Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goliath vuurpijl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Goliath vuurpijl


    de meest linker bolpijl

    Artikelnummer: 909
    Artikelnaam: Goliath
    Bruto Gewicht: 110 gr.
    Effectomschrijving: geel ring effect met crackling
    Tijdsduur: 5 sec.
    Stijghoogte: 90 m.
    Richtprijs: €6,50
    Verpakkingseenheid: 10/4
    Film: Vuurwerktoko.nl


    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door moontan; 21 August 2007, 00:40.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Ook dit is weer een pijl van hoge kwaliteit! Een zeer zuivere ring met een flink crackling boeket erbij, waanzinnig!

    Prijs zal ook hier wel wat hoog worden ben ik bang, maar zijn ook wel een paar euri's waard zeg.

    Comment


      #3
      Zo dit is wel een hele mooie zeg goeiemorgen hey..
      Niet een beetje crackling echt vol echt toppertje dit!!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
        Ook dit is weer een pijl van hoge kwaliteit! Een zeer zuivere ring met een flink crackling boeket erbij, waanzinnig!

        Prijs zal ook hier wel wat hoog worden ben ik bang, maar zijn ook wel een paar euri's waard zeg.
        In de Spektakel folder (http://www.vuurwerktoko.nl/folder/Spektakel.pdf) staat deze pijl voor € 6,50 te koop. Je kan zeggen aardig duur voor een 40 grams pijl maar ik ga hem zeker kopen als ze hem verkopen bij mijn dealer. Wat een uniek effect voor een legale vuurpijl zeg, echt prachtig!

        Comment


          #5
          Ben benieuwd wat die moet kosten, een (te) hoge kostprijs zou het enige minpunt aan deze legale pijl kunnen zijn. Als ie werkelijk 6/7 euro is, dan is deze pijl écht een koopje als ik het filmpje mag geloven.

          Comment


            #6
            Nouja, staat dus een richtprijs voor van 6,50, een prijs die ik er zeker een keer voor neer zou leggen. Als het effect daadwerkelijk zo is als wij verwachten door de film dan wil ik die zeker in de straat zien!

            Comment


              #7
              Ik stond echt perplex toen ik het filmpje zag! Dynasty brengt dit jaar een hele andere wending aan het legale vuurwerk. En zo te zien mogen we op zich niet klagen. Deze gaat er zeker bij komen!

              Comment


                #8
                Inderdaad, samen met de Titan toch wel de mooiste pijlen die je los kunt kopen.
                'War does not determine who is right, only who is left.'

                Comment


                  #9
                  volgens mij is die hele serie die op de foto te zien zijn.
                  zeer intressante pijlen denk dat ze allemaal mooie effecten bevatten

                  Comment


                    #10
                    Goed bezig daar!
                    Zojuist genoteerd voor bij mijn collectie!
                    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                    Comment


                      #11
                      Bij mij in de buurt helaas warschijnlijk niet te krijgen
                      Mja,wel mooi

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
                        Bij mij in de buurt helaas warschijnlijk niet te krijgen
                        Mja,wel mooi
                        Ja inderdaad, hij is fantastish mooi, en hier zal die ook wel niet te krijgen zijn :(

                        Comment


                          #13
                          Mensen, laten we het ook hier over het product houden en niet de verkrijgbaarheid per winkel.
                          Wil je meer weten over je dealer, bel je dealer even op, of wacht op de update van Vuurwerktoko.nl met de info over verkooppunten in Nederland.

                          Comment


                            #14
                            Krijg koude rillingen van deze pijl.
                            Die gaat ook mee de tas in.
                            Goliath, een echte reus.
                            Prachtig mooie pijl.

                            Comment


                              #15
                              Vanwege mijn maximum budget en hoeveelheid vuurwerk heb ik deze pijl vorig jaar op het laatste moment niet gekocht.
                              Inmiddels ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die deze pijl wel hebben gekocht.
                              Is deze pijl echt zo bruut als op het filmpje?

                              Comment

                              Working...
                              X