Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mean Machines

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mean Machines


    vooraan

    Artikelnummer: 998
    Artikelnaam: Mean Machines
    Bruto Gewicht: 1200 gr.
    Aantal Schoten: 50 Schots
    Effectomschrijving: Palmtrees, blinkers en crackling in een hoog tempo met crackling finale
    Tijdsduur: 40 sec.
    Stijghoogte: +- 30 m.
    Richtprijs: €25.00
    Verpakkingseenheid: 12/1


    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    hij is van dynasty selection en bovenop staat er full loaded

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door nikita Bekijk bericht
      hij is van dynasty selection en bovenop staat er full loaded

      Ik heb hem op demo gezien.
      Is een tegenvaller. Ik zou hem niet kopen.

      Comment


        #4
        ok bedankt wou hem dit jaar kopen maar heb het (gelukig) niet gedaan
        Laatst aangepast door kruitsnuiver; 15 July 2007, 10:43.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door nikita Bekijk bericht
          ok bedankt wouw hem dit jaar kopen maar heb het (gelukig) niet gedaan


          Geen dank. Gelukkig hebben we demo,s
          Ik vond het trouwens de einge tegenvaller van Wolff
          De rest is perfect.!!! Sommige potten/blokken alleen veel te duur.
          Maar de kwaliteit is super.!!

          Comment


            #6
            ben het totaal niet met je eens hier een filmpje afkomstig van jpsweb http://www.jpsweb.nl/Downloads/Vuurw...anMachines.wmv
            www.thundershow.nl

            Comment


              #7
              Nou, ik zit er een beetje tussenin. De eerste schoten zijn mager, maar ik vindt de finale wel leuk.

              Moontan, jij hebt hem op de demo gezien. Dan is het vrij logisch dat je van mening verschilt met iemand die hem zelf heeft afgestoken; op een demo sta je 50 meter ervan af. Dan stellen die prutsboeketjes geen fluit voor.
              Bovendien ben je van de andere artikelen al het vuurwerkgevoel/geluid gewend dus is die finale niet zo speciaal.
              Terwijl als je hem zelf afsteekt ben je waarschijnlijk minder vuurwerk gewend (snap je wat ik daarmee bedoel?) en hebben die kleine boeketjes nog niet zo'n negatief effect.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                Nou, ik zit er een beetje tussenin. De eerste schoten zijn mager, maar ik vindt de finale wel leuk.

                Moontan, jij hebt hem op de demo gezien. Dan is het vrij logisch dat je van mening verschilt met iemand die hem zelf heeft afgestoken; op een demo sta je 50 meter ervan af. Dan stellen die prutsboeketjes geen fluit voor.
                Bovendien ben je van de andere artikelen al het vuurwerkgevoel/geluid gewend dus is die finale niet zo speciaal.
                Terwijl als je hem zelf afsteekt ben je waarschijnlijk minder vuurwerk gewend (snap je wat ik daarmee bedoel?) en hebben die kleine boeketjes nog niet zo'n negatief effect.

                Ik begrijp wat je bedoelt Invader.
                Je moet het zo zien: Dynasty heeft zoveel kwaliteitsproducten tegen een aantrekkelijke prijs. voorbeelden Heavy3,Stars over Paris,Barcelona. en vele anderen. prijzen tussen 15-30 euro.
                De Mean Machines is niet slecht. Maar heel bijzonder vindt ik hem ook niet.
                En in verhouding met eerder genoemde potten vind ik de Mean Machines dan erg duur.
                Belangrijkste wat ik wil zeggen is dat smaken nu eenmaal verschillen. Dat hou je altijd. Is toch prima?

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                  Nou, ik zit er een beetje tussenin. De eerste schoten zijn mager, maar ik vindt de finale wel leuk.

                  Moontan, jij hebt hem op de demo gezien. Dan is het vrij logisch dat je van mening verschilt met iemand die hem zelf heeft afgestoken; op een demo sta je 50 meter ervan af. Dan stellen die prutsboeketjes geen fluit voor.
                  Bovendien ben je van de andere artikelen al het vuurwerkgevoel/geluid gewend dus is die finale niet zo speciaal.
                  Terwijl als je hem zelf afsteekt ben je waarschijnlijk minder vuurwerk gewend (snap je wat ik daarmee bedoel?) en hebben die kleine boeketjes nog niet zo'n negatief effect.

                  ik denk dat jij het verkeerd begrijpt, het is 'n filmpje van jpsweb ik heb er niks mee te maken.
                  maar toch klopt je mening wel hij is veel vetter in de straat als op 'n demo, want dat is bij alle potten, het is veel vetter als je er recht onder staat, want dan komen de boeketjes over je heen en lijken ze nog weel redelijk groot.
                  ik heb zelf geen ervaring met mean machines, maar wel met jet attack die ongeveer dezelfde mini boeketjes heeft en die er op de demo ook niet uitzagen, maar hier in de straat wel.
                  Laatst aangepast door Mattenfreak; 4 May 2007, 17:42.
                  www.thundershow.nl

                  Comment


                    #10
                    heb vanacht deze versie afgestoken van de Mean Machines, vond m echt leuk met die vele crackling op het einde.

                    Comment

                    Working...
                    X