Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Full Loaded] Grand Slam

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Full Loaded] Grand Slam




    Artikelnummer: 577
    Artikelnaam: Grand Slam
    Bruto Gewicht: 3.985 gr.
    Netto kruitgewicht en aantal schoten:
    Aantal Cakes: 4
    Effectomschrijving:
    • Extase: Red, green, orange, water colour and pink stars with red, green, yellow, golden and white tails up to red, green, yellow and water colour bouquets with crackling.
    • Madness: In fan-shape white tails up to red bouquets in the middle and white tails up to silver bouquets at both sides.
    • Slammer: In fan-shape red, white, green and crackling tails up to golden wave, silver, red and green bouquets with silver palm pistil and crackling.
    • Hurricane: Brocade to red stars with green tails up in fan shape bursting to red, green and lemon peonies.

    Richtprijs: €87,50
    Verpakkingseenheid: 2/1
    Film: Vuurwerktoko.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 6 November 2006, 10:06.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    In al die jaren is hier nooit gereageerd. Gaaf.
    Ik vind het te duur voor wat je krijgt. De waaiershape is wel leuk, maar allemaal veel te kort.
    Maar ja, hmm, als je kijkt naar andere prijzen van waaiers, dan valt dit nog wel mee. Toch kies ik voor die prijs liever zelf wat uit dan standaard 4 te krijgen. Zo groot is mijn budget niet.

    Comment


      #3
      Vind deze heel mooi, bij vuurwerk Driel (?) staat ie op internet voor 49,50. Als die hierzo ook die prijs is neem ik hem zeker!

      Comment


        #4
        is dit pakket dit jaar nog verkrijgbaar? Is wel een leuk koffertje :P

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk bericht
          is dit pakket dit jaar nog verkrijgbaar? Is wel een leuk koffertje :P
          Dit pakket is al sinds jaarwisseling 2007-2008 in de uitfasering gegaan.

          Ik heb dit pakket in 2007 (voor jaarwisseling 2007-2008) daarom ook kunnen aanschaffen voor de prijs van 50 euro.

          Voor dat geld, een zeer aantrekkelijk waaier pakket. Maar 90 euro leg ik er niet voor neer nee.

          Maar om op jouw vraag terug te komen; sommige dealers hadden dit pakket nog op voorraad (oude leveringen), deze werden dus vorig jaar voor jaarwisseling 2008-2009 voor wederom ongeveer 50 euro verkocht.

          Dus.. misschien dat je dit jaar nog, een dealer tegenkomt die de laatste restanten in de uitverkoop doet.

          Comment


            #6
            ik heb hem gevonden bij op = op van plantenhal 50 euro

            Comment

            Working...
            X