Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ca´ro Crackling

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Hier ook een waaier variant: https://forum.vuurwerkcrew.nl/forum/...nha-nieuw-2024
    https://store.steampowered.com/curator/43922535

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
      Ik zou het niet durven vergelijken als ik jou was. De Ca´ro Crackling staat al een aantal jaren op eenzame hoogte. Er waren natuurlijk wel andere crackling cakes en waaiervarianten op de markt verkrijgbaar, maar die hadden niet de felheid, dichtheid en grootte van de Ca´ro Crackling. Als Magnum nu zelf met een waaier-variant hier van komt, en deze ook echt op de Ca´ro is gebaseerd, dan is verwijzen naar een artikel van een andere importeur wat mij betreft op voorhand al appels met peren vergelijken.
      www.huismanvuurwerk.nl

Comment

Ben benieuwd, zou wel gaaf zijn. Vind de crackling cakes van tegenwoordig een stuk minder... De New Moon van Royal Fireworks was toen der tijd ook zo'n pareltje! Helaas hebben we daar maar kort van kunnen genieten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
          Ben benieuwd, zou wel gaaf zijn. Vind de crackling cakes van tegenwoordig een stuk minder... De New Moon van Royal Fireworks was toen der tijd ook zo'n pareltje! Helaas hebben we daar maar kort van kunnen genieten...
          En niet te vergeten de toenmalige Venom Box van eerst ZEN Fireworks wat later Vuurwerkmania met Geisha werd.
          www.huismanvuurwerk.nl

Comment

Afgelopen zaterdag weer ervaren en het blijft een genot om mee te maken. Ondanks de grote spreiding zijn de boeketten alsnog goed gevuld en erg fel voor chry crackling. De burst is natuurlijk ook echt top. Hopelijk wordt ie dit jaar weer ge´mporteerd in dezelfde kwaliteit, alles wat deze basic cake speciaal maakt zijn bovenstaande elementen. ╔Ún van die elementen minder uitmuntend en het is 'maar doodgewone chry crackling cake' in plaats van de topper hoe we 'm kennen.

Comment

De burst knalde alles eruit. Blijft een bijzondere cake. 1 uit 1, hoop dat we er nog lang van kunnen genieten.

Comment

Vorig jaar enorm gebaald dat ik deze niet had. Dus deze begin van het jaar direct besteld en kan niet wachten. Wat een topper.

Comment

Working...
                X