Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maximus

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Blijft een magistraal stuk vuurwerk. Uniek op de markt (enkel een F4 versie van Triplex), heerlijke tails, heerlijk tempo.

    Prijzig, maar uniek. Eentje in het rijtje Mega Willows, The Branco, etc

    Comment


      #62
      Fantastisch stukje vuurwerk dit! Even kijken of mijn dealer deze kan aanbieden

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
        Fantastisch stukje vuurwerk dit! Even kijken of mijn dealer deze kan aanbieden
        Vuurwerk riezebos in Amersfoort heeft deze zeker. en zou vorig jaar leuk geprijsd
        zijn

        Comment


          #64
          Ik heb hetzelfde examplaar van Shell-Martijn ook gefilmd. Dit is wel echt een bruut apparaat hoor! Die waaier tails zijn echt subliem uitgewerkt. Super hoge kwaliteit. Het tempo in deze compound zit ook goed in elkaar. Per cake schiet ie eigenlijk haast te snel, maar door de pauzes tussen de cakes, komt er weer een kleine stilte. Daardoor wordt het geheel wel spannender. Daardoor is dit echt een rammer geworden. Zeker een aanrader.

          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #65
            Hele zieke compound vond ik zelf, hij is wel aan de dure kant maar met een ruim budget is dit wel een aanrader!

            Comment


              #66
              Prijzige bak, korte tijdsduur maar wel erg mooi!
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20211231_161221.jpg
Vertoningen:1
Grootte:197,0 KB
ID:	1592679

              Ik had een beetje meer van FFA, presteerde allemaal boven verwachting.

              Comment


                #67
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1432DD79-5BF8-44CB-BAF3-2B6B11CCCAF2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:202,9 KB
ID:	1592810Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1432DD79-5BF8-44CB-BAF3-2B6B11CCCAF2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:202,9 KB
ID:	1592810

                Comment


                  #68
                  Wil deze topper toch nogmaals in de spotlights zetten. Wat een unieke box, het is jammer dat er niet veel vergelijkbare producten met gave schietvolgorde zijn.

                  Als ik dan een vergelijking mag maken, denk ik aan The Branco van Evolution, of Zena Mixed Wave Box?

                  Comment


                    #69
                    Komt deze box ooit nog terug? Bij een andere leverancier misschien?
                    There is no such thing as enough fireworks.

                    Comment

                    Working...
                    X