten . ik hoop het wel!!

Comment

Working...
                              X