Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

China Böller B - Thunder Crackers

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Heerlijk, de BESTE 480 knaller die Nederland gezien heeft sinds de jaren 80. Ook afgelopen oudjaar weer van genoten; gewoon een paar pakjes op een wat rustiger moment van oudejaars avond. Even terug naar de basis van de oudjaar beleving; een rotje van top kwaliteit met goede knal en mooi snipper effect.

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	480_k.jpg
Vertoningen:1
Grootte:609,7 KB
ID:	1592827
    www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

Comment

Wat een prachtig product, laat dit maar snel terug komen op de NL markt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden Bekijk bericht
        Heerlijk, de BESTE 480 knaller die Nederland gezien heeft sinds de jaren 80. Ook afgelopen oudjaar weer van genoten; gewoon een paar pakjes op een wat rustiger moment van oudejaars avond. Even terug naar de basis van de oudjaar beleving; een rotje van top kwaliteit met goede knal en mooi snipper effect.

[ATTACH=CONFIG]65382[/ATTACH]
        Ik sluit mij hier volledig bij aan! Al heb ik alleen maar één pakje aangestoken. Ik had maar twee sloffen besteld in 2019. Rustig aan doen.

Comment

Ik heb ze ook heerlijk gestookt... wat een feest deze snipperaars.

Comment

Ik sluit me hier bij aan paar pakjes van gestookt en van genoten. Eeuwig zonde dat dit maar 1 jaar op de markt is geweest met deze kwaliteit.

Comment

Eeuwig zonde dat dit niet meer mag in Nederland.

Comment

Vond het genieten tot de laatste snipper.. had maar slechts 2 pakjes ervan gehad, gekregen van een vriend 2 jaar terug.

Ook de label vond ik heel mooi vormgegeven en dan de lont schitterend

Comment

Supermooi
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	B01038F2-9814-4E03-8CAC-FD40E47446C1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:150,6 KB
ID:	1592896
                  Strijker jongens kan je lachen!

Comment

Dat mag toch niet meer? Of was je in Duitsland
                    Afijn. Jammer dat de lol maar een jaartje duurde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                      Dat mag toch niet meer? Of was je in Duitsland
                      Afijn. Jammer dat de lol maar een jaartje duurde
                      Ik denk dat je kruitkoorts en oliebollengriep even moet bestellen
                      Dan snap je hoe Roel hier nog van kan hebben, iets met een vuurwerktik van vroeger

Comment

Working...
                      X