Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderking

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

  • Vuurwerkkoning
    replied
    Nog eentje s avonds:

    Leave a comment:


  • bompijl
    replied
    indd ik zie het aan het boeketje die wij niet hadden

    Leave a comment:


  • Vuurwerkkoning
    replied
    Degene die ik had, knalde allemaal goed waarschijnlijk de 2013 versie dus:

    Leave a comment:


  • Leendert97
    replied
    Jammer zeg. Dit was mijn eerste single-shot, heb ze 1 jaar gehad en bevielen me zeer goed. Echt harde klappen met leuke Ti. Helaas zijn ze minder, hopen dat Katan terug gaat naar de oude fabriek!

    Leave a comment:


  • bompijl
    replied
    klopt helemaal , vorig jaar voor het eerst gehaald. dus dit jaar goed ingeslagen. een paar knalden op een meter hoogte. de een harder als de andere. en 1 burst , daarna ben ik ermee gekapt ...... de thunder queen daarintegen was niks mee aan de hand

    Leave a comment:


  • densta
    replied
    Had jou post al gelezen. Helaas was t toen al te laat.

    Leave a comment:


  • Reverser
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
    Voel me behoorlijk genaaid door Katan. 240 stuks speciaal voor me zoontje gekocht omdat ze zo hard zouden knallen. Niks is minder waar. Wat een flut dingen. Sommige gingen zelfs niet eens af. En er zaten er ook een paar die nog geen meter omhoog kwamen. Deze dus never never nooit meer.



    Een paar posts terug staat mijn vergelijkings video. De 2013 versie is echt TOP. De 2014 versie een dikke FAIL. Ze hebben een goed produkt de nek omgedraaid.

    Leave a comment:


  • densta
    replied
    Voel me behoorlijk genaaid door Katan. 240 stuks speciaal voor me zoontje gekocht omdat ze zo hard zouden knallen. Niks is minder waar. Wat een flut dingen. Sommige gingen zelfs niet eens af. En er zaten er ook een paar die nog geen meter omhoog kwamen. Deze dus never never nooit meer.



    Leave a comment:


  • LilDanceCrew
    replied
    ik had niet eens een ti-boeketje, alleen maar een flits en een uitermate zachte knal. jammer vind ik dit want ik had 2 pakjes over en vind het zo jammer want ze knalden lekker en waren goedkoop.

    Leave a comment:


  • kwintos
    replied
    Wel jammer inderdaad..maar goed gelukkig zijn ze niet al te duur.

    Leave a comment:


  • Reverser
    replied
    Hier mijn film van de 2013 en 2014 versie. Waarom een andere fabriek. Dikke fail. Komt niet in de buurt van de oude.

    Leave a comment:


  • Reverser
    replied
    Hij knalt idd niet meer zo hard als vorig jaar. Jammer

    Leave a comment:


  • metallicafan
    replied
    dit jaar zit er 3,7 gram in en vorig jaar 3,8. ook komt het dit jaar vanaf een andere fabrikant.

    Leave a comment:


  • Haplo
    replied
    Voor bet geld zijn het het gewoon goede singleshots, alleen was de knal magertjes. Laten we hopen dat het een flopper was.

    Leave a comment:


  • vwrulez
    replied
    Had hier ook iets meer van verwacht, ti boeketje is wel echt heel mooi en voor het geld zijn het echt super dingen.

    Leave a comment:

Working...
X