Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amazing Rainbow *NIEUW 2024*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Staat nu voor €99,95 te koop bij Outlet Gelderland

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door 1908OTC Bekijk bericht
      Staat nu voor €99,95 te koop bij Outlet Gelderland

      Omgerekend nog steed 50 euro voor een 450 grams cakes. nee deze lijn is mij veel te duur
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        Hier sluit ik me bij aan.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
          Kartonprijs zeker?

          Ze willen zich wegzetten als een exclusief merk dus laten we er niet op rekenen dat de prijzen veel beter gaan worden.
          Exclusief merk? Eerder een graai merk

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door rollingthunder Bekijk bericht
            Exclusief merk? Eerder een graai merk
            Zullen we dat oordeel even uitstellen tot we de productie kwaliteit hebben gezien?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
              Zullen we dat oordeel even uitstellen tot we de productie kwaliteit hebben gezien?
              Het kan hoogstens evengoed als de video zijn, niet beter. Het zal niet veranderen dat dit merk gewoon overpriced is

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
                Het kan hoogstens evengoed als de video zijn, niet beter. Het zal niet veranderen dat dit merk gewoon overpriced is
                Kans is aanwezig, maar ik vind ik het wel weer een ongelooflijk negatieve invalshoek. Kijk maar naar mijn post geschiedenis, ik ben de eerste die zegt dat een product een misbaksel is van de bovenste plank. Maar we schieten deze importeur direct af (jaja, oud Katan...).

                Wordt er een meerendeel met kooi geproduceerd, kraken we de bende alweer af vanwege de (advies)prijs. Kunnen we niet even wachten met het tot de enkels afzagen totdat we wat gezien hebben?

                Overigens, ik vind de prijs ook aan de hoge kant maar ik laat me al te graag verrassen. Weten we vanaf dan wat we we hebben aan de gemaakte statements van deze importeur. Ik vind enkele producten er sterk uitzien op de krekel films.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                  Kans is aanwezig, maar ik vind ik het wel weer een ongelooflijk negatieve invalshoek. Kijk maar naar mijn post geschiedenis, ik ben de eerste die zegt dat een product een misbaksel is van de bovenste plank. Maar we schieten deze importeur direct af (jaja, oud Katan...).

                  Wordt er een meerendeel met kooi geproduceerd, kraken we de bende alweer af vanwege de (advies)prijs. Kunnen we niet even wachten met het tot de enkels afzagen totdat we wat gezien hebben?

                  Overigens, ik vind de prijs ook aan de hoge kant maar ik laat me al te graag verrassen. Weten we vanaf dan wat we we hebben aan de gemaakte statements van deze importeur. Ik vind enkele producten er sterk uitzien op de krekel films.
                  Eens. Eindelijk weer eens ramspul met kooi. Win-win (voor mij dan).
                  Meeste kappen allemaal met die kooiverpakkingen blij dat er mensen mee doorgaan.
                  Prijzen vind ik daarom acceptabel gezien het in kooi zit.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                    Kans is aanwezig, maar ik vind ik het wel weer een ongelooflijk negatieve invalshoek. Kijk maar naar mijn post geschiedenis, ik ben de eerste die zegt dat een product een misbaksel is van de bovenste plank. Maar we schieten deze importeur direct af (jaja, oud Katan...).

                    Wordt er een meerendeel met kooi geproduceerd, kraken we de bende alweer af vanwege de (advies)prijs. Kunnen we niet even wachten met het tot de enkels afzagen totdat we wat gezien hebben?

                    Overigens, ik vind de prijs ook aan de hoge kant maar ik laat me al te graag verrassen. Weten we vanaf dan wat we we hebben aan de gemaakte statements van deze importeur. Ik vind enkele producten er sterk uitzien op de krekel films.
                    Over de kwaliteit hoeft idd niks negatiefs gezegd te worden, want de filmpjes beloven veel goeds.
                    De films zien er goed uit en als alles in kooi komt is dit alleen maar positief. Alleen bij een prijs van 100,- haak ik persoonlijk wel meteen af, ofwel is mijn interesse meteen weg.

                    Comment


                      #25
                      Uniek stukje vuurwerk in mijn ogen. Leuke opbouw, diverse effecten in een compact doosje. De mooiste van de hele serie tot nu toe. Ben heel benieuwd hoe die in de straat is. Misschien toch maar proberen..

                      Comment


                        #26
                        Ik vind hem ook ok. De prijs? Ach goedkoper wordt het er niet op.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
                          Ik ben wel benieuwd naar de prijslijst van hello fireworks want als zoiets als deze box bvb meer dan 70-80 gaat kosten zie ik het niet zitten
                          Is nu voor 80 te krijgen.. dus sla je slag!

                          Comment


                            #28
                            Mooie bak. En 80 euro is net te doen...Adviesprijs is mijn inziens iets te overdreven..
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                              Uniek stukje vuurwerk in mijn ogen. Leuke opbouw, diverse effecten in een compact doosje. De mooiste van de hele serie tot nu toe. Ben heel benieuwd hoe die in de straat is. Misschien toch maar proberen..
                              Absoluut met bovenstaande eens. Nu voor 80 euries in de actie. Prijzig en haal doorgaans geen nieuwe artikelen enkel bewezen artikelen. Maar hij is prachtig en wie weet toch soon int mandje....

                              Comment

                              Working...
                              X