Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkshow gietjo 2016-2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkshow gietjo 2016-2017

    De avond begon heerlijk. Ik had alles af had daar in ieder geval geen stress meer over, maar die mist hier in Ede pfieuwww, dat was wel iets waar ik me met het uur meer zorgen om ging maken. Het zat echt pot dicht om 23 uur.
    Eenmaal 00.00 uur was het uiteraard niet beter en had besloten het rustig aan te doen, en om 00.20 eerst maar een cake te ontbranden. Heerlijke cake , maar merkte gelijk dat echt het volledige zicht ontbrak. Zo jammer, want had nog wel wat boxen klaar staan, en die konden in mijn ogen niet bewaard worden, want had geen zin in een schuur vol bewerkt vuurwerk.

    Daarop volgde in rustig tempo de nog de:

    Crackling shape box
    Gangsterbox
    Glitter willow tip box
    Beat box
    Gold with blue stars
    Detonation box

    Sommige waren nog redelijk te zien, maar de gold with blue stars was bijna niet te zien. En dat was nou juist een box waar ik heeel erg naar uit keek.

    Ineens kwam er iemand naar me toe die zei dat er over 20 min regen aan kwam. Ik dacht eerst van wtf, maar de gedachte veranderde al snel van hey, als het regent word de mist minder. Heb de gok genomen en ben de show gaan opbouwen. Was bijna klaar toen de regen begon. En inderdaad, het zicht werd beter. Er was inmiddels bekent dat er 2 pieken met regen kwamen met een tussen pauze van ongeveer 15 min. Kassa wat dat, want ik kon dus gewoon ff wachten tot piek 1 voorbij was. En toen gas....

    Komt ie:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Working...
X