Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vesuvius [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vesuvius [Uitloop]

    Artikelnummer: 1635
    Artikelnaam: Vesuvius
    Bruto Gewicht: 105 gr.
    Netto Kruitgewicht: 29 gr.
    Effectomschrijving: silver crackling fountain
    Tijdsduur: +- 30sec.
    Stijghoogte: +- 2 m.
    Richtprijs: € 3.75
    Verpakkingseenheid: 12/6
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 22 November 2018, 00:03.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    ik heb 2 maal dit fontijntje gekocht.
    de eerste keer brande hij perfect en het is gewoon een leuke toevoeging aan je collectie.
    MAAR de 2e vesuvius die na 3 telle branden uit elkaar klapte ,en ik kan je vertellen dat er dan nog een behoorlijke klap en een vreselijke hitte van zo kleine fontijn af kan komen.
    zijn er meer mensen die dit ervaren hebben.

    ik heb hier over dus gereageerd bij crown collection ik heb een mail gestuurd.

    heb uitgelegd wat er gebeurd was gevraagd hoe dit zou kunnen komen,of voorkomen had kunnen worden.
    en verteld waar ik het product gekocht had.

    ik kreeg toen een zeer nette brief terug dat ze het heel erg vonden dat ik deze nare ervaring met een produckt van hun mee moest maken.
    ik kreeg een tegoedbon van ze van maar liefst 50 euro die ik in december 2006 kan gebruiken bij de desbetreffende dealer en ik kreeg er ook een mooi mutsje bij

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Gurby Bekijk bericht
      ik heb 2 maal dit fontijntje gekocht.
      de eerste keer brande hij perfect en het is gewoon een leuke toevoeging aan je collectie.
      MAAR de 2e vesuvius die na 3 telle branden uit elkaar klapte ,en ik kan je vertellen dat er dan nog een behoorlijke klap en een vreselijke hitte van zo kleine fontijn af kan komen.
      zijn er meer mensen die dit ervaren hebben.

      ik heb hier over dus gereageerd bij crown collection ik heb een mail gestuurd.

      heb uitgelegd wat er gebeurd was gevraagd hoe dit zou kunnen komen,of voorkomen had kunnen worden.
      en verteld waar ik het product gekocht had.

      ik kreeg toen een zeer nette brief terug dat ze het heel erg vonden dat ik deze nare ervaring met een produckt van hun mee moest maken.
      ik kreeg een tegoedbon van ze van maar liefst 50 euro die ik in december 2006 kan gebruiken bij de desbetreffende dealer en ik kreeg er ook een mooi mutsje bij

      Ik had dit fonteintje ook en had er geen probleem mee.
      Wel lekker zeg 50 euro! en een mutsje:P snel verdiend! whaha, maar gelukkig dat die niet meteen ontplofte:O;)

      Comment


        #4
        zijn deze los verpakt of niet

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door nicoj Bekijk bericht
          zijn deze los verpakt of niet
          naar mijn weten wel. Zo stond die ook in de vitrinekast.
          Waarschijnlijk zal het zo zijn dat als je er 4 koopt dat je dan wel 4 in 1 pak krijgt
          Laatst aangepast door Torrr; 3 March 2011, 15:21. Reden: link filmpje verwijdert, werkte niet meer
          2011, denk!

          Comment


            #6
            Ik heb hier 1tje los van gekocht echt hele leuke dingen om erbij te hebben.

            Comment


              #7
              kosten ze 3.95 per fontijn of per 4?


              dit vond ik op broekhoff.nl


              Vesuvius vulkaan

              Crown Collection Vesuvius

              Knetterende vulkaan met zilver vuur.

              Gewicht: 76 gram
              Prijs: € 3,95

              als kruitsnuiver zegt 29 gram ( denkelijk per 1 ) zal het wel zijn dat er meerdere in een doosje zitten. of is het mogelijk dat er verbeteringen zijn bijgepast waardoor die meer gram is ?
              Laatst aangepast door Torrr; 3 March 2011, 15:22.
              Counting Down The Days

              Comment


                #8
                het is dus 1 fontijn

                vanmiddag bestelling opgehaald
                Counting Down The Days

                Comment


                  #9
                  leuk fonteintje hij zat in het crown executive assortiment
                  in de voor avond van oud en nieuw afgestoken.
                  ik ben geen liefhebber van fonteinen maar deze was wel leuk om te zien hij ging zoeen 3.5-4meter hoog wat voor een flinke vulkaan uitbarsting zorgde.

                  Comment


                    #10
                    Dit zijn ze toch? De bovenste.
                    Een professionele en betaalbare vuurwerkshow (overal in Nederland) boekt u bij Wagenvoort Vuurwerk: bruiloftsvuurwerk, binnenvuurwerk, vuurwerkletters en meer.

                    Hier staan er 6 stuks voor 7.50 maar ik zie er maar 4 int doosje zitten?
                    Heb ze besteld ondertussen maar zijn dit wel leuke fonteinen en zitten er nou 6 in (foutje van de dealer) of 4 ?
                    Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

                    Comment


                      #11
                      4 in een doos

                      Comment


                        #12
                        Oke ik heb voor 6 betaald dus zal wel vragen aan de dealer dan hoeveel ik er krijg.
                        Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

                        Comment


                          #13
                          Waarschijnlijk is het nieuw dit jaar dat ze per 6 in doosje verpakt zitten, heb dus gekregen waar ik voor betaalde, net eentje geprobeerd maar dit zijn leuke fonteinen voor 7.50 mooi hoog en redelijk lange duur en goede crackling.
                          Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

                          Comment


                            #14
                            had deze dit jaar voor 1 euro, en vond ze erg tegenvallen, vorig jaar gehad voor 3,75 en was die veel beter!

                            Comment


                              #15
                              Je kan er voor 1 euro ook niet veel van verwachten

                              Comment

                              Working...
                              X