Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cosmic Dancer

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Prachtig dit!
    Wat is het mooiste werk?

Comment

Wat een ontzettend mooie box. Goede klappen, tempowisselingen en een diversiteit aan effecten. Mist eigenlijk alleen een echte finale, maar dan zetten we er gewoon een Cairo Crackling naast. Deze staat in ieder geval genoteerd!

Comment

Deze ziet er heel goed uit, eens kijken of deze ergens voor een mooie prijs wordt aangeboden dit jaar

Comment

€150 op het moment. Vind het nog aardig aan de prijs om het nu te betalen. Voor dat geld heb je een Lion van China Red in december en dan zit er nog 20% gratis vuurwerk bij. Voor nu nog even een 'nee'

Comment

Dit ziet er wel uit als "ouderwets" Pangu !
            Prachtig dat blauw in die 1e cake. In cake 2 komt het ook weer terug maar dan iets minder overtuigend.

Comment

Leuke box, was me niet eerder opgevallen .

Comment

Echt een schitterende box idd! Komt op de film van PatrickM ook erg goed over. Prima afwisseling van mooie en goed uitgewerkte effecten. Prijs is wel pittig, rond de 140 online gespot, nog steeds aan de stevige kant. Gaat op de wishlist!
                https://www.youtube.com/simansays

Comment

Nieuw design voor 2024:
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scherm­afbeelding 2024-04-18 om 09.33.39.png
Vertoningen:1
Grootte:269,1 KB
ID:	1609527

Comment

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	3663_Cosmic dancer_2024.png
Vertoningen:173
Grootte:763,8 KB
ID:	1793773
                    Nieuwe stijl label 2024
                    Adviesprijs € 229,00
                    Voorverkoop € 209,00
                    Onlineprijs € 189,00​

Comment

Weet iemand toevallig wat de kooistatus is van deze bak en de "oude" serie binnen de Pangu compounds? Bij de nieuwe producten staat het wel vermeld. Ik heb het vermoeden dat deze met kooi zijn maar 100% zeker weet ik het niet ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aviator Bekijk bericht
                        Weet iemand toevallig wat de kooistatus is van deze bak en de "oude" serie binnen de Pangu compounds? Bij de nieuwe producten staat het wel vermeld. Ik heb het vermoeden dat deze met kooi zijn maar 100% zeker weet ik het niet ...
                        Deze is met kooi. Geldt ook voor de Harpoon, Mad Max, Cliffhanger.

Comment

Best mooi ding idd, behalve de laatste cake. Qua prijs natuurlijk niet te doen, €130 a 140 max.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht

Deze is met kooi. Geldt ook voor de Harpoon, Mad Max, Cliffhanger.
                            Je bent geweldig, dankjewel!

Comment

Working...
                            X