Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pirates of the Caribbean [Compound] *NIEUW 2024*

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Prima compound al vind ik het eerste gedeelte vrij saai overkomen. Al met al qua prijs niet verkeerd.
    December Will Be Magic Again!!

Comment

Qua schoten, caliber en kruit beetje vergelijkbaar met de Skyward toch? Die is voor 70/75 te koop? Zal dit ook de freakprijs van deze een beetje moeten worden?

Comment

Vind het een mooie box hoor, vooral het eerste gedeelte spreek me aan, al had het tempo daar van iets hoger mogen liggen. Maar zou hem er zeker bij willen hebben, prijs is ook goed te doen, gaat dus op de lijst.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Comment

Ik vind dit tempo eigenlijk alleen nog mooi bij maximale vulling, de Garden Party's schoten dit tempo ook, met wat versnellingen en waren 30mm, max gevuld. Dan maakte het niet meer uit.
          Of deze die kwaliteit gaat halen, valt te bezien. Veel plezier gewenst aan degenen die hem wel durven te bestellen.
          There is no such thing as enough fireworks.

Comment

Deze doos is idd wel gaaf zo ja prijs/kwaliteit.
            Tis wel dat ik met nieuwe pangu dozen eerst even de straatvidz van dit jaar afwacht...

Comment

Prima bak qua prijs kwaliteit. Vind die eerste 2 cakes ook echt heel mooi maar vind het in het algemeen een leuke bak. Prijs is ook goed.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Comment

Ziet er goed uit. Heb het idee dat cake 3 op het eind doorschiet met 2 salvo's tegelijk. Anders had ik dat een betere finale gevonden

Comment

Eentje om in de gaten te houden, ieder geval een leuk compoundje voor een leuk prijsje

Comment

Working...
                  X