Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Monster Trio

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Monster Trio





    Artikelnummer: 887
    Artikelnaam: Monster Trio
    Bruto Gewicht: 1200 gr.
    Aantal Schoten: 20 Schots
    Effectomschrijving: Blauwe peony's met zilvere fish
    Tijdsduur: 25 sec.
    Stijghoogte: +-20 m.
    Richtprijs: 13.50
    Verpakkingseenheid: 12/1
    Film: Vuurwerktoko.nl
    Film: Demo Wolff 2007



    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 21 October 2007, 16:16.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Dit is zo'n cake die standaard bij mijn collectie hoort, ben namelijk gek van blauwe kleuren in vuurwerk en dat is waar deze cake zeer sterk in is! Effect van blauwe peony met silver fish is echt prachtig en het tempo van de cake is ook zeer goed.

    Afgelopen jaar viel het mij op dat ik een cake had die wat minder vol was qua peony's, maar wél weer een finale van enkele schoten had en dit is naar mijn weten niet de bedoeling.

    Al met al een geweldige cake van goede kwaliteit en een mooie prijs. Ook dit jaar zal ik hem weer aanschaffen!
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 21 October 2007, 16:19.

    Comment


      #3
      Redelijk mooi
      Super prijs

      Comment


        #4
        Dit maal 2x gezien, ikzelf had er eentje en mijn vriendin ook. Die van haar ging goed, zoals ie hoorde, prima cake. Die van mij was weer eens apart, net als vorig jaar, toen had ie al een finale, heb niemand anders daar over gehoord toen. Dit jaar was mijn cake dus weer apart, halverwege schoot ie al een rits de lucht in en later, geloof wederom als finale, weer een rij tegelijk. Het kwam de cake zeer ten goede, was superenthousiast toen ie klaar was, zo goed had ik hem mij niet voor kunnen stellen.

        Echt weer een mooi stukje vuurwerk voor een zacht prijsje, 100% aanrader.

        Comment


          #5
          Had er 2 en heb die ook tegelijk geschoten. Had inderdaad geen finale erbij. Jammer dat door de wind fish effect niet geheel tot zijn recht kwam, maar wat een mooie pot verder.

          Zeker geen miskoop geweest.

          Comment


            #6
            Mooie pot! Ik had de versie zonder finale! Hij ging maar door! Een mooie kleur blauw, en het fish-effect, én een goede prijs! Kortom, aanrader!!!
            Laatst aangepast door alexy; 1 January 2008, 13:41.
            Gr. Alex:bye:

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door alexy Bekijk bericht
              Mooie pot! Ik had de versie zonder finale! Hij gíng maar door! Een mooie kleur blauw, en het fish-effect, én een goede prijs! Kortom, aanrader!!!

              Volgend jaar staat hij ook mijn lijstje
              Prachtige blauwe kleur. in cominatie met witte fish.
              Ik heb hem op demo gezien.
              Zeker een aanrader.

              Comment


                #8
                20 prachtige blauwe peony's met zilveren fish in 'n aardig tempo voor maar 14,25 . help waar zijn de minpunten !!! .
                Laatst aangepast door damianus; 1 January 2008, 13:00. Reden: iritante zwaaiende poppetjes weggehaalt
                www.thundershow.nl

                Comment


                  #9
                  sorry voor dubbelpost , maar 'n edit in m'n vorige post zou raar staan dus vandaar .

                  nu weer even over de monster trio , ik heb deze gekocht , en ik vond hem zeker z'n geld waard , want is 'n keer 'n rustige cake in je collectie kan ook geen kwaad .
                  www.thundershow.nl

                  Comment


                    #10
                    Erg mooie pot met "'zachte" effecten met mooie blauwe kleuren.

                    Comment


                      #11
                      Dat komt nog eens mooi uit. Een hele lijst samengesteld maar mis nog fishes en blauw in mijn assortiment. Zat eerst aan de Maxi Colour (proline) te denken voor de fishes maar ik neem er hier gewoon 4 van

                      Comment


                        #12
                        Hier nog een filmpje van mij: http://www.youtube.com/watch?v=yVYkjug1w90
                        (beter laat dan nooit :P )
                        www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
                        [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

                        Comment


                          #13
                          Mooie cake
                          en een leuk prijsje erbij . Topper !

                          Comment


                            #14
                            2* Monster trio

                            Jaja, dit is echt een van mijn toppers. Heerlijk hoe die fishes gaan.
                            Wat ik zo zonde vindt van films is dat het in het echt veel mooier is.
                            Dit is echt een aanrader zeker voor 15 euro
                            ..

                            Comment


                              #15
                              Heb er 2 besteld. Schiet hem ook per 2. Ben wel benieuwd of er nu een finale inzit dan .
                              Laatst aangepast door brian the freak; 16 December 2008, 12:49.
                              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                              Comment

                              Working...
                              X