Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GBV Melkbus *NIEUW 2024*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze fontein kan alleen in deze vorm. Anders halen we de druk/hoogte niet

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
      Ik geloof er geen jota van, ja als er een mine in zit, dan kan het. Maar dan nog is het geen fontein van 8 meter.

      Haalt ie het, neem ik mn pet af en dan is het kartonwaardig!
      Ben benieuwd, eet je hem ook op?

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht

        Ben benieuwd, eet je hem ook op?
        Ja hoor, al zou het dan om een hoed gaan..

        Comment


          #19
          Waarom is er trouwens gekozen voor 100 gram (1tube?).

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
            Waarom is er trouwens gekozen voor 100 gram (1tube?).
            Dat is het maximum voor een fontein, daarboven zou het een combinatie/batterij worden, daar wordt hij niet hoger van, alleen eventueel langduriger of heftiger. (en duurder).

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht

              Dat is het maximum voor een fontein, daarboven zou het een combinatie/batterij worden, daar wordt hij niet hoger van, alleen eventueel langduriger of heftiger. (en duurder).
              Dat weet ik, maar de nu gehanteerde prijs, zie je doorgaans niet bij slechts 100 gram.

              Voldoende druk opbouwen met 100 gram is sowieso lastig, zelfs de 250grams (in 1 tube) slagen er doorgaans niet in om 8 meter te halen.

              Ik ben sceptisch en nieuwsgierig tegelijk.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht

                Dat weet ik, maar de nu gehanteerde prijs, zie je doorgaans niet bij slechts 100 gram.

                Voldoende druk opbouwen met 100 gram is sowieso lastig, zelfs de 250grams (in 1 tube) slagen er doorgaans niet in om 8 meter te halen.

                Ik ben sceptisch en nieuwsgierig tegelijk.
                Even afwachten tot hij in Nederland is, qua bouw/productie is hij niet vergelijkbaar met een 'normale' fontein.

                Comment


                  #23
                  Zo te merken is er erg veel vertrouwen in het product vanderelst!
                  Je hebt me in elk geval overgehaald om te bestellen. Zwakke ruggegraat en nieuwsgierigheid. In december een streepje op 8m hoog tekenen en zien of die het redt

                  Comment


                    #24
                    @ VanderElst.
                    Hier een voorbeeld van een Lesli artikel van een x aantal jaren geleden.
                    Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	De Melkbus.png Vertoningen:6 Grootte:4,46 MB ID:	1795117
                    Ik denk dat sommigen onder ons (me too) de verwachtingen hadden van een noveltie.
                    Let op, dit is wel een cakebox, geen fontein....
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                      @ VanderElst.
                      Hier een voorbeeld van een Lesli artikel van een x aantal jaren geleden.
                      Klik op afbeelding voor grotere versie Naam:	De Melkbus.png Vertoningen:6 Grootte:4,46 MB ID:	1795117
                      Ik denk dat sommigen onder ons (me too) de verwachtingen hadden van een noveltie.
                      Let op, dit is wel een cakebox, geen fontein....
                      Die snapte ik Wij hebben ook zo'n vorm cake gehad, Triple Layer in Pro-line een jaar of 10 geleden.
                      Bij deze 'Melkbus' gaat het zoals aangegeven niet lukken in een andere vorm i.v.m. de drukopbouw.

                      Comment


                        #26
                        Ben heel heel heel erg benieuwd naar deze! Zou echt fantastisch zijn die hoogte.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Ach, dat is ons al tig keer geloofd afgelopen decennia, nog nooit waargemaakt. Als het met 100gr al lukt is het in één heel korte stoot zoals dat BE Pyrostar ding. Das leuk. Dan wordt productieconsistentie weer een dingetje, anders gaat ook deze regelmatig boem.

                          Comment

                          Working...
                          X