Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy Metal [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heavy Metal [Vuurpijl Ass.]



    Artikelnummer: 936
    Artikelnaam: Heavy Metal
    Bruto Gewicht: 750 gr.
    Effectomschrijving: red strobe met blauwe sterren, green palm with crackling, red palm met crackling, groen/paarse peony en een zilvere peony
    Tijdsduur: 5 sec per pijl
    Stijghoogte: 60/70 m.
    Richtprijs: €31,50
    Verpakkingseenheid: 8 ass
    Film: Vuurwerktoko.nl


    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Nitraat12; 16 October 2011, 16:30.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ben er wel benieuwd naar namelijk

    Comment


      #3
      Ik heb ze een keer gekocht. Prachtpijlen, ze stijgen tot best grote hoogte, met een goede burst en mooi, helder en groot boeket. Zeker zijn geld waard!

      Comment


        #4
        Ik heb ze een keer gekocht. De pijlen waren van groot formaat, maar de boeketten ook. Heldere kleuren en een goede burst. Zeker het geld waard!

        Comment


          #5
          twee jaar geleden gehad. Zaten mooie bij maar sommige waren niet goed en hadden een klein rommelig effect.

          Comment


            #6
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #7
              voor dat geld vin ik t niet een echte aanrader de eerste 2 pijlen vind k nog wel mooi koop liever voor dat geld een beter pijlenpakket black smithrockets van hardix of je betaalt wat meer en je hebt meer pijlen en betere effecten ;)

              Comment


                #8
                Reactie op basis van filmpje!

                Zelf vind ik dat vuurpijlen per stuk niet duurder mogen zijn dan 3 euro. Want serieus, De Fire pijlen, die wolf dus ook voeren, of de Ice pijlen, zijn veel mooier dan deze en ze zijn nog eens 10 tot 15 euro goedkoper ook. Je hebt dan echt waar voor je geld.

                Dit is echt alleen voor iemand die veel geld heeft en, een andere mening dan ik heb
                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                Comment


                  #9
                  Adviesprijs 2011:€31,50
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment

                  Working...
                  X