Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Full Loaded] Tycoon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Full Loaded] Tycoon




    Artikelnummer: 567
    Artikelnaam: Tycoon
    Bruto Gewicht: 1.200 gr.
    Netto Kruitgewicht: 200 gr.
    Aantal Schoten: 50 Schots
    Effectomschrijving: Red-, yellow-, golden flash and crackling flower effect.
    Tijdsduur: 40 sec.
    Stijghoogte: 30-35 m.
    Richtprijs: €24,50
    Verpakkingseenheid: 12/1



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 23 October 2007, 00:15.

    #2
    deze pot is hetzelfde als de mean machines van dynasty , dus om 'n goed beeld te krijgen van dit blokje hier 'n filmpje van de mean machines van dynasty afkomstig van www.jpsweb.nl http://www.jpsweb.nl/Downloads/Vuurw...anMachines.wmv .
    www.thundershow.nl

    Comment


      #3
      Stijghoogte lijkt me eerder 20 meter als je ziet hoe snel die al knalt.

      Comment


        #4
        Ziet er goed uit op dat filmpje! De tijd tussen het schot en de burst is soms wel érg kort, dus lijkt me inderdaad niet dat die 35 meter haalt. Maargoed wat wil je ook met 4 gram per schot; dan kun je het niet permiteren om veel stijglading te gebruiken.
        Dat 'lage' vuurwerk zorgt er dan ook door dat de boeketten minder klein lijken. 24.50 lijkt mij een nette prijs voor een blok dat niet al te grote effecten geeft.

        Comment


          #5
          Ik zeg ook niet dat ik het erg vind . Zo kan er meer kruit gebruikt worden voor het effect zelf

          Comment


            #6
            Er wordt gezegd dat dit een omlabeling is van de Mean Machines van Dynasty, maar de Mean Machines zijn op het filmpje echt heel anders dan de tycoon :S is er iets aan veranderd oid?

            Comment


              #7
              Er zat vroeger een pot in de Dynasty collectie die hetzelfde label had als de Mean Machines die tegenwoordig te koop is. Dus ik denk dat het hierboven over de oude Mean Machines gaat

              Ik geloof alleen niet dat de Tycoon nog verkrijgbaar is.

              Comment


                #8
                Tycoon is nog verkrijgbaar bij plantenhal. Je betaalt 17.50, en dan maakt de bunkerchef de keuze tussen de Tycoon en de Mean Machines. Heb Plantenhal al gemailed dat mijn voorkeur uitgaat naar de Mean Machines. Nu zag ik hier dat het dezelfde was.. dus.. Nja, mijn vraag is beantwoord. Tnx

                Comment

                Working...
                X