Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Wild Cats

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Wild Cats


    eigen foto komt nog


    Artikelnummer: 867
    Artikelnaam: Wild Cats
    Bruto Gewicht: 820 gr.
    Aantal Schoten: 6 Schots
    Effectomschrijving: rode, groene en zilvere kometen worden gevolgd door gekleurde boeketten, zilvere regen en crackling
    Tijdsduur: 10 sec.
    Stijghoogte: +- 20 m.
    Richtprijs: €10,00
    Verpakkingseenheid: 12/1
    Film: Vuurwerktoko.nl


    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Nitraat12; 17 August 2011, 12:56.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Dit is werkelijk een prachtige pot !!! Een absolute aanrader !!! De schoten knallen hard uit de pot en spatten uigteen in prachtige crackling. Het is ook een goede prijs/kwaliteit verhouding. Iets wat bij Dynasty herkenbaar is. Al met al zeer tevreden en volgend jaar weer in mijn assortiment !!!
    Vuurwerk is een passie!

    Comment


      #3
      Klopt, helemaal mee eens! Alleen misschien wat meer schoten erin stoppen..
      Gr. Alex:bye:

      Comment


        #4
        De 2 palms zijn heel mooi. Alleen voor 6 voor 9 euro, liever niet. Dan kies ik eerder voor een duurdere pot, met meer schoten of een goedkopere pot, met evenveel schoten

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
          De 2 palms zijn heel mooi. Alleen voor 6 voor 9 euro, liever niet. Dan kies ik eerder voor een duurdere pot, met meer schoten of een goedkopere pot, met evenveel schoten
          Mwa met jullie ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens. Als ze er nog een paar schoten bij zouden doen was het wel een topper. Ik vind hem nu ook wel goed maar met meer schoten is natuurlijk altijd beter
          Laatst aangepast door MGMT; 13 February 2007, 17:46.
          Vuurwerk is een passie!

          Comment


            #6
            Gimberghski ik heb deze pot tijdens een demo in december gezien. Werkelijk waar een mooie pot. Hij is alleen zo snel afgelopen. Zitten maar 6 schoten in.
            Maar als je het effect mooi vindt dan koop je hem toch?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Gimberghski Bekijk bericht
              Dit is werkelijk een prachtige pot !!! Een absolute aanrader !!! De schoten knallen hard uit de pot en spatten uigteen in prachtige crackling. Het is ook een goede prijs/kwaliteit verhouding. Iets wat bij Dynasty herkenbaar is. Al met al zeer tevreden en volgend jaar weer in mijn assortiment !!!
              @ moontan : Volgens mij betekent dat dat ik hem al een keer heb gehad en dat ik hem dit jaar waarschijnlijk weer koop
              Vuurwerk is een passie!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Gimberghski Bekijk bericht
                @ moontan : Volgens mij betekent dat dat ik hem al een keer heb gehad en dat ik hem dit jaar waarschijnlijk weer koop
                Haha. You are right. Lig ik even te slapen zeg.

                Comment


                  #9
                  Mooie pot. Maar bij deze heb ik wel het idee dat de pot iets te duur is voor wat je krijgt als ik heel eerlijk ben.

                  Comment


                    #10
                    weer 'n topper van mijn favorite merk dynasty , 3 soorten hele harde crackling die omhoog gaan met een mooie strakke tail .
                    ik vindt hem zo mooi deze komt 3 of 4 keer in mijn collectie , en ik zorg ervoor dat ze achter elkaar doorschieten , dus dat ik dan eigenlijk 'n blok heb met 18 of 24 schoten.
                    ik heb zoveel producten op het oog dat bijna heel m'n lijstje al compleet is .

                    even nog iets , als je 'n goeie mening wil krijgen over 'n product is 'n straat filmpje heel handig , daarom hier 'n filmpje afkomstig van www.jpsweb.nl http://www.jpsweb.nl/Downloads/Vuurw...7/WildCats.wmv .

                    Laatst aangepast door damianus; 29 June 2007, 22:01.
                    www.thundershow.nl

                    Comment


                      #11
                      Heerlijke pot met mooi effecten en aardig harde burst. Heb deze pot nu al 2 jaar achter elkaar

                      Comment


                        #12
                        2* wild cats

                        Leuk met veel tegelijk. Maar echt appart is het niet.
                        Alhoewel het laatste schot wel heel goed was
                        ..

                        Comment


                          #13
                          Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Happy Copy te Den Haag, op 14 december:

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            #14
                            is dit dezelfde wild cats als in een paar van de goedkopere dynasty pakketten zit? hij heeft zelfde naam alleen andere verpakking

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door geilebeer Bekijk bericht
                              is dit dezelfde wild cats als in een paar van de goedkopere dynasty pakketten zit? hij heeft zelfde naam alleen andere verpakking
                              Nee, dat is niet dezelfde.
                              Vuurwerk is een passie!

                              Comment

                              Working...
                              X