Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky Rider

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sky Rider




    Artikelnummer: 892
    Artikelnaam: Sky Rider
    Bruto Gewicht: 860 gr.
    Aantal Schoten: 60 Schots
    Effectomschrijving: 60 schoten fluiten met paarse, groene zilveren en rode effecten omhoog om daar sterren te worden
    Tijdsduur: 60 sec.
    Stijghoogte: +- 25 m.
    Richtprijs: €16.00
    Verpakkingseenheid: 12/1



    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 14 September 2006, 23:33.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    ben ik met je eens maar aan de andere kant ook weer is wat anders want 'n pot met mines en fluiten alleen maar kom je niet veel tegen hier in nederland
    www.thundershow.nl

    Comment


      #3
      Voor dat geld vind ik hem wel weer geinig is bv een leuke pot om een show te openen
      Gerwin

      Comment


        #4
        precies, nou je het zegt, ben alweer als 'n vuurwerkverslaafde bezig met m'n eigen 12 uur showtje bedenken en ik kon geen opening vinden, nu wel dankzij jou.
        bedankt
        Laatst aangepast door Mattenfreak; 4 May 2007, 17:43.
        www.thundershow.nl

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door dragunov4ty4
          HAAHHAHA
          omg die cameragast werd gestuurd door die pot .. rofl
          bij die laatste
          maarja.
          beetje stom dat er geen burst in zit, of ik heb niet opgelet dat kan ook.

          drag
          Er zijn niet echt vaak bursts bij mines en fluiten hea, waar zouden die bursts dan moeten zitten. En dat je nou bezig bent met in elk topic een bericht te plaatsen tot daaraan toe, maar geef dan een beetje degelijk commentaar.
          BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

          Comment


            #6
            ik weet niet of het mensen is opgevallen, maar deze pot is vrijwel exact hetzelfde als de weco grand spectacle

            deze is ook 60 schots en geeft colourtails en crackling whistles

            hier onder een filmpje


            filmpje komt van feuerwerk net
            Stoken tot we er bij neervallen!!

            Comment


              #7
              haha dank je wel rockyfan
              en damianus, best datie dat zegt, maar dat hoeft toch niet so afzeikerig. kan ook gwoon zeggen dat ik wat zinvoller commentaar moet geven.

              Comment


                #8
                Ik kwam er om een uurtje of 01:00 achter dat ik deze ook nog had en ik moet zeggen vond het wel een geslaagd potje leuke mines die er met een harde plof uit floppen en lekker felle zilverfluiters.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  #9
                  Als op warmertje vind ik hem wel leuk!!! dus niet zeuren mensen ;)

                  Comment


                    #10
                    tja ik zelf vind het echt een geweldig potje! Het is gewoon even totaal anders dan normaal. En dat maakt het juist zo speciaal. Ik hoor er trouwens niemand over... maar de mines gaan echt super hoog!

                    Comment

                    Working...
                    X