Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[AB07] 16sh Messier

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [AB07] 16sh Messier

    Deze cakes zijn te krijgen bij Zena en Original.

    Artikelnaam: 16s messier
    Netto Kruitgewicht: 138 gr.*
    Aantal Schoten: 16 Schots
    Effectomschrijving: is anders per cake, zie effectomschrijving verderop in dit topic
    Tijdsduur: +- 20sec.
    Stijghoogte: +-20 m.
    Richtprijs: € 9,75 per stuk
    Verpakkingseenheid: 12 in een karton


    Hier een foto en de beschrijving van het effect:


    16shots Messier A
    Green tail to red/green/bleu star with silver glitter


    16shots Messier B
    Green tail to red/bleu star with silver glitter with crackling



    16shots Messier C
    Red tail to red peony / green tail to green peony


    16shots Messier D
    Crackling tail



    16shots Messier E
    Red tail to silver time rain / green tail to silver time rain



    16shots Messier F
    Red tail to silver glitter with red star



    16shots Messier G
    Red tail to red glitter with silver time rain



    16shots Messier H
    Red tail to silver glitter with crackling



    16shots Messier I
    Blue tail to blue star with crackling



    16shots Messier J
    Red tail to pruple peony with crackling



    16shots Messier K
    Green tail to green glitter with purple star / red tail to crackling



    16shots Messier L
    Green tail to purple green with silver chrysanthemum


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding. Wij danken Original Fireworks voor de info
    Laatst aangepast door ylke; 15 October 2012, 18:32.

    #2
    zag ook een filmpje van cakeje voorbij komen en dat was toch een leuk crackling potje. zie niet in waarom die niet om 12 uur geschoten zou kunnen worden zoals velen zeiden.

    zeker voor mensen met klein budget leuke potten als ik die filmpjes her en der zie

    Comment


      #3
      Ik heb afgelopen jaarwisseling 2 van de messier serie gehad bij Zena om te proberen.

      Zeer leuk potje hoor, 16 schot met flinke burstknal en heldere peony's

      Groetjes
      FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

      Comment


        #4
        Nog even terug komen op deze serie.
        Ik was afgelopen weekeinde op een verjaardag. Voor de jarige werd wat vuurwerk afgestoken waaronder twee Messier potjes.
        Nu ik moet eerlijk zeggen: dat is goed spul.!!! Mooie uitwerkingen, bonte kleuren en best harde knallen.
        Zeker goed voor 12 uur.
        Ik denk er toch zeker aan om nog een karton te kopen. 8 euro is absoluut geen geld.

        Comment


          #5
          ik heb de messier collectie ook gehaald.
          ik ben van plan om deze hele serie op een plaat te bevestigen en ze dan allemaal achter mekaar aan af te laten gaan.... tegelijker tijd gaat ook Het monda assortiment de lucht in van Bonbridge , ik denk dat dit wel een mooi stukje word.
          ik ga het zoizo filmen

          Comment


            #6
            Net als wat Moontan zegt het is ECHT goed spul voor heel weinig geld.
            Heldere kleuren maar idd ook harde knallen.

            Zie hierrr
            Laatst aangepast door Rollende_Babba; 18 December 2006, 20:12.
            Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

            Comment


              #7
              ja top cake's heb deze geschoten rond een uur of 8 , toen had ik gelukkig geen last van harde wind. echt super potten heel erg leuk goed gevulde boeketjes lekkere knallen toppers.leuk om eens gehad te hebben

              Comment


                #8
                Tis nu trouwens legaal vuurwerk he

                Comment


                  #9
                  Ook ik kan niks anders zeggen dan dat deze potten top zijn. Zeker als je er 2 doorlont heb je een erg leuk tafereeltje.

                  Comment


                    #10
                    Nooit geweten dat deze potten acht euro waren! Heb ze deze jaarwisseling ook kunnen meemaken. Iemand uit de straat had alle twaalf gekocht en moest er 7.50 per stuk voor betalen bij Zena. Allemaal stuk voor stuk hele mooie potten voor een zacht prijsje. Zeker als ik een keer heen ga moet ik deze potten kopen want voor zo'n prijs kan je ze gewoon niet laten liggen.

                    En nu ik de beschrijvingen ook doorlees, er staat steeds bleu in plaats van blue.
                    Laatst aangepast door Ruben; 3 January 2007, 10:09. Reden: Opmerking

                    Comment


                      #11
                      Het zijn zeker leuke potten, ik heb ze afgelopen jaarwisseling meegemaakt. Ze hebben echt een mooi effect voor dat geld.

                      Comment


                        #12
                        2 van deze gesponsord gekregen van Zena en heb er eentej bewaard voor mijn verjaardag ofzo en die andere heb ik verbouwd tot een fanshape ding en dan zijn de effecten echt heel leuk

                        Comment


                          #13
                          Ik had de planning om eerst 3 dan 4 en den 5 te schieten alleen werkte niet alles na behoren. Dus werd het handmatig.

                          En bleef bij de laatste ééntje staan. dus werd het 3x4x4.

                          Vond ze erg goed zeker voor dat geld. Met dergelijke series zouden ze de hollandse vuurwerktoeristen tegen kunnen gaan
                          Laatst aangepast door Guy; 15 April 2007, 05:07.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
                            Ik had de planning om eerst 3 dan 4 en den 5 te schieten alleen werkte niet alles na behoren. Dus werd het handmatig.

                            En bleef bij de laatste ééntje staan. dus werd het 3x4x4.

                            Vond ze erg goed zeker voor dat geld. Met dergelijke series zouden ze de hollandse vuurwerktoetisten tegen kunnen gaan

                            Iedereen is enthousiast over deze potjes.
                            Heeft iemand soms een leuke film van deze batterijtjes?
                            Op het forum van Zena staan ze ook maar vind ik ze niet altijd duidelijk.
                            Heeft iemand de complete serie van 12 gehad?
                            Ik vraag mij af of alle potten goed zijn of dat er ook nog missers tussen zitten.
                            Ik ben van plan om binnenkort zo,n karton van 12 te gaan halen.

                            Comment


                              #15
                              Acyrus had op AVP een filmpje gepost van Messier I.

                              Comment

                              Working...
                              X