Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Great Wall [Compound]

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
    Het klopt inderdaad dat ik op het moment redelijk 'druk' ben.
    Voor ons als importeur is januari nog bijna net zo druk als december i.v.m. de hele afwikkeling van het vuurwerkseizoen, waaronder ook evaluaties.

Dit product is dan ook niet aan mijn aandacht ontglipt. Helaas heb ik hem zelf niet kunnen testen omdat de gehele batch al was uitverkocht voor hij bij ons binnen was. Ben wel in gesprek met de betreffende fabriek hierover.
    Praat je nou namens het bedrijf of jou persoonlijk mbt het testen?

Het klinkt nu als ik heb koffie op de markt gebracht. Ik heb de koffie niet getest want alle batches waren verkocht.

Misschien kun je dit meer toelichten?

Comment

Zou het een idd vaag vinden als je voor een klein kapitaal je eigen producten importeerd en wij dat vervolgens voor een groot kapitaal afnemen er niet iemand in China een paar consumentenbakken afsteekt.

Tuurlijk weet men de kwaliteit wat hier aankomt. Slapen doe ik nog steeds snachts.

En tuurlijk vocht is ook een dingetje maar das ook een afweging. Dan moet het maar eerder deze kant opkomen. Kost extra, snap ik, maar afgelopen jaar doet een aantal merken iig geen goed.

Het is een afweging die wordt gemaakt. Vernietigen of verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht
        Zou het een idd vaag vinden als je voor een klein kapitaal je eigen producten importeerd en wij dat vervolgens voor een groot kapitaal afnemen er niet iemand in China een paar consumentenbakken afsteekt.

Tuurlijk weet men de kwaliteit wat hier aankomt. Slapen doe ik nog steeds snachts.

En tuurlijk vocht is ook een dingetje maar das ook een afweging. Dan moet het maar eerder deze kant opkomen. Kost extra, snap ik, maar afgelopen jaar doet een aantal merken iig geen goed.

Het is een afweging die wordt gemaakt. Vernietigen of verkopen.
        Even los van een verklaring voor de teleurstellende prestaties is voor mij vooral de vraag of het opgelost gaat worden.

Ik had zelf dit product niet maar wel de eerder door mij genoemde Pangu Tomahawk, een duur en ondermaats presterend product. Die Tomahawk zal bij mij alleen nog in de collectie komen als hij onder de 100 Euro is want meer is hij simpelweg niet waard. Ook andere Pangu producten waren teleurstellend, de Yellow River was de enige die naar verwachting presteerde, en mijn conclusie is dan ook dat ik geen Pangu en andere GBV/WECO producten koop zolang de prijs en kwaliteit compleet uit verhouding zijn.

Ik ben dus zelf in afwachting van een verklaring en een overtuigend verhaal hoe ze ervoor gaan zorgen dat dit nooit meer gebeurt en als dat er niet komt koop ik simpelweg niets meer van ze.
        Het mooiste werk is vuurwerk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
          Even los van een verklaring voor de teleurstellende prestaties is voor mij vooral de vraag of het opgelost gaat worden.

Ik had zelf dit product niet maar wel de eerder door mij genoemde Pangu Tomahawk, een duur en ondermaats presterend product. Die Tomahawk zal bij mij alleen nog in de collectie komen als hij onder de 100 Euro is want meer is hij simpelweg niet waard. Ook andere Pangu producten waren teleurstellend, de Yellow River was de enige die naar verwachting presteerde, en mijn conclusie is dan ook dat ik geen Pangu en andere GBV/WECO producten koop zolang de prijs en kwaliteit compleet uit verhouding zijn.

