Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Full Loaded] Super Circle [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Full Loaded] Super Circle [Vuurpijl Ass.]


    Super Circle zijn de meest rechtse, klik op de foto voor duidelijkere afbeelding.

    Artikelnummer: 527
    Artikelnaam: Assortiment Vuurpijlen Super Circle
    Bruto Gewicht: 625 gr.
    Netto Kruitgewicht: 35 gr. per pijl.
    Aantal Vuurpijlen: 6
    Effectomschrijving:
    • Red circle
    • Green circle
    • Yellow circle
    • Blue circle
    • White circle
    • Purple circle

    Richtprijs: €¬17,-
    Verpakkingseenheid: 20/1
    Film: Vuurwerktoko.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Nitraat12; 25 June 2011, 20:28.

    #2
    Heeft iemand ervaring met deze pijlen, en zélf een filmpje gemaakt?
    Zijn ze hun prijs waard?

    Comment


      #3
      Ik had ze afgelopen jaar, heb er nu nog 2 ofzo over. Als je fan bent van aparte vormen in vuurwerk is deze een aanrader. De pijlen hebbe erg goeie ringen en in het midden glitters. Wel stijgen ze erg hoog op. Een filmpje heb ik wel gemaakt, zal hem zoeken en zsm plaatsen.

      Comment


        #4
        Filmpje al gevonden?
        Ik wacht met smart

        Comment


          #5
          Ik heb naar aanleiding van de filmpjes van wolff en 1tje op de DVD van UB een pakket van deze pijken besteld. Lijken mij erg leuke pijlen!
          www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
          [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

          Comment


            #6
            Filmpje van mij: http://nl.youtube.com/watch?v=VB5BX2HpwVU&feature=user

            Leuke pijlen met een mooi en weinig voorkomend effect. Helaas ging de laatste pijl op het filmpje niet goed omhoog en knalde achter het huis.
            www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
            [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

            Comment


              #7
              Ik vind alleen bij de vierde het effect lang genoeg hangen, bij die ander is 't weg als je met je ogen knippert. Ik vind ze niks en dat leuke effect kom je bij wat Belgische kogelpijlen wel tegen, magoe; in Nederlandse pijlen idd niet

              Comment


                #8
                Vind het mooie pijlen op de filmpjes afgaand, bij ons was dit pakket afgelopen jaar slechts 10 euro... helaas vergeten te kopen. Als ze er dit jaar nog zijn koop ik ze zeker, geen geld voor 6 vuurpijlen zelfs voor die 17 euro zou ik ze meenemen.

                Comment


                  #9
                  Dit vind ik wel een leuk product! Jammer dat de effecten niet lang blijven hangen zoals die laatste pijl maar dat kom mischien ook beetje door de mist?

                  Als ze dit jaar hier te krijgen dan neem ik zeker een pak mee want dit is weer ens wat anders.
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    #10
                    Het ring effect komt erg weinig voor, en vind het daarom ook een leuk pakketje. Voor de overige effecten hoef je het niet per sé te kopen, maar ze zijn OK.
                    Om een volledig pakket alleen maar ring effecten te geven, is te eentonig en niet spectaculair genoeg. Daarom koop je hem dan niet.
                    Daarom vind ik het een goede zaak dat het pakket een paar ring effecten heeft.
                    Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten.

                    Comment


                      #11
                      Het zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn omdat het kaliber te klein is maar een cake met ring effecten lijkt me wel wat
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        #12
                        Nou 35 gram per pijl. 6 pijlen voor 17 euro is niet duur. En een speciaal effect. Toppie

                        Comment


                          #13
                          mooie pijlen had ze afgelopen jaar ook waren hier in de aanbieding voor 10 euro ofzo

                          Comment


                            #14
                            had ze dit jaar, ben er wel over te spreken, apart zon cirkel.

                            ik vind dat ze op de filmpjes niet helemaal tot hun recht komen in het echt vond ik ze veel mooier zelfs. wel jammer dat het effect niet zo heel lang blijft hangen.

                            ik had ze voor 15 euro. voor 6 van deze pijlen is dat helemaal niet veel. kon ze niet laten liggen

                            Comment


                              #15
                              Ik heb ze voor een tientje op de kop kunnen tikken, dat is volgens mij een geweldige prijs voor deze pijltjes. Vanavond even proberen

                              Comment

                              Working...
                              X