Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Evolution 2024/2025!

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Vuuwerk Team Dorgelo Bekijk bericht
    Is er nog een manier om aan de oudere producten te komen zoals bijvoorbeeld,

Time Rain Box- Evolution
    Dragonbox 1,2,3 ( oude versie)
    Energizer - Evolution
    Euphoric Happiness Festival Show 150 - Evolution
    Euphoria - Evolution
    MJB Box - Evolution
    Crown Mix - Evolution
    Shapeshifter - Evolution
    Air Bender - Evolution

Vooral sie boxen zijn mega geweldig!

Limited Edition 3 is afgekeurd dacht ik?
    Oude Snowstorm?

Comment

Wat denken jullie van het weer uitbrengen van:

Winternight
      Fading stars
      Producten uit de Pro Fire lijn, vooral de toppers van de 500 gram cakes zoals de Coco Blue, Snake Eyes.
      Natuurlijk de nooit op de markt gebrachte Twinkling Bauhinia.
      Limited Edition 1
      Dragon Box 3
      Sunbeam (alle 5)
      Hamlet
      Kingsmen behouden
      Hellfire Thunder
      De cakes in het Defqon pakket los uitbrengen, als dat niet lukt, dan graag wel de Rainbow!
      Mega Willows weer in W shape
      The Branco

Het zou mooi zijn als jullie hier een (deel) van in oude glorie kunnen herstellen. Investeer daarin, nieuwe producten ontwerpen pakte niet zo goed uit afgelopen jaar helaas.
      Laatst aangepast door thermite; 25 January 2024, 10:55. Reden: Nog wat extra producten toegevoegd.
      There is no such thing as enough fireworks.

Comment

https://www.youtube.com/watch?v=jfvaQPwxyis Jullie mogen deze topper wel aan boord halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
          Ik weet niet of jullie hier op kunnen en / of willen antwoorden maar ik stel hem toch maar.

Hebben jullie achteraf bezien geen spijt van de samenwerking met GBV?

Ik kan deze vraag ook zo overzetten naar het Pangu topic want daar zie ik dezelfde ontwikkelingen.
          Ik snap met het oog op de toekomst en om de groei te faciliteren dat jullie op zoek zijn gegaan naar een samenwerking met een grote importeur. Echter valt mij op dat met het jaar de kwaliteit van jullie producten achteruit loopt.

In hoeverre hebben jullie nog invloed op de keuzes die gemaakt worden welk assortiment geïmporteerd wordt? Krijgen jullie de volledige vrijheid om nieuwe producten te ontwikkelen?

Neem nu als voorbeeld de Illuminate the Sky, eigenlijk jullie pronkstuk voor de 2023 collectie en zet die set eens af tegen de Evo Force One. Ik weet dat de Force One al in ontwikkeling was voor de samenwerking met GBV, en dat kan je aan alles zien. Minder vertraging tussen de cakes, boeketten en effecten die veel voller zijn, kortom er werd meer het randje opgezocht.

Jullie hebben het zeker in je om hele mooie producten te ontwikkelen maar vind het zonde om ter constateren dat jullie om wat voor reden dan ook belemmerd worden.

De Evo Force One is het beste 25 mm consumenten blok dat ik ooit heb geschoten. Ik snap dat de aangescherpte regelgeving af en toe ook roet in het eten kan gooien maar met de multi compounds was dat relatief makkelijk op te lossen geweest. Deel A verkoop je als Evo Force, deel B als Evo One.

