Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Jet Attack

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Jet Attack



    Artikelnummer: 862
    Artikelnaam: Jet Attack
    Bruto Gewicht: 240 gr.
    Netto Kruitgewicht: 68 gr.
    Aantal Schoten: 16 Schots
    Effectomschrijving: rode, groene, witte flash en crackling
    Tijdsduur: 15/20 sec.
    Stijghoogte: +- 20 m.
    Richtprijs: € 5.75
    Verpakkingseenheid: 36/1

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door R@lph; 15 September 2010, 21:47.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Iemand meer ervaring met dit product?
    Laatst aangepast door Jeko; 20 November 2007, 21:04.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door JeKo Bekijk bericht
      Iemand meer ervaring met dit product?
      Ikg a hem dit jaar ook kopen heb filmpje gezien en een vriend van me vond het een zeer leuk potje voor zo weinig geld, Aanrader dus!!

      Comment


        #4
        ja jeko ik heb er ervaring mee , hij schiet in flink tempo kleine peony's en is voor dat geld een 100% aanrader voor in de avond .
        www.thundershow.nl

        Comment


          #5
          Ik heb er ook ervaring mee had er 2 jaar geleden een stuk of 4 ;)

          Er zatten dacht ik rode, groene en witte peony's in als ik het me goed herrinner en hij schiet in een snel tempo. Voor die prijs zou ik hem niet laten staan ;)
          Laatst aangepast door Flashpowder; 21 November 2007, 20:43.

          Comment


            #6
            Voor deze prijs kan ik me er ook niet veel van voorstellen. Hier mag dan ook niet al te veel van verwacht worden aangezien dit product maar (68/16) iets meer dan 4 gram per schot heeft. Daar kan niet veel uit gehaald worden. Daardoor ben ik ook bang dat de schoten geen goede effecten hebben en maar wat ongecontroleerd uit elkaar knallen. Voor die prijs is het natuurlijk wel aantrekkelijk om het product aan te schaffen. Voor een 16 schots kan ook 20 euro betaald worden maar dan ben ik bang dat er alleen naar het aantal schoten gekeken word. Voordat ik een product zou aanschaffen zou ik eerst kijken naar het aantal schoten, aantal grammen (per schot) en prijs. Dan weet je gelijk wat voor een product te verwachten is. Films zeggen meer dan woorden, maar feiten zeggen meer dan films!
            Laatst aangepast door Ruben; 20 November 2007, 22:33.

            Comment


              #7
              De jet attack is volgens mij hetzelfde als de Freaky uit de Full loaded serie:

              Verzamelplaats voor artikelen welke niet meer te verkrijgen zijn van Wolff Vuurwerk.


              Filmpje:http://www.wolff-vuurwerk.com/data/v..._tv.php?vw=545
              Remember, remember, the thirty- first of december!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Breaker Bekijk bericht
                De jet attack is volgens mij hetzelfde als de Freaky uit de Full loaded serie:

                Verzamelplaats voor artikelen welke niet meer te verkrijgen zijn van Wolff Vuurwerk.


                Filmpje:http://www.wolff-vuurwerk.com/data/v..._tv.php?vw=545
                Het klopt. Dit komt omdat de Jet Attack alleen maar in de Knettergoed folder zit (correct me if i'm wrong) en daar dus geen Full Loaded bij zit.
                BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                Comment


                  #9
                  ja klopt .

                  edit : big spender was me voor en ook wat hij zegt klopt helemaal .
                  www.thundershow.nl

                  Comment


                    #10
                    Bedankt allemaal voor de snelle reacties! Ik denk wel dat dit een leuk potje is voor in de vooravond. Voor de prijs kun je hem ook niet laten denk ik

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door JeKo Bekijk bericht
                      Bedankt allemaal voor de snelle reacties! Ik denk wel dat dit een leuk potje is voor in de vooravond. Voor de prijs kun je hem ook niet laten denk ik
                      voor de vooravond is die wel geschikt

                      Comment


                        #12
                        Erg leuk potje voor in de avond en vooral voor die prijs

                        Comment


                          #13
                          Ik heb nog een filmpje gevonden!
                          Leuk potje voor in de avond, maar voor 12 uur zou ik hem toch niet nemen, tenzij je weinig te besteden hebt, dan is hij ideaal!

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                            Ik heb nog een filmpje gevonden!
                            Leuk potje voor in de avond, maar voor 12 uur zou ik hem toch niet nemen, tenzij je weinig te besteden hebt, dan is hij ideaal!

                            movie
                            Sluit ik me helemaal bij aan.

                            Filmpje:
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                            Comment


                              #15
                              Ik zit er aan te denken om 2 van deze blokjes te kopen en om die dan te doorlonten. kost 11,50. Zijn dat ze waard ?

                              Comment

                              Working...
                              X