Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Funke NL] Springteufel 1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Net ook gezien op de demo bij Harrieboem. Klapte 1 bombette bijna op de grond. Wel een heel gaaf ding zeg!

    Comment


      #92
      Had er 3 besteld en heb ze gewoon meegekregen net, zelfde geld voor de Komodo dragon ook gewoon meegekregen

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door peterr Bekijk bericht
        Had er 3 besteld en heb ze gewoon meegekregen net, zelfde geld voor de Komodo dragon ook gewoon meegekregen
        Batch van vorig jaar lijkt mij.

        Comment


          #94
          Als oplossing voor springteufel en komodo dragon kon ik +10% extra in de winkel uitzoeken. Heb een tijd met een personeelslid (vriendelijk)zitten pingelen maar het meest wat hij mij gunde was om van de 57 euro die ik tegoed had 60 te maken. Wel jammer want uiteindelijk was ik er alsnog een paar euro bij kwijt door de verhoogde winkelprijzen. Ik had makkelijk mijn geld terug kunnen vragen maar door de kunst van showrooms die je helemaal lekker maken koos ik toch maar om 18 euro bij te betalen voor een canada lynx en cracker variations. Volgende keer zal ik in zo'n situatie wel mijn rug recht houden en geld terug vragen

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door peterr Bekijk bericht
            Had er 3 besteld en heb ze gewoon meegekregen net, zelfde geld voor de Komodo dragon ook gewoon meegekregen
            Mazzelaar! Geniet er van.
            -Step outside the box to see the real picture-

            Comment


              #96
              Ik had hier ook een van besteld en gewoon gekregen. Fantastisch product, fontein duurde lang en kwam ook met de wind makkelijk 3 meter hoog! Ook het salvo was prachtig. filmpje volgt later dit jaar!

              Comment


                #97
                Die springteufel vinden we weer terug in BE, de redbasterd single shots zijn er al.

                Comment


                  #98
                  Kort gezegd heel blij mee dat ik deze nog heb ontvangen ! de fontein is serieus goed en dat salvo maakt het helemaal af!

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door IgnisPyro Bekijk bericht
                    Kort gezegd heel blij mee dat ik deze nog heb ontvangen ! de fontein is serieus goed en dat salvo maakt het helemaal af!
                    Lekkere sfeerbeelden, die doos gevuld met vuurwerk maakt het helemaal af.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      Niet mogen stoken .
                      Wel heel blij met de onlangs gevonden dummy.

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20240106_133735.jpg
Vertoningen:2
Grootte:174,5 KB
ID:	1609215

                      Comment

                      Working...
                      X