Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flashing Formula

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Flashing Formula


    links

    Artikelnummer: 996
    Artikelnaam: Flashing Formula
    Bruto Gewicht: 1380 gr.
    Aantal Schoten: 16 Schots
    Effectomschrijving: crackling regen, crackling palm en crackling peony
    Tijdsduur: 20/25 sec.
    Stijghoogte: +- 20 m.
    Richtprijs: €20.00
    Verpakkingseenheid: 8/1
    Film: Vuurwerktoko.nl


    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 6 November 2006, 13:07.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    ik kreeg deze samen met 2 anders cakes gratis en kan hem iedereen aanraden .
    www.thundershow.nl

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
      ik kreeg deze samen met 2 anders cakes gratis en kan hem iedereen aanraden .
      Waarom raad jij hem aan dan, wat was er precies goed?

      Comment


        #4
        ja gewoon als je van palms houd dan moet je deze kopen , want ook al komen er alleen maar palms in voor toch zit er heel veel variatie in .
        voor de rest ben ik mijn persoonlijke ervaringen met deze cake al weer vergeten , we zijn tenslotte ook al weer ruim 9 maanden verder he .
        www.thundershow.nl

        Comment


          #5
          Okee, je hebt hem gratis gekregen maar is hij het waard om er 20 euro voor neer te leggen?
          Vind eigenlijk de crackling bij de palms/peony overbodig. De crackling van de tail loopt door tot het boeket, en ik hou er niet zo van als er continue crackling is.
          De laatste paar crackling boeketten vind ik dan weer wel mooi, erg subtiel.

          Comment


            #6
            nice cake man

            jammer genoeg kan ik hier in de buurt zon pot niet kopen en is mijn budget er ook niet naar maar het is zoals ik zie op de filmpje een knallende pot alleen die crackling irriteerd een beetje omdat hij continu is
            Counting Down The Days

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door skyline[NL] Bekijk bericht
              nice cake man

              jammer genoeg kan ik hier in de buurt zon pot niet kopen en is mijn budget er ook niet naar maar het is zoals ik zie op de filmpje een knallende pot alleen die crackling irriteerd een beetje omdat hij continu is
              Er zit genoeg varriatie in deze pot hoor, dat crackling is niet vervelend, het is wel vervelend als je alle potten crackling bevat.
              Maar dit is volgens mij zeker een mooie pot, ik denk dat ik die koop als Typhoon en Barracuda zijn uitverkocht.

              Comment


                #8
                er zit eingelijk maar 1 variatie in die pot en dat is de kleurverwisseling en dat ook nog niet eens optimaal want het zijn vaak dezelfde kleuren
                Counting Down The Days

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door skyline[NL] Bekijk bericht
                  er zit eingelijk maar 1 variatie in die pot en dat is de kleurverwisseling en dat ook nog niet eens optimaal want het zijn vaak dezelfde kleuren
                  Ja idd er zitten verschillende kleuren in en aan het einde zijn de laatste schoten ook een ander effect.
                  Maarja iedereen zijn eigen smaak. Maar ik vind dat er genoeg effect en kleurafwisseling in zit.

                  Comment

                  Working...
                  X