Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Sky Blaster Rocket [Vuurpijl]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Sky Blaster Rocket [Vuurpijl]


    de gouden bolpijl

    Artikelnummer: 910
    Artikelnaam: Sky Blaster Rocket
    Bruto Gewicht: 99 gr.
    Effectomschrijving: groen/blauwe peony
    Tijdsduur: 5 sec.
    Stijghoogte: 50/80 m.
    Richtprijs: € 5.00
    Verpakkingseenheid: 6/6


    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Ik heb deze pijl vorig jaar gehad. echt een mooie pijl, zeker een aanrader!

    Superpijl

    Comment


      #3
      hier 'n filmpje afkomstig van www.vwk-freaks.nl http://www.vwk-freaks.nl/index.php?p...al_pijlenid=10
      www.thundershow.nl

      Comment


        #4
        gaaf ding trouwens. Heeft iemand de afmetingen van de stok voor me? heb er namelijk nog eentje liggen zonder stok

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door dr.rick Bekijk bericht
          gaaf ding trouwens. Heeft iemand de afmetingen van de stok voor me? heb er namelijk nog eentje liggen zonder stok
          Natuurlijk een hele (waarschijnlijk te) late reactie, maar grappig genoeg heb ik in 2005 toen ik deze pijl had een foto gemaakt van het ding naast een meetlat. Vermoedelijk zit de kop ook in deze lengte, dus de lengte daarvan zul je dan van het totaal af moeten halen.



          De foto is dan wel onscherp maar het lijkt erop dat hij rond de 86 cm lang is in totaal.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door superpijl Bekijk bericht
            Natuurlijk een hele (waarschijnlijk te) late reactie, maar grappig genoeg heb ik in 2005 toen ik deze pijl had een foto gemaakt van het ding naast een meetlat. Vermoedelijk zit de kop ook in deze lengte, dus de lengte daarvan zul je dan van het totaal af moeten halen.

            image


            De foto is dan wel onscherp maar het lijkt erop dat hij rond de 86 cm lang is in totaal.
            Ik ben en blijf een freak en ga niet *****n met vuurwerk. Heb de pijl dus nog gewoon liggen. Ga deze dus even monteren. Echt super bedankt!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door dr.rick Bekijk bericht
              Ik ben en blijf een freak en ga niet *****n met vuurwerk. Heb de pijl dus nog gewoon liggen. Ga deze dus even monteren. Echt super bedankt!
              Is het gelukt met de stok?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door superpijl Bekijk bericht
                Is het gelukt met de stok?
                Jep Super ding man erg bedankt

                Comment

                Working...
                X