Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Le Mans

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Le Mans



    Artikelnummer: 1884
    Artikelnaam: Le Mans
    Bruto Gewicht: 1.600 gr.
    Netto kruitgewicht: 150 gram
    Aantal Schoten: 10 Schots
    Effectomschrijving: Met 10 burstknallen worden prachtige dahlia-effecten met zilveren glitter en lemon sterren uiteengeworpen.
    Tijdsduur: 18/22 sec.
    Stijghoogte: 25-30 m.
    Richtprijs: €16.95
    Verpakkingseenheid: 12/1
    Film 1: Vuurwerktoko.nl (oude versie)
    Film 2: Oud & Nieuw (oude versie)


    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 9 September 2008, 14:03.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Ja, ook wederom een zekere aanrader. Had hem puur gekocht n.a.v. de demo bij Wolff zelf en de relatief lage prijs. Hij is echt prachtig, toch een apart effect die niet iedereen dan verwacht en dat maakt het erg leuk, effecten zelf zijn ook mooi en dus een zeer goede cake voor die 16,50 die ik ervoor neer moest tellen.

    Zeker aan te raden!

    Comment


      #3
      Wat een gave pot zeg! Helaas, ik had het filmpje nog niet gezien en dus niet gekocht.. Dan maar volgend jaar, want ik moet hem zeker hebben!!!

      Hoe was 'ie verder? Mooie kleuren & goede burstknallen?

      Groetjes
      Gr. Alex:bye:

      Comment


        #4
        Ik kon hem ook kopen maar ik had er geen filmpje van gezien dus ik d8 laat maar... Maar ik denk dat hij volgend jaar wel in men collectie komt !! Mooie pot
        Vuurwerk is een passie!

        Comment


          #5
          Kleuren en bursts zijn ook prima inderdaad, gewoon echt een goede cake.
          Overigens is de Night Fire van Full Loaded hetzelfde, maar met een ander labeltje;
          Verzamelplaats voor artikelen welke niet meer te verkrijgen zijn van Wolff Vuurwerk.

          Comment


            #6
            Zag dat ding in de winkel staan en verbaasde mij erover dat die pot zo groot is. Vergelijk dat met de subtiliteit van de Heavy 3 en je staat versteld bij dit merk van de diverse formaten van producten onderling.

            Formaat viel mij in ieder geval het meeste op van deze pot.

            Comment


              #7
              Zeer goede pot. Eerste keer dat deze pot onder mijn ogen valt, hij is mij nog niet eerder opgevallen in deze collectie maar toen ik net in de folder keek stond hij er niet tussen dus ik denk dat ik net ongeluk heb en ze deze hier niet verkopen.

              Heel jammer want voor 16,50 een goede pot af te leiden aan het filmpje.
              Laatst aangepast door Ruben; 26 July 2007, 21:35.

              Comment


                #8
                op het filmpje van vuurwerktoko schoot hij volgens mij op sommige momenten 'n beetje door , dus hier 'n filmpje van www.pyromovies.com waarop het tempo wel gelijkmatig is http://www.pyromovies.nl/phpBB2/down...w=detail&id=17 .
                www.thundershow.nl

                Comment


                  #9
                  Ik twijfel tussen deze en Stars over Paris.. Welke zal ik nemen?

                  Comment


                    #10
                    ik zou zeggen stars over paris , omdat hij meer schoten heeft en ook nog eens mixed is .
                    www.thundershow.nl

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
                      ik zou zeggen stars over paris , omdat hij meer schoten heeft en ook nog eens mixed is .
                      Yep , mijn stem gaat naar Damianus !!!
                      Wereldblok die Stars over Paris !!
                      Cheers
                      mek

                      Comment


                        #12
                        Rechtermuisknop, doel opslaan als...

                        Nieuw filmpje van deze pot, gemaakt tijdens oud en nieuw.
                        Once a pyro, always a pyro

                        Comment


                          #13
                          Hier ben ik eigenlijk al een flinke tijd naar op zoek!
                          Ik ga deze zeker nemen. Ik vind dat prachtig, eerst zo'n spinner en dan nog een lekker boeketje erbij.
                          Volgens mij heeft mijn dealer hem wel.

                          Comment


                            #14
                            Ik lees dat veel mensen positief zijn over deze pot, maar ik wil graag weten of ik deze zal nemen of dat iemand nog een betere suggestie heeft (in ongeveer dezelfde prijsklasse). De Stars over Paris heb ik reeds besteld, dus die heb ik!

                            Alvast bedankt

                            Comment


                              #15
                              of je hem neemt moet je zelf beslissen , we kunnen je wel ideeen geven , zoals de concerto rosso , pharao , overload , air defence , monster trio .
                              Laatst aangepast door damianus; 21 December 2007, 22:54.
                              www.thundershow.nl

                              Comment

                              Working...
                              X