Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote Partij Dummies

Collapse
X

• Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Grote Partij Dummies

Deze staan hier al langere tijd wat stof te vergaren, hoogtijd om hier iemand anders blij mee te maken.
    Ik heb deze dummies meer dan 10 jaar geleden via lokale winkels en andere gebruikers hier op het forum bij elkaar gekregen.

Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-dummy-1.jpg Vertoningen:0 Grootte:293,9 KB ID:	1792829
    Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-dummy-2.jpg Vertoningen:7 Grootte:336,7 KB ID:	1792830
    Nog een stapeltje gevonden:
    Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-dummy-3.jpg Vertoningen:165 Grootte:224,7 KB ID:	1792834

Dit zijn in ieder geval een eerste fotos, er is nog meer. Onder andere nog een aantal dummies die nu niet zichtbaar zijn omdat ze onderop de stapel staan.
    Naast dummies zit er ook nog een groot zenavuurwerk.nl spandoek bij (ongeveer 1,5 bij 5 meter) te groot om snel op de foto te krijgen.
    Meer fotos volgens nog.

EDIT: zie reacties voor meer foto's

Geen idee wat ik er voor moet vragen dus bied maar iets via een persoonlijk bericht.

Ophalen omgeving Eindhoven. Versturen is mogelijk in kleinere hoeveelheden.
    Laatst aangepast door PyroPowerZ; 13 May 2024, 17:56.
    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

Wat een prachtige collectie. Daar gaat een mede liefhebber ongetwijfeld veel plezier aan beleven.
    Werkt Aanstekelijk

Comment

Hier zitten een aantal prachtige stukken bij!
      Mooi om het oude spul te zien.
      Succes met de verkoop.
      https://store.steampowered.com/curator/43922535

Comment

Dank voor de reacties! Leuk om te zien dat jullie de fotos kunnen waarderen. Kan me nog goed herinneren dat ik het toen der tijd jammer vond dat ik alleen de recente dingen had en niet de goede oude. Hoe de tijden veranderen, haha.

Naast de dummies en spandoek zie ik dat er ook nog flink wat folder liggen. Veelal uit Nederland tussen 2009 en 2015 maar ook wat Belgische, Franse en een paar uit Valencia (Spanje). Ik zal even kijken of ik daar ook wat fotos van kan plaatsen.

Comment

Jammer dat je zo ver weg woont en niet opstuurt. Anders had ik al aardig wat gekocht van je

Comment

Het heeft even geduurd maar ik heb ondertussen wat meer en betere fotos van wat er allemaal op de stapel ligt.
            Gezien de vele vragen om het een en ander te versturen, in combinatie met het uitblijven van iemand die het geheel wilt komen halen, ga ik toch over tot versturen.
            Mochten bepaalde artikelen niet meer op de onderstaande fotos staan dan zijn deze hoogstwaarschijnlijk gereserveerd maar het kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien dus vragen kan altijd. De pijlen(pakketten) en de Finale Balls uit de beginpost zijn ook nog beschikbaar.

EDIT: Het gaat hard, een groot deel is op dit moment al gereserveerd. Ik laat de fotos nog even staan mocht iemand het leuk vinden om daar even naar te kijken.
            Ik heb nog:
            - Alles van de Xplosion lijn
            - Grand Prix 8 pakket
            - Adam B
            - Red Swallow
            - The Golden Wall
            - Professional Style Box 2
            - De 3 Pyro-Profs cakes
            - Thundercompilatie, losse pijlen op de Ferro pijlen na
            - BKV Finale Balls
            - De verschillende candles
            - Buitenlandse Folders (Valencia en Belgie)
            Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-Dummy-9.jpg Vertoningen:0 Grootte:191,9 KB ID:	1793217 Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-dummy-13.jpg Vertoningen:0 Grootte:93,4 KB ID:	1793218 Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-Dummy-6.jpg Vertoningen:0 Grootte:263,3 KB ID:	1793221 Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-Dummy-14.jpg Vertoningen:0 Grootte:206,3 KB ID:	1793222 Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-Dummy-18.jpg Vertoningen:0 Grootte:208,2 KB ID:	1793223 Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-dummy-5.jpg Vertoningen:0 Grootte:299,1 KB ID:	1793228 Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-Dummy-16.jpg Vertoningen:0 Grootte:248,2 KB ID:	1793226 Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-Dummy-15.jpg Vertoningen:0 Grootte:232,0 KB ID:	1793227 Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-Dummy-7.jpg Vertoningen:0 Grootte:237,5 KB ID:	1793229 Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-dummy-10.jpg Vertoningen:0 Grootte:269,9 KB ID:	1793230 Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-dummy-11.jpg Vertoningen:0 Grootte:276,3 KB ID:	1793231 Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	PPZ-Dummy-19.jpg Vertoningen:0 Grootte:293,5 KB ID:	1793232
            Attached Files
            Laatst aangepast door PyroPowerZ; 14 May 2024, 06:52.

Comment

Is die Thunder Top niet een single shot ?

Comment

Dat is volgens mij inderdaad een singelshot! Deze lag diep achterop de stapel, denk dat die ooit naar achter gevallen is. Ik heb je trouwens nog een PM gestuurd naar aanleiding van je eerdere vraag.

Comment

Working...
                X