Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Fire [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Fire [Vuurpijl Ass.]



    Artikelnummer: 932
    Artikelnaam: Fire
    Bruto Gewicht: 280 gr.
    Effectomschrijving: verschillende kleuren boeketten, en glittering
    Tijdsduur: 5 sec per pijl
    Stijghoogte: 50/60 m.
    Richtprijs: €9.00
    Verpakkingseenheid: 18 ass
    Film: Vuurwerktoko.nl



    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Scav; 8 February 2016, 20:40.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Mensen, koop deze pijlen. En je krijgt er absoluut geen spijt van.
    5 hele mooie pijlen, verschillende uitwerkingen voor slechts 9 euro.
    Vorig had ik deze. Dit jaar weer.

    Comment


      #3
      Ben ik helemaal met je eens, prachtige pijlen voor een zeer goede prijs. Mooie blinkerboeketten en aardig groot.
      Wat mijn ervaring betreft zijn dit de beste pijlen qua prijs-/kwaliteitsverhouding, vond ze nog beter als de Discovery.

      Comment


        #4
        ik betaalde vorig jaar 8,5- voor deze pijltjes,zal dit jaar ook wel 9,- worden denk ik.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          Mensen, koop deze pijlen. En je krijgt er absoluut geen spijt van.
          5 hele mooie pijlen, verschillende uitwerkingen voor slechts 9 euro.
          Vorig had ik deze. Dit jaar weer.
          het zijn 6 pijlen hoor

          Comment


            #6
            Er zit hier al 2 jaar een Dynasty dealer in me buurt, maar ik twijfel nog elk jaar of ik er wat zal kopen.. tot nu toe dus nog nooit gedaan.
            Mischien dat ik dit jaar toch wat dingetjes ga halen daar, want die pijlen lijken me erg leuk

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door JeKo Bekijk bericht
              Er zit hier al 2 jaar een Dynasty dealer in me buurt, maar ik twijfel nog elk jaar of ik er wat zal kopen.. tot nu toe dus nog nooit gedaan.
              Mischien dat ik dit jaar toch wat dingetjes ga halen daar, want die pijlen lijken me erg leuk

              Jeko, ik ben absoluut Dynasty niet aan het promoten. Ik wordt daar niet wijzer van. Maar ik weet zeker je krijgt er absoluut geen spijt van. De hele collectie is fantastisch goed.

              Comment


                #8
                Ok, deze schaf ik dan ook eens aan. 9 euro voor wat ik op het filmpje te zien krijg moet een koopje zijn.

                Comment


                  #9
                  ik heb deze meebesteld dit jaar en had ze vorig jaar ook het zijn echt toppijlen voor een goede prijs dit jaar €8,75

                  Comment


                    #10
                    hm dat is geen geld voor zulke pijlen bedankt ,moontan ,ik zal ze dit jaar eens aanschaffen..

                    Comment


                      #11
                      stond ff versteld van deze pijltjes wat een mega boeket komt eruit voor zo'n pijl
                      Laatst aangepast door nikita; 1 January 2007, 11:46.

                      Comment


                        #12
                        Ja, we hadden dit pakket 3x tijdens O&N, hebben er nu nog 2 van over voor komend jaar en dat pakket wat ik dus wel heb gezien heb ik niet kunnen filmen door het slechte weer. Moet zeggen, pijlen waren weer prachtig, ook weer leuk om te zien dat deze erg kleine pijltjes de zeer grote pijlen van pro-line overtreffen, en ja, daar betaal je toch echt 4x zoveel voor.

                        Zeker een aanrader, hoef hem zelf dus niet meer te kopen dit jaar.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          ook weer leuk om te zien dat deze erg kleine pijltjes de zeer grote pijlen van pro-line overtreffen, en ja, daar betaal je toch echt 4x zoveel voor.

                          Zeker een aanrader, hoef hem zelf dus niet meer te kopen dit jaar.
                          Sorry dat ik nu 11 maanden na je posting pas quote, maar vond nog even nodig om dit te zeggen.
                          Je vergelijkt hier ook de beste pijlen met de slechtste pijlen; pro-line heeft echt verschrikkelijk slechte pijlen. (Die van het merk pro-line dan he! Niet GBV)

                          Ik koop het fire-pakket dit jaar ook. Ben alleen nog aan het twijfelen of ik dan het Discovery pakket er nog bij doe, want dat lijkt mij beetje dubbel op. Vooral nu we al erg veel pijlen hebben.
                          Dat laatste zie ik nog wel, maar er is 1 tientje in ieder geval al goed besteed; aan het fire-pakket.

                          Comment


                            #14
                            Denk dat er wel meer dramatische pijlen zijn, die achterlijk grote pijlen van diamond enkele jaren terug en de pijlenpuntzakken zijn ook van slecht niveau. Ik ben nog steeds erg benieuwd naar deze pijlen aangezien ik ze afgelopen jaar niet heb mogen aanschouwen wegens ongelukken.

                            Comment


                              #15
                              Heeft niemand deze pijlen gefilmd?
                              Dat filmpje van vuurwerktoko is natuurlijk erg mooi, maar een gewoon leden filmpje zegt vaak veel meer

                              Comment

                              Working...
                              X