Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Full Loaded] Revolution [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Full Loaded] Revolution [Vuurpijl Ass.]



    Artikelnummer: 526
    Artikelnaam: Assortiment Vuurpijlen Revolution
    Bruto Gewicht: 500 gr.
    Netto Kruitgewicht: 36 gr. per pijl.
    Aantal Vuurpijlen: 4
    Effectomschrijving:
    • 3 bang multi color peony
    • 3 bang white glittering
    • 3 bang gold peony
    • 3 bang white peony

    Richtprijs: €10,50
    Verpakkingseenheid: 18/1
    Film: Vuurwerktoko.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Nitraat12; 25 June 2011, 20:27.

    #2
    Deze had ik afgelopen oud en nieuw en ik kan maar een ding zeggen; levensgevaarlijke pijlen,
    Toen het donker begon te worden dacht ik laat er is één testen nou dat ging als volgt: ik stak de pijl aan loop weg en hij stijgt nog geen 3 meter en knalde meteen almaar omdat deze pijl 3 effecten heeft vlogen er nog 2 tubes uit de pijl om me oren die een paar meter boven me hoofd knalde ik schrok me echt het lazerus..
    Nou dat zal wel een productie fout geweest zijn dacht ik als eerst bij mezelf, dus stak ik er nog maar een af en deze ging precies hetzelfde (was er al op voorberijd dus stond een endje verderop +-20/30 m. maar dan stond je nog niet echt veilig) zo ging het ook met de 3de en 4de pijl...
    Al met al gewoon erg gevaarlijke pijlen, maarja het is gelukkig allemaal net aan goed gegaan

    Comment


      #3
      Linke soep man!
      Maar ik moet je zeggen: ik had ze ook, ze deden wat ze moeten doen, en... ik vond ze geweldig! Geld meer dan waard. Maar ik zal voortaan wel een helm opzetten...

      Comment


        #4
        De effecten waren wel groot te noemen zo dicht bij de grond dat viel me wel op inverglijking met andere pijlen die ik vlak boven de grond heb zien knallen..
        Dus in de lucht hebben ze denk ik ook nog wel een aardig groot effect.
        Dit jaar maar weer nemen, hopelijk doen ze nu wel wat ze moeten doen

        Comment


          #5
          bij mij deden ze het allemaal goed ,


          en het zijn echt Hele goeie pijlen

          die 3 effecten die ze geven waren best wel groot

          zeker weer dit jaar .

          Comment


            #6
            Dus ik kan deze conclusie stellen?
            De pijlen zijn - mits ze werken zoals ze horen te werken - absolute aanraders.
            Als ik dit zie, voor 10.50, denk ik aan 1 woord. Rekje.
            Zou het niet fantastisch zijn om deze pijlen in 1x te laten opstijgen? 12 middelgrote boeketten tegelijk, van 4 pijlen!

            Comment


              #7
              goed idee invader , dat ga ik ook doen als het mag van jou .
              www.thundershow.nl

              Comment


                #8
                Als je er een filmpje van maakt vergeef ik het je dat je mijn geniale idee steelt

                Comment


                  #9
                  Zijn de boeketten niet klein?
                  Mijn broertje denk erover om deze misschien te kopen. Is dit volgens jullie een aanrader voor 12,50 of kan hij beter rondkijken naar andere pijlen?

                  En als hij beter rond kan kijken, welke alternatieven zou hij dan eens moeten bekijken?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                    Zijn de boeketten niet klein?
                    Mijn broertje denk erover om deze misschien te kopen. Is dit volgens jullie een aanrader voor 12,50 of kan hij beter rondkijken naar andere pijlen?

                    En als hij beter rond kan kijken, welke alternatieven zou hij dan eens moeten bekijken?
                    De boeketten zullen vast niet erg groot zijn nee, maar als ik een beetje op de beelden afga, dan lijken ze mij nog groter dan je soms in een "normale" pijl ziet. Deze geeft nog 3 trappen achter elkaar, dat maakt de pijl tot wat ie is, dat het boeket dan wat kleiner is, daar kun je op rekenen.

                    Als mooi alternatief zeg ik Fire-pijlen van hun andere merk, Dynasty Selection.

                    Comment


                      #11
                      Die heeft ie al, die zijn vorig jaar niet op gegaan door alle commotie.
                      Ik weet zelf genoeg, hij moet nu maar verder kijken wat ie met de info doet.

                      Comment


                        #12
                        Gaaafff!
                        Overdag zo'n pijltje kan ook zeer leuk zijn want zo te horen zijn de knallen zeer oké!
                        [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                        Comment


                          #13
                          Filmpje van mij: http://nl.youtube.com/watch?v=0oIOdTW6L0k

                          Leuke pijlen voor het geld ;) Zitten volgend jaar weer in mijn collectie!
                          www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
                          [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

                          Comment


                            #14
                            In 1 woord schitterend
                            Appart stukje vuurwerk, heb nog nergens anders een drietrapspijl gezien. Als ik mijn buurman zou vertellen dat ik deze pijlen belgie heb gehaald, dan zou die dat zo geloven.

                            Comment


                              #15
                              ik vind ze ook goed voor dat geld maar niet voor 12 uur of wel ?
                              ik zou het pas doen rond 1 uur maar dit is mijn mening heb ze nog nooit in het echt gezien dus ga ze zeker kopen.

                              Comment

                              Working...
                              X