Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coconut Heaven [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Coconut Heaven [Uitloop]



    Artikelnummer: 741
    Artikelnaam: Coconut Heaven
    Bruto Gewicht: 1,061 gr.
    Netto Kruitgewicht: 98 gr.
    Aantal Schoten: 7 Schots
    Effectomschrijving: silver coconuts
    Stijghoogte: +- 20 m.
    Richtprijs: € 10.95
    Verpakkingseenheid: 12/1
    Film: Film
    Laatst aangepast door Torrr; 1 March 2011, 22:45.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    erg onduidelijke effecten , die niet lang blijven hangen , en geen duidelijke kleuren hebben , en te hoog worden geschoten .
    nee , sorry , daar betaal ik geen 11 euro voor .
    Laatst aangepast door damianus; 19 July 2009, 13:37.
    www.thundershow.nl

    Comment


      #3
      ik heb veel andere filmpjes van deze pot gezien en daar is ie veel beter op, daar blijven de effecten wel gewoon een tijdje hangen

      Comment


        #4
        http://www.broekhoff.nl/?p=vuurwerk_details&id=48 staat ook een filmpje. wel behoorlijk ingezoomd met de camera.

        Heb hem zelf ook eens mogen aanschouwen en vind deze pot zeer zeker geen 11 euro waard. Kleine en kwalitatief slechte boeketten kwamen eruit. Voor 11 euro of iets meer kan je zat potten die kwalitatief beter zijn en meer schoten hebben vinden.

        Comment


          #5
          Deze cake had ik voor het eerst in 2002/2003 volgens mij, toen vond ik hem echt geweldig goed érg dikke fel witte palmtrees.

          Daarna ben ik hem 2 jaar niet tegengekomen en toen ik hem weer tegen kwam heb ik hem meteen weer gekocht (2005), en toen vond ik hem al een stuk minder.
          Afgelopen jaar heb ik hem langs zien komen tijdens een demo en ik vond hem werkelijk om te janken.

          Of dit komt omdat de kwaliteit van deze cake achteruit is gegaan of dat ik steeds meer en groter gewent ben weet ik niet, maar ik zou hem niet nog een keer kopen.
          Laatst aangepast door kruitsnuiver; 5 February 2008, 21:04.
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
            Deze cake had ik voor het eerst in 2002/2003 volgens mij, toen vond ik hem echt geweldig goed érg dikke fel witte palmtrees.

            Daarna ben ik hem 2 jaar niet tegengekomen en toen ik hem weer tegen kwam heb ik hem meteen weer gekocht (2005), en toen vond ik hem al een stuk minder.
            Afgelopen jaar heb ik hem langs zien komen tijdens een demo en ik vond hem werkelijk om te janken.

            Of dit komt omdat de kwaliteit van deze cake achteruit is gegaan of dat ik steeds meer en groter gewent ben weet ik niet, maar ik zou hem niet nog een keer kopen.
            Dit had ik nu ook gehad had hem voor het eerst 2 jaar terug gezien, toen was hij echt geweldig maar vorig jaar was het echt een flut ding.

            Comment


              #7
              Vaag bij dat filmpje in de beginpost . Ik heb hem gehad een hoort een palmboom (wit) effect te hebben van dat filmpje klopt geen ene drol

              Comment


                #8
                Tja, het kan altijd een soort van productiefoutje zijn. Toch zijn het in totaal 14 schoten (2 tegelijk afgestoken), en geven ze witte palms. Het gaat dus in ieder geval om de Coconut Heaven.

                Comment


                  #9
                  Film van dit product

                  Met dank aan Vuurwerkexpert.nl

                  Comment


                    #10
                    Ik had ergens op het forum gehoord dat deze uit het assortiment ging ??
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      #11
                      Ik snap niet dat iedereen zo negatief is over deze pot, ik persoonlijk vind het een mooie pot met felle heldere boeketten en een stevige burstknal, enige nadeel is dat het maar een 7 schots cake is.

                      Prijs is dan misschien net wat teveel van het goede, 9,95 (lees 10) euro wat de cake een aantal jaar gelden kostte zou al een stuk beter zikn.
                      Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                      Comment


                        #12
                        het is echt een best leuke pot voor die prijs hoor hij knalt lekker hard en hoof met een silver palm effect. 98gram:7shots=14gram per shot dat vind ik best veel
                        voor zoeen potje. ik vind hem in ieder geval het geld dubbel en dwars waard.
                        alleen wel goed vastzetten want hij valt nogal gauw om uit ervaring.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky
                          hier nog een filmpje er van moet je wel ff naar beneden gaan en dan zie je em staan ik vind hem er hier beter uitzien

                          ( Film is van www.campievuurwerk.nl )
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Ik weet nog wel dat ik deze in 2002 voor het eerst afstak en ik vond hem zeker niet tegenvallen Maar als ik het filmpje bij de introductie bekijk lijkt het wel om een andere pot te gaan
                          http://www.campievuurwerk.nl

                          Comment

                          Working...
                          X