Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Universe Rocket

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Universe Rocket



    Artikelnummer: 912
    Artikelnaam: Universe Rocket
    Bruto Gewicht: 190 gr.
    Netto Kruitgewicht: 40 gr.
    Effectomschrijving: groot zilveren palm effect
    Tijdsduur: 5 sec.
    Stijghoogte: 70/80 m.
    Richtprijs: 10.00
    Verpakkingseenheid: 6/3



    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door pyroboy; 7 September 2011, 19:41.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy
    Is er iemand die ervaring met deze pijlen heeft?
    Het zijn best aardige pijlen, met een mooi wit/zilveren palmtree effect.
    Maar voor 10 euro laat ik hem voortaan liggen.

    De pijl gaat te hoog voor het formaat van het effect waardoor het effect niet echt goed tot zijn recht komt.

    hebben andere mensen nog ervaring met deze knoeperts?

    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      filmpje van vuurwerktoko : http://www.wolff-vuurwerk.com/data/v..._tv.php?vw=912
      het zilveren wave effect van deze pijl vind ik iets te krachtig , waardoor het effect niet is zo als hij hoort te zijn , en dan geef ik hier geen 10 euro voor uit .
      Laatst aangepast door damianus; 11 November 2007, 13:41.
      www.thundershow.nl

      Comment


        #4
        Deze pijl is inderdaad geen 10 euro waard. Ik zou er maximaal 5 euro voor willen uitgeven. De knal van deze pijl is wel goed te noemen waardoor het effect lekker breed uit elkaar knalt. De Wave hoort gewoon zo te zijn Damian, ik vind hem erg goed gelukt.

        Comment


          #5
          Inderdaad geen 10 euro waard, alhoewel het er voor een Nederlandse pijl goed uit ziet. Helaas wordt er op vuurwerktoko iets te veel met inzoomen gewerkt bij de filmpjes wat voor een vertekend beeld zorgt. Afwachten tot rond of in het nieuwe jaar op filmpjes van mensen die deze pijl afgestoken hebben om daar meer over te kunnen zeggen.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
            Deze pijl is inderdaad geen 10 euro waard. Ik zou er maximaal 5 euro voor willen uitgeven. De knal van deze pijl is wel goed te noemen waardoor het effect lekker breed uit elkaar knalt. De Wave hoort gewoon zo te zijn Damian, ik vind hem erg goed gelukt.
            als je praat over 'n echte goede wave , dan praat je over de wave van de dynasty vuurpijl titan vind ik , maarja ieder zijn mening he .
            www.thundershow.nl

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Horsebrand
              Ja, ik heb deze pijlen een aantal keren gehad en ze gaan inderdaad wel heel hoog. Zilveren palmtree en rode sterren.

              Dit was de Space weapon pijl waar ik het over had en niet de Universe pijl, sorry

              Comment


                #8
                Ik heb een filmpje gevonden waar een aantal van deze pijlen wordt afgeschoten.

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                Wel een aardig vol boeket, maar wel erg klein (of hoog).

                Comment


                  #9
                  In verband met opschoning van dit topic, foto toegevoegd:

                  Comment

                  Working...
                  X