De meeste hier op het forum weten er met wat creativiteit 1 geheel van te maken

De fabrikanten van evo en pangu horen van zelfde makelij te zijn Gbv is alleen maar distribeuteur ervan Ze moeten niet gaan rommlen met die burst uit werking die kooien zijn echt onin in duitsland ligt dat gewoon in de super markt schappen word mee gesmeten en al in plaats van kooi doe dan stuk karton plaatje extra tussen goed verpakt is er niks aan de hand iedereen krijgt de balen in met die Afgezwakte burst producten niet na behoren presteren daar gaat je naam niemand koopt het meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
            De fabrikanten van evo en pangu horen van zelfde makelij te zijn Gbv is alleen maar distribeuteur ervan Ze moeten niet gaan rommlen met die burst uit werking die kooien zijn echt onin in duitsland ligt dat gewoon in de super markt schappen word mee gesmeten en al in plaats van kooi doe dan stuk karton plaatje extra tussen goed verpakt is er niks aan de hand iedereen krijgt de balen in met die Afgezwakte burst producten niet na behoren presteren daar gaat je naam niemand koopt het meer
            Beste Hardstylboy.

Graag ga ik even in op jou reactie hier vanuit de toyfair in Nurnberg.
            Het is absoluut niet mijn bedoeling om je te beledigen of voor schut te zetten, echter heb ik het idee dat je makkelijker over de materie denkt dan het in werkelijkheid is.
            Uiteraard ben ik van mening dat ons vuurwerk in een stevig jasje moet zitten, echter zitten/zaten wij tussen twee organen welke ieder een andere eis stelde aan de kooiverpakking.
            Nu gebleken is dat van één partij de kooiverpakking niet naar behoren werkte hebben we inmiddels wat meer duidelijkheid in deze en is er al een iets wat werkbardere situatie.
            Dit neemt echter niet weg dat we nu weer de ogen kunnen sluiten en onbezorgd alles maximaal kunnen vullen en zo de markt op kunnen zetten zonder risico.
            Het gaat om werkelijk serieuze bedragen dus is men genoodzaakt wat minder risico te nemen.
            Afgelopen jaar heeft ook onze fabriek dit wat extreem genomen en zijn er hier op de beurs al wat gesprekken geweest betreffende dit gebeuren.
            We doen uiteraard weer ons best om met goed vuurwerk te komen maar wat kooien betreft wel met beleid.
            En het verhaal Duitsland gaat niet op, ook daar is een kooi verplicht als er meer dan 5% burstlading in zit, of met importeert zonder kooi maar ket 1.3g classificatie

Dus wat ik kort bedoel is.
            Commentaar leveren is helemaal geen probleem want zo hoor ik verbeterpunten indien nodig.
            Maar zorg er dan wel voor dat je huiswerk klopt.

gr
            Marchel
            Extreme Pyromaniac for life.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Beste Hardstylboy.

Graag ga ik even in op jou reactie hier vanuit de toyfair in Nurnberg.
              Het is absoluut niet mijn bedoeling om je te beledigen of voor schut te zetten, echter heb ik het idee dat je makkelijker over de materie denkt dan het in werkelijkheid is.
              Uiteraard ben ik van mening dat ons vuurwerk in een stevig jasje moet zitten, echter zitten/zaten wij tussen twee organen welke ieder een andere eis stelde aan de kooiverpakking.
              Nu gebleken is dat van één partij de kooiverpakking niet naar behoren werkte hebben we inmiddels wat meer duidelijkheid in deze en is er al een iets wat werkbardere situatie.
              Dit neemt echter niet weg dat we nu weer de ogen kunnen sluiten en onbezorgd alles maximaal kunnen vullen en zo de markt op kunnen zetten zonder risico.
              Het gaat om werkelijk serieuze bedragen dus is men genoodzaakt wat minder risico te nemen.
              Afgelopen jaar heeft ook onze fabriek dit wat extreem genomen en zijn er hier op de beurs al wat gesprekken geweest betreffende dit gebeuren.
              We doen uiteraard weer ons best om met goed vuurwerk te komen maar wat kooien betreft wel met beleid.
              En het verhaal Duitsland gaat niet op, ook daar is een kooi verplicht als er meer dan 5% burstlading in zit, of met importeert zonder kooi maar ket 1.3g classificatie

Dus wat ik kort bedoel is.
              Commentaar leveren is helemaal geen probleem want zo hoor ik verbeterpunten indien nodig.
              Maar zorg er dan wel voor dat je huiswerk klopt.

gr
              Marchel

Super Bedankt voor je feedback

Comment

Working...
              X