Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Full Loaded] Torpedo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Full Loaded] Torpedo




    Artikelnummer: 571
    Artikelnaam: Torpedo
    Bruto Gewicht: 6.000 gr.
    Netto Kruitgewicht: 448 gr.
    Aantal Schoten: 38 Schots
    Effectomschrijving: Red with crackling, blue with crackling, lemon, purple peony, crackling crossette, crackling comet, red with white strobe, silver strobe leaves, silver palm.
    Tijdsduur: 30 sec.
    Stijghoogte: 25-30 m.
    Adviesprijs: € 76,00
    Afmetingen: lxbxh: 425x260x230mm
    Verpakkingseenheid: 3/1
    Film: Vuurwerktoko.nl
    Film: Demo Wolff 2007

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Nitraat12; 25 June 2011, 20:21.

    #2
    dat is wel het laatste wat ik had verwacht , geen reactie in het topic van een van de beste potten op de nederlandse markt , eerst rood met blauwe en crackling peony's in een snelle z-shape , dan paars met oranje palms ook in een snelle z-shape , vervolgens aan de buitenkant crackling tails en in het midden crackling crosette in een fan - shape , daarna aan de binnenkant rode peony's en aan de buitenkant blauw met witte falling leave's in een fan - shape , en als afsluiter felle witte palms in een fan - shape . daar is toch maar 1 woord voor : prachtig dat hij mooi is dat bewijst dit filmpje afkomstig van www.jpsweb.nl http://www.jpsweb.nl/Downloads/Vuurw...07/Torpedo.wmv het kost wat maar dan heb je ook wat .
    www.thundershow.nl

    Comment


      #3
      Dit jaar is de adviesprijs overigens met een 3 euri's gestegen naar €62,50. Voor dat geld heb je inderdaad wel een topper van een cake in huis, leuke mixed effecten, mooi zo'n rits van links naar rechts en terug, geeft ook al een kick, maar het tempo over het geheel maakt hem denk ik toch tot de topper die hij is. Hij is ontzettend snel, meen vorig jaar zelfs een doorschieter hiervan te hebben gezien, maar je bent gewoon verzekerd van een korte tijd met veel geweld en effecten.

      Persoonlijk leg ik het geld er niet voor neer, maar dat is puur vanwege de overige keus, ik vind het voor de tijdsduur toch wat te gortig.

      Comment


        #4
        Zou het mooi zijn om 2 of hooguit 3 Torpedo's naast elkaar/achter elkaar te zetten?
        Of kan je voor dat geld beter appart wat andere 500 grammers halen?

        Comment


          #5
          ik had hem zelf ook gratis erbij gekregen.
          ik ben helemaal niet van de 500 grammers puur omdat ik liever een paar kleine potjes voor dat geld koop.,
          hij was echt ontzettend mooi en twas echt even geweld. alleen zou ik er nooit 65 euro voor neerleggen.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
            Zou het mooi zijn om 2 of hooguit 3 Torpedo's naast elkaar/achter elkaar te zetten?
            Of kan je voor dat geld beter appart wat andere 500 grammers halen?
            Als je 3 New Yorks koopt en die naast elkaar zou doen heb je een stuk meer geweld dan met deze Torpedootjes. Die 3e en 4e salvo slaan nergens op en past niet bij de rest (falling leaves is zowiezo al niet mijn ding, doe dan maar fishes als het toch moet) De z-shape in het begin en de laatste salvo is het enige wat ik goed vind aan de Torpedo en daar zou ik geen 65 euro voor neertellen. Als je beide cakes vergelijkt zie je dat de New York veel grotere effecten heeft en hardere burst. Anders zou ik altijd nog de Super 500 uitproberen omdat daar het z-shape effect langer doorgaat wat voor meer kick zorgt. Het kost wat maar dan heb je ook wat. De Torpedo is naar mijn mening maar voor de helft goed. Succes met je keuze

            Comment


              #7
              ik ga deze er morgen bijhalen in combinatie met de starlight en de blockbuster van full loaded en betaal voor die 3 potten 99 euro ,kan geen miskoop zijn toch?
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                #8
                Dat is zeker geen miskoop !! Ze vragen voor de torpedo los ook zo 70 euro.

                Comment


                  #9
                  ik mag toch wel zeggen dat dit een regelrechte topper was hoor
                  ik had de blockbuster , torpedo, en de starlight voor de mooie prijs van 99 euro aangeschaft. en dat was meer dan zn geld waard
                  heerlijke snelle z-shape pot
                  met heerlijke crackling tails en crackling crossete
                  daara mooie faling leaves en peonys in het midden
                  en een harde finale.
                  25 seconden een vol verlichte straat
                  snel maar wel ver.... mooi!!
                  een toppper
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment

                  Working...
                  X