Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bonbridge Monda assortiment 19sh

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bonbridge Monda assortiment 19sh

    Bonbridge Monda assortiment 19sh

    wie kan mij meer vertellen over de effecten van deze potten.
    het is voor mij nog onduidelijk welke effecten deze potten precies hebben.

    ik heb een foto van 4 potten, er zijn na mijn weten intotaal 8 verschillende potten van dit assortiment.

    ze worden ook verkocht per 8 stuks in karton na mijn weten .

    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 28 January 2007, 00:09.

    #2
    Het Monda assortiment zijn totaal 4 pakketten van ieder 4 19 schots potten.

    Vroeger had men bij Alpeco 19 schots potjes enkel los of verpakt in een karton (8 stuks) met allemaal dezelfde. tegenwoordig kun je dus ook kiezen uit een assortiment.

    Effecten die onder andere verkrijgbaar zijn in de monda assortimenten zijn:

    Red,Green, blue, Golden peony
    golden crown, golden Crown to blue
    Glittering, silver, red and green.
    Silver spiral

    en nog een aantal effecten.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron
      Het Monda assortiment zijn totaal 4 pakketten van ieder 4 19 schots potten.

      Vroeger had men bij Alpeco 19 schots potjes enkel los of verpakt in een karton (8 stuks) met allemaal dezelfde. tegenwoordig kun je dus ook kiezen uit een assortiment.

      Effecten die onder andere verkrijgbaar zijn in de monda assortimenten zijn:

      Red,Green, blue, Golden peony
      golden crown, golden Crown to blue
      Glittering, silver, red and green.
      Silver spiral

      en nog een aantal effecten.
      Vroeger zaten de 19sh cakes juist mixed in een karton .

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakz_
        Vroeger zaten de 19sh cakes juist mixed in een karton .
        Nope, ze kwamen per karton met dezelfde binnen, ze maakten er alleen een mixed karton van naar mijn weten.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
          Nope, ze kwamen per karton met dezelfde binnen, ze maakten er alleen een mixed karton van naar mijn weten.
          Vreemd, ik heb afgelopen jaren meerdere kartonnen 19sh cakes gezien en allemaal waren ze mixed en geseald .

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakz_
            Vreemd, ik heb afgelopen jaren meerdere kartonnen 19sh cakes gezien en allemaal waren ze mixed en geseald .

            ik weet niet welke kartons jij bedoeld dan, maar volgens mij bedoel je de -OUDE- 19S serie en dat waren dan de assorted 1, 2, 3 en 4 kartons.

            Ik heb het over de -NIEUWE- kartons welke sinds vorigjaar verkrijgbaar zijn. Deze zijn ofwel verpakt in het monda assortiment, dus assorted, of in een normaal karton en dan gaan ze per effect.

            voila, hoop dat het nu wel duidelijk is.
            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

            Comment


              #7
              het is me inderdaad ook op gevallen dat er een hoop effecten zijn van deze blokjes.
              want de hier boven genoemde effecten heb ik nu in middels ook maar er zitten ook nog een aantal andere tussen zoals de palm, crown with tail. fish to crackling.
              color thunder.
              vraagje

              is de color thunder nou een knal blokje net zo als de color thunder van de kruiterij ????

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Gurby Bekijk bericht
                het is me inderdaad ook op gevallen dat er een hoop effecten zijn van deze blokjes.
                want de hier boven genoemde effecten heb ik nu in middels ook maar er zitten ook nog een aantal andere tussen zoals de palm, crown with tail. fish to crackling.
                color thunder.
                vraagje

                is de color thunder nou een knal blokje net zo als de color thunder van de kruiterij ????
                is gewoon een soort van peony blokje met erg velle kleuren ! ik vond em wel het geld waard ong 15,- maar dat was wel 2 jaar geleden !
                is geen knal blok zoals de 19 s spring thunder !!! gewoon een sierpot!

                Comment


                  #9
                  hmm nou djara ik heb het blokje genaamd color thunder van het monda ass.
                  gister avond geschoten op een verjaardag ,was zo benieuwd dat ik hem maar geprobeerd heb... jij hebt het over een sier blokje ik had enkel maar gekleurde ballen met een flinke knal...
                  meer beetje knal blokje dus leuk dingetje.

                  heb trouwens ook de colour peony geschoten die was ook perfect hoop verschillende kleuren toppertje.

                  Comment


                    #10
                    Tis dus echt geen knalpotje. Je kan beter zeggen dat het een pot is met een zwak siereffect. Erg misleidende naam voor dit product

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                      Tis dus echt geen knalpotje. Je kan beter zeggen dat het een pot is met een zwak siereffect. Erg misleidende naam voor dit product

                      niet mee eens. er staat toch duidelijk color thunder, het wordt aangeboden op het witte prijskaartje, dus is het geen -ontploffend- vuurwerk, maw een stuk vuurwerk met een zeer harde knal.

                      en de boeketten zijn ook van normale omvang voor deze potjes.

                      Filmpje is hier te kijken van het desbetreffende potje.


                      dussssssssss ik weet niet wat voor potjee jij gehad hebt..... Of had je 3 inch titaan salutes uit het potje verwacht?
                      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                      Comment


                        #12
                        Ik wist al langer dat het niet om het knaleffect gaat en bij mij vielen de boeketten erg tegen ja. Tevens wist ik van tevoren ook al dat dit een pot met siereffect zou zijn en had ik er diverse filmpjes van gezien. Maar ik word er zo moe van dat mensen dit dan een knalpot durven te noemen. Het is en blijft misleidend.

                        Bedoel, mensen kopen ook pro-line vanwege de harde burstknal, maar dat wil ook niet meteen zeggen dat het knalpotten zijn.

                        Comment


                          #13
                          Ik heb de colour thunder pot o.a vorig jaar gehad.
                          Vond hem tegenvallen, kleine boeketten, en ze waren snel weg.
                          Ook de knal was geen uitblinker vergeleken met de gewone sierpotten.
                          Ik vind daarintegen de Glittering potten uit deze pakketten wel erg goed.
                          [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                          Comment


                            #14
                            ALs het om dergelijke potten gaat, vond ik juist de potten met een redelijk stil effect het boven verwachting doen. Dacht eerst van wat moet je met een pot met tails en een pot met spinners, maar die waren toch heel fel allebei. Heb ook red peony gezien en ook die had mooie duidelijke en redelijk grote boeketten, ook die beviel positief.

                            Maar enkele anderen, zoals color thunder, thunder with crackling etc vielen heel erg tegen.

                            Comment


                              #15
                              om te zeggen dat ie slecht is ..... zeker niet ik vond het echt geen slechte pot hoor gewoon leuke knal hoe wil je het dan noemen gekleurde ballen met lekkere dreun= toch een knal potje of niet dan????

                              Comment

                              Working...
                              X