Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Full Loaded] Firestarter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Full Loaded] Firestarter




    Artikelnummer: 511
    Artikelnaam: Firestarter
    Bruto Gewicht: 245 gr.
    Netto Kruitgewicht: 46 gr.
    Aantal Schoten: 8 Schots
    Effectomschrijving: 8 shots bursting to white coconuts.
    Tijdsduur: 18-23 sec.
    Stijghoogte: 15-20 m.
    Richtprijs: €¬3,90
    Verpakkingseenheid: 50/1
    Film: Vuurwerktoko.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Nitraat12; 25 June 2011, 20:07.

    #2
    op het filmpje zijn de palms niet bijzonder mooi maar in de straat zijn ze prachtig en de knal bij het lanceren is heel hard
    www.thundershow.nl

    Comment


      #3
      5 tegelijk zou leuk zijn en nieteens zo duur. 17,50 voor 8 salvos van 5 palmboeketten

      Comment


        #4
        Ik vond deze juist zeer tegenvallen.
        Wel een harder knal bij de lancering maar vervolgens een zeer klein effect, waardoor de "palm" niet tot zijn recht komt.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door thom_vuurwerk Bekijk bericht
          Ik vond deze juist zeer tegenvallen.
          Wel een harder knal bij de lancering maar vervolgens een zeer klein effect, waardoor de "palm" niet tot zijn recht komt.
          heel raar vind ik dit , dit zag ik ook al op de o&n dvd van vwc , en hoorde ik van meerdere mensen , toen ik hem had , kwamen er palmen uit , die je in geen enkel ander product in nl zo groot ziet , echt 'n topper maarja schijnbaar ben ik de enige met die ervaring .
          Laatst aangepast door damianus; 23 August 2008, 10:39.
          www.thundershow.nl

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
            heel raar vind ik dit , dit zag ik op de o&n dvd van vwc , en hoorde ik van meerdere mensen , toen ik hem had , kwamen er palmen uit , die je in geen enkel ander product in nl zo groot ziet , echt 'n topper maarja schijnbaar ben ik de enige met die ervaring .
            Serieus meen je dat nou?
            Op de filmpjes zien ze er idd veelbelovender uit. Het kleine effect viel mij echt zo tegen, kon het daardoor bijna geen effect meer noemen. Maar ik moet daarbij wel vermelden dat dit niet het enige product was die mij tegenviel van Wolff.

            Zou daarom natuurlijk ook nog gewoon een slechte vangst kunnen geweest zijn, al betwijfel ik het aangezien ik de producten bij verschillende dealers heb gehaald.

            Comment


              #7
              Ken mij wel vinden in de uitleg van Thom. Ik heb deze zelf ook kunnen meemaken tijdens de jaarwisseling maar moet zeggen dat het echt tegenviel. Het waren inderdaad helemaal geen mooie volle boeketten. Door een matige burstknal was het effect ook niet mooi, daarnaast was het gigantisch snel weg. Dat was mij ook nog bij gebleven.

              Hoeveel je er hier ook te gelijk wil gaan afsteken, ik denk dat het nooit mooi word.

              Comment

              Working...
              X