Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Full Loaded] Mystic Fire

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Full Loaded] Mystic Fire



    Artikelnummer: 555
    Artikelnaam: Mystic Fire
    Bruto Gewicht: 1.200 gr.
    Netto Kruitgewicht: 150 gr.
    Aantal Schoten: 10 Schots
    Effectomschrijving: Willow and brocade crown.
    Tijdsduur: 12-17 sec.
    Stijghoogte: 25-30 m.
    Adviesprijs: €13,50
    Verpakkingseenheid: 12/1
    Film: Vuurwerktoko.nl

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Nitraat12; 25 June 2011, 20:29.

    #2
    dit was een van de betere legale potten die ik had vorig o&n , eerst prachtige crown's en daarna heerlijke brocade's , maar wat hem 100% afgemaakt zou hebben , dat was 'n finale van cry crackling , maar helaas dat zit er niet op . maar ondanks dat , vindt ik het 'n aanrader .
    Laatst aangepast door damianus; 17 June 2008, 15:40.
    www.thundershow.nl

    Comment


      #3
      ik sluit me er helemaal bij aan voor 12 euro moet je deze echt niet laten staan
      wat een super pot en de effect zijn echt groot!

      Comment


        #4
        Op de 31ste deze pot er nog even bijgekocht en afgestoken rond 9 uur 's avonds, echt een hele mooie pot met volle gouden boeketten. Super ding, misschien volgende jaar wisseling wel meerdere tegelijk.

        Comment


          #5
          Heb deze cake ook gekocht dit jaar. Vond het erg mooi en heb ook een filmpje gemaakt:

          www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
          [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

          Comment


            #6
            Ik heb hem ookg ehad dit jaar en was er zeer tevreden over!
            Het effect bleef lang genoeg hangen ze waren mooi groot en mooiafgewerkt echt een aanrader dit.

            Comment


              #7
              Als ik zo op dat filmpje van Ruben kijk lijkt het helemaal niet of het lang blijft hangen, het verschil is zo groot tussen verschillende van dezelfde cakes? :\

              Als ze lang zouden hangen dan is het echt een prachtpot.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door dragunov4ty4 Bekijk bericht
                Als ik zo op dat filmpje van Ruben kijk lijkt het helemaal niet of het lang blijft hangen, het verschil is zo groot tussen verschillende van dezelfde cakes? :\

                Als ze lang zouden hangen dan is het echt een prachtpot.
                Op het filmpje is het moeilijk te zien, dit komt omdat goud soms moeilijk vast te leggen is op video. In dit geval in combinatie met youtube maakt het er ook niet beter op.

                De boeketten blijven lang hangen en zijn vrij groot, echt een aanrader. Hier krijg je geen spijt van, ik heb 15 euro betaald afgelopen jaarwisseling. Dit was het zeker waard!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk bericht
                  Op het filmpje is het moeilijk te zien, dit komt omdat goud soms moeilijk vast te leggen is op video. In dit geval in combinatie met youtube maakt het er ook niet beter op.

                  De boeketten blijven lang hangen en zijn vrij groot, echt een aanrader. Hier krijg je geen spijt van, ik heb 15 euro betaald afgelopen jaarwisseling. Dit was het zeker waard!
                  Dit klopt inderdaad; het goud komt niet zo mooi over als in het echt. Dit filmpje hab ik ook maar gemaakt met een fototoestel.
                  www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
                  [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

                  Comment


                    #10
                    2* mystic fire

                    Great, mooie willow mooie brocade en vooral mooie prijs.
                    Leuk ding zeker voor de mensen met een low budget.
                    ..

                    Comment


                      #11
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                      ook nog een filmpie van mij, dit is ook zeker een aanrader!!!
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        #12
                        Ik heb hem ook gefilmd op de demo:
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #13
                          Dit blok had ik vorig jaar, prachtig! Had hem op een heuveltje afgestoken, maar de brocades kwamen letterlijk tot vlak boven je hoofd! In mijn versie zaten trouwens geen willows, alleen brocades.

                          Comment


                            #14
                            vond deze laatst op de demo erg mooi. alleen gingen allebei de potten in het begin verkeerd de willows die knalde op nog geen 3meter boven de grond dus hopenlijk is dit een productie fout in beide geweest want als je er dichterbij staat schik je wel. verder een erg mooie pot ook doordat hij zo laag gaat erg grote boeketten. vind hem wel duur hier voor 17euro voor 10 schoten.

                            hier het filmpje gemaakt op de demo van Mantel, per 2:
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              #15
                              Hij was weer erg goed op de demo van mantel. Hij viel mij echt op door de flinke burst die erin verwerkt zat. Heb hem jammer genoeg niet besteld alleen denk wel dat ik hem er nog even snel bij koop wegens de goede burst

                              Filmpje van de Mystic fire:
                              (HD)
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment

                              Working...
                              X