Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Killing Arrow [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Killing Arrow [Vuurpijl Ass.]

    Artikelnummer: 950
    Artikelnaam: Killing Arrow
    Bruto Gewicht: 850 gr.
    Effectomschrijving: 12 bol pijlen met verschillende effecten
    Tijdsduur: 5 sec per pijl
    Stijghoogte: 50/60 m.
    Richtprijs: € 37.50
    Verpakkingseenheid: 8 ass
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl


    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 October 2014, 20:03.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Op film ziet het er uit als een prima setje met pijlen, vormgeving is net als de Goliath en Titan zeer opvallend, maar toch simpel en leuk.
    Ben benieuwd wat dit assortimentje gaat kosten, het zijn toch mooie effecten en soms nog behoorlijk groot ook zo te zien.

    Comment


      #3
      Je zou de pijlen al bijna kopen om ze op te hangen zo opvallend zijn ze
      En er zitten echt hele goeie effecten bij zeg echt heel mooi!!
      Voor een mooi prijsje is ie helemaal super!!

      Comment


        #4
        Ook weer een mooie pijlenset. Ben inderdaad benieuwd naar de prijs. En of die prijs fatsoenlijk is of wat duurder wordt doordat men de pijlen van een mooi uiterlijk voorzien heeft.

        Lijkt soms wel of er meer dan 40 gram pts in zit zeg. Dat zal uiteraard niet, want de pijlen moeten natuurlijk wel aan de wet voldoen.
        Maar als je ziet hoe de uitwerking van pijlen de laatste jaren vooruit is gegaan, en dan zeker dit jaar, dan krijg je heel sterk het idee dat men al jaren niet de maximale kruitvulling heeft gebruikt al zegt men van wel.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
          Ook weer een mooie pijlenset. Ben inderdaad benieuwd naar de prijs. En of die prijs fatsoenlijk is of wat duurder wordt doordat men de pijlen van een mooi uiterlijk voorzien heeft.

          Lijkt soms wel of er meer dan 40 gram pts in zit zeg. Dat zal uiteraard niet, want de pijlen moeten natuurlijk wel aan de wet voldoen.
          Maar als je ziet hoe de uitwerking van pijlen de laatste jaren vooruit is gegaan, en dan zeker dit jaar, dan krijg je heel sterk het idee dat men al jaren niet de maximale kruitvulling heeft gebruikt al zegt men van wel.

          Ik denk dat die maximale kruitvulling wel gebruikt is, maar tegenwoordig zie je veel vaker toch kleinere pijlen opduiken in pakketten dan die gigantische dingen en dus ook minder kruit nodig voor de stijglading.

          Ik vind het in ieder geval super, Wolff heeft over het algemeen erg goede pijlen vind ik en ben blij dat ze ook nieuwe pijlen met die kwaliteit brengen.

          Comment


            #6
            Als deze pijlen niet te duur zijn, schaf ik ze zeker aan. Als een Dynasty dealer ze hier ergens heeft. Want dat wordt volgens mij nog een probleem.

            Comment


              #7
              dit pakket kost 37.50euro als ik me niet vergis

              Comment


                #8
                Heeft iemand dit pakket gehad en een zƩlf een filmpje gemaakt?

                Comment


                  #9
                  ja iemand die niet goed kan scherpstellen lol
                  maar over die pijlen, zijn ze de prijs wel waard? vind 't zo'n fors bedrag.

                  Comment


                    #10
                    dat ligt aan de camera en dus niet aan de gene die het filmt , en of de pijlen het geld waard zijn , dat moet je zelf beslissen aan de hand van de filmpjes , of je vraagt het hier aan de webmaster : http://jpsweb.mygb.nl/ .
                    www.thundershow.nl

                    Comment


                      #11
                      Dat moet je inderdaad zelf bedenken, maar ik vind het goede prijzen voor een redelijk hoge prijs. Moet kunnen, ik vind ze het wel waard.
                      Maar als je wat minder gek bent op pijlen, of de pijlen in Belgiƫ haalt vind je er natuurlijk niets aan, en dan noem je ze slechte pijlen.
                      Moet het daarom een beetje relativeren.

                      Comment


                        #12
                        Ik had bij elkaar 50 pijlen maar dit waren echt de mooiste !! Mooie ronde effecten en een prima stijgkracht. Was er erg tevreden over. Overigens een leuk detail :

                        2 winkels verkochten hem, de een voor 30 euro en de ander voor 37,50. Aanmerkelijk prijsverschil
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          #13
                          Ik vraag me eigelijk af hoe wat eigelijk precies kan kijk wolff heeft echt super mooie vuurwerk voor een klein bedrag aan geld hoe kan het dan dat het bij Crown Collection en Royal Class enz allemaal veel duurde is? Ik ga echt dit jaar op de wolff tour want daar bespaar ik me dik veel geld aan voor het zelfde vuurwerk....


                          Mvg

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kl0otVi0ol Bekijk bericht
                            Ik vraag me eigelijk af hoe wat eigelijk precies kan kijk wolff heeft echt super mooie vuurwerk voor een klein bedrag aan geld hoe kan het dan dat het bij Crown Collection en Royal Class enz allemaal veel duurde is? Ik ga echt dit jaar op de wolff tour want daar bespaar ik me dik veel geld aan voor het zelfde vuurwerk....


                            Mvg

                            elk vuurwerkimporteur heeft zijn eigen organisatiestructuur en dus de ene heeft meer medewerkers dan de ander, waardoor bij de ene dus een duurder product verkocht moet worden om de kosten te kunnen dekken.

                            wolff vuurwerk heeft een altijd een sterke prijs/kwaliteits verhouding omdat zij bij de juiste fabrieken hun vuurwerk inkopen. om zoveel mogelijk te besparen op dingen die niet toedoen, kan er een betere prijs doorgevoerd worden naar de consument toe. Wolff Vuurwerk heeft zijn ogen open staan wat dat betreft en ziet dat het vuurwerk alleen maar duurder wordt.

                            Comment


                              #15
                              hier nog een filmpje van deze pijlen:
                              Op zoek naar vuurwerk voor jong en oud? Bij Vuurwerkland hebben we het grootste en meest diverse assortiment vuurwerk. Bekijk nu onze producten.


                              groeten,
                              Bastiaan

                              Comment

                              Working...
                              X