Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Flower Fantasy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Flower Fantasy

    Artikelnummer: 808
    Artikelnaam: Flower Fantasy
    Bruto Gewicht: 197 gr.
    Netto Kruitgewicht: 75 gr.
    Effectomschrijving: een krachtige fontein met witte glittering,blauw-zilver crackling en een goude palm met blauwe sterren
    Tijdsduur: 50sec.
    Stijghoogte: 3 m.
    Richtprijs: 3.00
    Verpakkingseenheid: 36/1
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 October 2014, 21:44.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Heeft iemand deze gehad? Lijkt me erg leuk namelijk

    Comment


      #3
      IK heb hem dit jaar gehad. Het was een hele leuke fontein(tje). Het effect kwam niet zo heel hoog maar vergeleken met de Magic Fountain die ik tegelijk ontstak viel het wel mee. Het effect was keurig uitgewerkt en helder van kleur. Voor de prijs hoef je hem niet te laten staan!

      Comment


        #4
        http://www.youtube.com/watch?v=Gmzq-YY2j6U hier is een filmpje van deze topper. Nier verkeerd voor maar 3 euro

        Comment


          #5
          Ik vind hem toch niet zo geweldig.. Hij lijkt op het filmpje nogal eentonig.
          Hier is de prijs dan ook naar, want drie euro voor een fontein van 75 gram en 50 seconden is natuurlijk niet erg veel. Hij blijft wel aardig op gelijke hoogte zie ik.
          Soms heb je van die fonteinen waarbij het ene effect heel hoog en krachtig is en dan ineens een laag, zwak effect komt.

          Comment


            #6
            Hier een nieuw filmpje.


            ________________
            LucaTM

            Comment


              #7
              Zit toch te twijfelen over deze fontein of dat ik de crackling fountain neem!!
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #8
                Dan zou ik deze nemen (Crackling Fountain is die langwerpige fontein toch?). Deze lijkt me iets gevarieerder

                Comment


                  #9
                  Heb hem al twee of drie keer gehad En vind het iedere keer een leuke fontein, er zitten ´verschillende fonteinen´ in geloof ik. Uit de cracklingcandle komt alleen een cracklingfontein van 1 minuut, en komt niet zo hoog als deze.

                  Comment


                    #10
                    Deze topper zit er bij mij elk jaar bij en verdient een stuk meer bekendheid. Grote effecten en duurt vrij lang, de crackling die er in zit is goed hard. Een topper zeker voor de prijs van rond de 3 euro!

                    Comment


                      #11
                      Wat een ontzettend leuk fonteintje is dit. Hij duurt lekker lang, 45 seconden, maar toch ook weer niet té lang. De kleuren waren erg mooi (vooral het blauw). Hij ging alleen niet zo hoog.
                      Ik vind hem zijn geld zeker dubbel en dwars waard. Vergeleken met de prijs/kwaliteit verhouding vind ik deze veel beter dan bijvoorbeeld Amazing Fountain. Volgend jaar maar eens meer budget-fonteinen proberen.

                      Laatst aangepast door Pyroguy; 3 January 2010, 23:04.

                      Comment


                        #12
                        Een straatfilmpje.
                        Wij danken : GeluPyro

                        !Abonneer/Subscribe!Help mij, om deze hoge kwaliteit videos waar veel tijd in zit in het filmen en bewerken rond te laten gaan. Dat motiveert mij om elk jaar...


                        _________________
                        LucaTM

                        Comment


                          #13
                          Dit was een erg mooi fonteintje! Wat opviel waren de zeer heldere blauwe parels!
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #14
                            Staat op het lijstje

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door newbie Bekijk bericht
                              Staat op het lijstje
                              Waarom heb je hem op het lijstje, wat maakt dit product zo bijzonder? Geef je topic wat meer inhoud, dan weten wij ook waarom jij daarvoor kiest zodat wij hem misschien ook wel moeten nemen.

                              Comment

                              Working...
                              X