Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coral Beauty

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Coral Beauty

    Artikelnummer: 836
    Artikelnaam: Coral Beauty
    Bruto Gewicht: 750 gr.
    Effectomschrijving: zeer krachtige zilver fontein met crackling, blauwe sterren en een zilvere regen
    Tijdsduur: 55sec.
    Stijghoogte: 2/3 m.
    Richtprijs: 8.50
    Verpakkingseenheid: 20/1
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 October 2014, 21:44.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Wat een prachtig ding zeg! Had hem meen 2 jaar geleden al op DVD gezien, vond dat al top, maar nu ik hem in werkelijkheid heb gezien ben ik helemaal overtuigd. Als je een goede fontein wilt voor toch relatief weinig geld, koop dan deze, waanzinnig.

    Comment


      #3
      iemand mischien een filmpje? .
      Laatst aangepast door damianus; 21 August 2008, 20:36.
      www.thundershow.nl

      Comment


        #4
        200 Grams fontijn lijkt me opzich ook best leuk..
        Wat is de prijs, en nog meer mensen met ervaring?

        Edit: Prijs is dus 8,50.. Wel een beetje veel voor een fontijn (tenzij je er fan van bent, maar koop ik liever een kleinere fontijn met nog een klein potje )

        Comment


          #5
          Lees hier maar een nuttige post van M'freak..

          Maargoed zijn er meerdere mensen die deze fontein hebben gehad? En is het iets voor op het 12 uur moment af te steken. Of valt hij dan in het niets?

          Comment


            #6
            harde crackling , in 2 soorten en kwam ook wel 2 meter , ik vindt het 'n goede fontijn maar 9,20 is te duur .
            www.thundershow.nl

            Comment


              #7
              Hier een filmpje dat ik heb gevonden op YouTube:

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Ik vind hem echt zijn geld waard! Ben geen fontijnen fan, maar die 200grammers van Wolff spreken mij toch echt zeer aan!

              Comment


                #8
                Deze is volgens mij ook identiek aan de Empire van Full Loaded http://www.wolff-vuurwerk.com/index....ge=show&id=508

                Comment


                  #9
                  Hij komt inderdaad niet erg hoog. Hier nog een filmpje

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #10
                    Mooie fontein, die ik al twee jaar heb afgestoken.
                    Zit een lekker tempo in en de crackling en de kleuren zijn ook mooi.

                    Deze fontein komt niet erg hoog, maar ik mot toch wat, nu er geen van der Nat fontijnen meer te verkrijgen zijn.

                    En Wolff heeft veel meer mooie fonteinen in zijn arsortiment.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #11
                      Dat ding is echt zóó mooi. Voor mij de beste fontein van alle fonteinen. Mensen zeggen dat hij niet hoog komt, ik weet niet of er bij mij een productiefout in zat, maar hij kwam zeker 4-5 meter hoog. En die crackling was ook lekker hard en fel. Jammer dat hij niet zo lang duurde, maar hij was echt geweldig voor dat geld.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                        Mooie fontein, die ik al twee jaar heb afgestoken.
                        Zit een lekker tempo in en de crackling en de kleuren zijn ook mooi.

                        Deze fontein komt niet erg hoog, maar ik mot toch wat, nu er geen van der Nat fontijnen meer te verkrijgen zijn.
                        Vorig jaar bij hen zelf nog wel...

                        Comment


                          #13
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #14
                            Straatfilmpje van de Coral Beauty O&N 2011-2012

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              #15
                              Productvideo van Wolff Vuurwerk:


                              Alle rechten gaan uit naar Wolff Vuurwerk!

                              Comment

                              Working...
                              X