Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dragsters

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dragsters




    Artikelnummer: 878
    Artikelnaam: Dragsters
    Bruto Gewicht: 1100 gr.
    Netto Kruitgewicht: 180 gr.
    Aantal Schoten: 12 Schots
    Effectomschrijving: paarse palmtrees en groene glittering
    Tijdsduur: 25/30 sec.
    Stijghoogte: +- 25 m.
    Richtprijs: €13.25
    Verpakkingseenheid: 8/1
    Film: Vuurwerktoko.nl



    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 6 November 2006, 12:59.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Aldus een verjaardagskadootje van Kruitsnuiver en Mantronix, geweldig kado ook. Zeer leuke cake zeg, hummer-effect met erna een boeket, erg wijs.
    Prijs is overigens goed te doen voor deze cake, prima ding, 100% aanrader!

    Comment


      #3
      ook deze heb ik afgelopen o&n gekocht en ik vond hem buiten gewoon goed , eerst dat heerlijke hummer geluid , en dan 'n zeer mooie paarse palm , ook zit er 'n goed tempo in deze cake , en heeft hij 'n mooi prijsje , dus ik vindt dit zeker 'n aanrader .
      Laatst aangepast door damianus; 21 October 2007, 13:33.
      www.thundershow.nl

      Comment


        #4
        De Dragsters had ik vorig jaar op een demo gezien en toen was ik al onder indruk van dit potje.
        Rap tempo, met mooie palms, harde burst en grappig wegens het zoemende geluid (soort van hummers)
        De prijs is redelijk. Dit jaar gaat hij bij mij de tas in.

        Comment


          #5
          Deze heb ik van Mantronix en Kruitsnuiver kado gekregen voor mijn verjaardag vorig jaar en op de demo was ook ook laaiend enthousiast over deze cake. Helaas was de hummer ver te zoeken toen ik hem in de straat aan stak, gelukkig was het laatste schot nog wel goed, maar het is toch even zonde van het speciale effect. De effecten zijn daarbij wel top, moet gezegd worden.

          Ondanks de mindere ervaring met O&N, vond ik hem op de demo waanzinnig, zeker aan te raden!

          Comment


            #6
            Op de filmpjes ziet hij er prachtig uit! Hummer effect met een mooie paarse palm Zijn de effecten ook een beetje groot?
            Dit jaar neem ik deze zeker!

            Comment


              #7
              Deze staat al een paar jaar op mijn lijstje; helaas wordt hij telkens niet verkocht bij de dealers bij mij in de buurt...
              www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
              [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

              Comment


                #8
                Ik heb de folders op Vuurwerktoko.nl er nog eens op nagekeken, maar kan hem in geenéén folder vinden

                Comment


                  #9
                  Hmm, dat is wel erg jammer. Weet je het zeker? Dan lijkt het mij dat hij na 2007 uit het assortiment is gegooid. Kan ook niet anders, dat ze juweeltjes er uit moeten gooien. Er komt elk jaar zoveel nieuws bij!

                  Comment

                  Working...
                  X