Ik ben dus zelf in afwachting van een verklaring en een overtuigend verhaal hoe ze ervoor gaan zorgen dat dit nooit meer gebeurt en als dat er niet komt koop ik simpelweg niets meer van ze.
          Zolang jij producten minder waard vindt dan de inkoopprijs voor een dealer, zullen ze je missen als kiespijn denk ik. Begrijp me niet verkeerd, ook ik vind dat er producten ondermaats hebben gepresteerd en dit gegeven zal mijn keuzes voor aankomende jaarwisseling zeer zeker gaan be´nvloeden. Alleen stellen dat een Tomahawk niet meer dan Ç100,- zou mogen kosten is lachwekkend natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
            Zolang jij producten minder waard vindt dan de inkoopprijs voor een dealer, zullen ze je missen als kiespijn denk ik. Begrijp me niet verkeerd, ook ik vind dat er producten ondermaats hebben gepresteerd en dit gegeven zal mijn keuzes voor aankomende jaarwisseling zeer zeker gaan be´nvloeden. Alleen stellen dat een Tomahawk niet meer dan €100,- zou mogen kosten is lachwekkend natuurlijk.
            Ik zeg dus niet dat dit betreffende product maar 100 Euro mag kosten, ik begrijp weldegelijk dat dat geen reŰle prijs is, wat ik wel zeg is dat het mij dusdanig teleurgesteld heeft dat ik er niet meer dan 100 Euro voor over zou hebben. Had het product gepresteerd zoals op het productfilmpje dan had je mij niet horen klagen over de 189 Euro die het heeft gekost. In dit geval zijn er heel veel producten die minder kosten maar veel beter presteren.
            Het mooiste werk is vuurwerk!

Comment

Ik heb het al vaak gezegd koop die GBV rommel niet zijn maar een paar producten die aardig presteren de rest moet je gewoon links laten liggen.

wat ik ook echt niet begrijp hun importeren een dozijn aan containers met vuurwerk en kwaliteits controle ho maar en in mijn ogen ben je dan gewoon een dozen schuiver die het einde van het jaar de centjes tellen.

Comment

Het is niet verboden: Een stuk goedkoop vuurwerk importeren en dat voor de hoofdprijs verkopen.

Maar het is niet gek dat mensen daar dan wat van vinden.

Ik zou dan zelf zeggen:
                1. Maak dit soort ongekooid vuurwerk een stuk goedkoper, omdat het gewoon minder spectaculair is.
                2. Of hou de prijs gelijk en maak zo'n bak het geld waard.

Want andere importeurs hebben aangetoond dat allebei kan.

Voor optie 1: neem bijvoorbeeld de Wipe Out van China Red. Net als The Great Wall is dat een 25mm box, I-shape, ongekooid. De Wipe Out is 130 schoten en wordt voor 70 euro verkocht. Als je dat om zou rekenen zou The Great Wall voor 175 euro verkocht kunnen worden (en dan nog 35 euro gratis uitzoeken er bij, omdat veel China Red dealers 20% gratis uitzoeken aanbieden). Dat een bak met mindere kwaliteit ook veel minder mag kosten, laat China Red hier zien.

Voor optie 2: neem Wolff vuurwerk. Die heeft de Full Assault. De beste I-shape 25mm bak van Nederland zo ongeveer. Harde burst en grote en diverse boeketten, gekooid. In de voorverkoop gaat deze 100 shots bak voor 1 euro per schot weg zo ongeveer. Dat is nagenoeg gelijk aan de huidige prijs van The Great Wall, die ook voor 1 euro per schot verkocht wordt. Het verschil spreekt alleen boekdelen. Dat er voor die prijs dus kwaliteit geleverd kan worden, laat Wolff zien.

Welke optie er ook gekozen wordt, het is geen natuurverschijnsel. Of je kwaliteitscontrole is niet goed, of je prijzen zijn te hoog. Dat zijn allebei situaties waar je in principe wat aan kan doen (zeker die laatste). Maar goed, als er bij de fabriek is betaald voor vuurwerk zoals op het Chinafilmpje en je krijgt dit in de straat, is het misschien tijd voor de importeur om een andere fabriek te zoeken.
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

Comment

2024
                  Adviesprijs € 399,00
                  Voorverkoop € 359,00
                  Onlineprijs € 319,00

Comment

Aangepaste productfoto

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	6325_the great wall_blok.png
Vertoningen:123
Grootte:591,6 KB
ID:	1796720

Comment

Is er na het fiasco van afgelopen jaar aan het product zelf nog iets aangepast?

Comment

Geen idee, ik heb iig nooit meer iets vernomen. Lekker laten staan raadt ik aan.
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

Comment

Weco, pangu, lesli = gewoon laten staan wordt je ook minder teleurgesteld. Zijn voldoende overige importeurs die wel bewezen kwaliteit leveren.

Comment

Working...
                          X